Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #87007:
To hej, ale tí na to budú kašľať aj tak. ?
Reply on: Emo #87006:
Obsluha je iné, ako nejaký papaláš na mercedese.
Reply on: Ike #87004:
"6) Vybudovanie obrovskych podzemnych garazi a vylucenie dopravy z CMO (tuto rozdelit na 2 casti - uplne vylucenie a len pre obsluhu)".

Zo žiadnej časti CMO nemôžeš úplne vylúčiť autá. Všade sa musí dostať dopravná obsluha (lebo obchody atď.).
Reply on: Ike #87004:
este som zabudol racionalizaciu prestupnych uzlov a zastaviek, aby kazda linka nestala pri kazdej vrbe a cesta 3km netrvala 30 minut
Ako si to predstavujem zlepsenie MHD? Tyka sa aj DPB aj magistratu
postupne
1) zlepsenie vnutropodnikoveho environmentu -
vyhadzanie zbytocnych zamestnancov (neviem naco je pomer kanclovych a manualne pracujucich v dpb 50:50?) Proste vedenie, ludske zdroje, veduci vozovni a prevadzok, predavacky elektriceniek a vodici a dispeceri... koniec
2) obnova vozoveho parku a SKVALITNENIE urdrzby (aby tie vozidla vydrzali aspon 10 rokov bez nacatia zubom casu)
3) vyhadzanie vodicov sociek, zvysenie platov, zatraktivnenie povolania.. vyhody pre vodicov, lepsie pracovne prostredie. takisto motivacia dielenskych
4) Uprava linkoveho vedenia, aby bolo co najefektivnejsie, rekonstrukcia trati, zavedenie vhodnej tarify. Vsetko zistit empiricky a nie citat z tabuliek 30 rokov starych a hlavy
5) zmena motta "zakaznik = otravna socka" na "zakaznik = nas pan"
6) Vybudovanie obrovskych podzemnych garazi a vylucenie dopravy z CMO (tuto rozdelit na 2 casti - uplne vylucenie a len pre obsluhu)
7) vnik 0-pasma, vramci tejto oblasti, vramci ktoreho by bola MHD zadarmo (ako odskodnenie ludi co budu nadavat ze musia ist daleko k autu - zadarmo si vyskusaju MHD a zistia ze je fajn - hoho som optimista)
😎 ine zatraktivnenie mhd (napr na 13ke vypravovat historicaky), rozne akcie, zlavy pri ukazani technicaku a pod.

ale je to zamotany kruh...
Reply on: Ike #86993:
Aj ta nahorsia vrakosa so zlym spalovanim nafty v ktorej je 80 ludi bude vzdy ekologickejsia ako 53 aut v ktorom je priemerne 1,5 cloveka. Lebo nech ta Karosa zozerie 50 litorv nafty na 100km tych 53 aut zozerie pri spotrebe 5l/100km minimalne 265 litrov benzinu/nafty/...
Reply on: Ike #86999:
On myslel asi šalina vs. autobus... ?
Reply on: Ike #86999:
Porovnával som to s autobusom ?
Reply on: Solider #86998:
To je jasné, súhlasím. ?
Reply on: Solider #86998:
šalina ako rychlejsie riesenie? ? ? ? poviem priklad... z Dubravky som na Botanickej salinou za 20 minut... autom pri dodrzani MPR (v karlovke 40) za 7 aj so zaparkovanim
Reply on: Emo #86997:
No hej, ale ja som to myslel tak všeobecne, netreba myslieť len na tých, čo chodia autobusmi, ale aj tých, čo chcú chodiť rýchlejším a alternatívnejším riešením (šalinou) ?
Reply on: Solider #86995:
Samozrejme, ale Ike hovoril o Vrakosách. ?
Reply on: Solider #86992:
Prvy a druhy krok treba prehodit. Pretoze bez toho dosiahnes iba jeden efekt a to ten ze gumokolista vyskusa tuto socku a po prvej jazde sa na MHD vykasle a ZIADNE zlepsenie nepomoze k tomu aby sa vradil. Nieco podobne sa stalo s jednym znamym ktory sa pokusil zapojit do Dna bez aut.. a vzdal to po pol hodine s tym ze do MHD uz nikdy v zivote nesadne...
Reply on: Emo #86994:
Prečo stále myslíte na autobusy? A to trolejbusy, či šaliny neexistujú?
Reply on: Ike #86993:
To je už otázka nákupu modernejších ekologickejších vozidiel ?
Reply on: Emo #86985:
no nemyslim si ze by auta az tak velmi znecistovali prostredie ako dizlCNGKarosy
Reply on: 810zssk #86991:
Prvým krokom by bolo vylúčenie IAD z CMO (alebo z užšej CMO). Druhý krok by obsahoval skultúrnenie služieb MHD, a to čistenie vozidiel MHD od grafitov, čistenie vozidiel všeobecne, údržba zastávok a odpadkových košov (cez víkend to vyzerá pri Poluse otrasne, pošlem fotky na imhd, nech z toho bude článok a nech sa to rieši), nákup nových vozidiel a v poslednom rade vyššie platy (ale to sa aj tak nestane :D)
Reply on: Emo #86990:
Treba zacat zlepsenim kvality MHD. To je zaklad. Nasledne sa moze zacat riesit ako zabezpecit aby ludia presli z IAD na MHD.
Reply on: 810zssk #86988:
Samozrejme, s tým by malo ísť ruka v ruke zlepšovanie kvality MHD. ?
Reply on: Peon #86960:
Prečo by mal Slovak Lines posilňovať svoje spoje? Veď na to majú myslieť samotní organizátori akcie, ktorí túto akciu neorganizujú po prvý krát (aj minulý ročník mali podobný problém s preplnenosťou). Ak je vozidlo plné, tak vodič má právo odmietnuť zastaviť na zastávke a odmietnúť nástup ľudí (keďže vozidlo sa už na aut. stanici poriadne naplnilo a ostatní by sa nemali KDE narvať). Mimochodom boli vypravené dve mimoriadne autobusy (Axer a C12).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.