Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #86657:
Prečo hlúposť?
Reply on: KT8 #86642:
Dávno v BA novinách bolo slúbené (ešte pred 9/2005), že ak sa nakúpia nové kĺbové autobusy tak sa nasadia na L50. Keby sa nevykonali zmeny v linkovaní L50 by doteraz obsluhovali sólo autobusy. Práve na L50 by sa hodil Solaris ale nie 15 ale 18, ktorá tu nieje. Ak chce DPB nejak rozvíjať ekodopravu tak nech konečne buduje trolejbusové a električkové trate. Odvolávať sa neustále na nákup plyňákov pre ich ekologickosť je otrepané. Ak sa začne rozvíjať dostatočne elektrická trakcia v meste nemusí byť BA žiadny plyňák, lebo autobusy budú len ako doplnok - Devín,DNV,Východné,Petržalka,(minimum),P.Biskupice.
Reply on: Själavrak #86656:
1. Vedenie to momentálne neumožňuje.
2. Je to hlúposť.
Reply on: KT8 #86642:
Preto som navrhol 201,202 a 212 lebo sú tam kĺbové trolejbusy a hovoril som o nákupe klbákov pre tieto linky a pre dlháče. Sóla by išli na tradičné linky. Inak nebolo by fajn zlúčiť 206 a 209, nasadzovať na ne, ak bude dostatočný počet 25Tr, a premávali by závlekom cez NÚSCH? Len neviem či trolejové vedenie umožňuje odbočenie z Vlárskej od NOÚ na NÚSCH ?
Reply on: fobust #86452:
mne nezdá.
Reply on: ivanbuto #86440:
ja som to myslel o dosť inak ako si to ty pochopil asi... 🙂
hmm este k L84 cez namestie hraniciarov, lachova, bosakova, ekonomicka univerzita, Ovsiste tak ako kedysi chodila L104?
"Petržalčanom chýbajú nízkopodlažné autobusy" A ostatku Bratislavy hadam nie ?!

Ako sa dostane turista z Autobusovej stanice na Letisko?
Inak neplanuje Dp rekonstrovat T3 K2 na typ satra 3 a T3lf..(neviem ako to ide:D)
Reply on: M3go #86650:
Na Dieloch to bude problém ešte dosť dlho, pretože niesu vozidlá, ktoré by sa tam nasadili a na miesto 6 25 Tr kúpili úžasných 18 SOR-ov a problémom je aj to, že tam chodia 25tr s karosériou citelisu, tá tam je kapacinte voooobec nepostačujúca. Kapacita 130 ľudí to je skoro ako 12m bus, keď sa tam ľudia poriadne potlačili. A trolejové vedenie tam nebolo stavané kvoli životnému prostrediu (aj keď sa to hovorilo), ale aby tam mohli premávať kĺbové vozy, ale aj s hustejším intervalom. Som zvedavý ako dlho to bude trvať kým sa to napraví.

Letisko bude problém ešte dlho...a 61 tam bude jazdiť tiež dobre dlho....Na letisko by mali premávať vozidlá, ktoré sú prispôsobené usporiadaním interieru na prepravu väčšieho množstva batožiny, ale to by sme chceli od DPB asi veľa.
Reply on: Ik #86649:
25Tr by som dal na letisko tam by dochadzali na diesel agregat ved su nizkopodlazne klbove pre turistov akurat a na trolejoch mozu ist az po trnavsku (staru ikeu).
A na dlhe diely dat lepšie intervali lebo dojde 32 zobere ludi a potom 33 zobere ostatok a potom dlho nic nejde ludia sa tam nakopia a zasa tak isto .
Reply on: M3go #86646:
Na to je veľmi jednoduchá odpoveď, niesu peniaze...................................ako na všetko, ale raz sa určite dočkáme, ale skôr sú na rade Dlhé Diely.
Reply on: Ik #86645:
dotiahnut k to k patronke nie???
inak prečo sa nezatroleluje(viem preklep :D) aj druha strana patronky tim by zanikla 49 a pohla by tade jazdit 211 nie???
Reply on: KT8 #86643:
NO, len kto by platil to dotiahnutie/odtiahnutie 15Tr a dotiahnutie/odtiahnutie 14Tr niekoľkokrát do dňa?Koľko by to zabralo času?...to by nebolo veľmi efektívne riešenie a ďalej čo by si robil s 15 Tr, keď prídu po špičke do vozovne??? A odkiaľ by si zobral 14Tr??? A kde by si hladal na poobednu špičku, 15Tr, aby si ich tam mohol dotiahnuť?? Bolo by to až priveľmi zložité, a efekt.............................by sa niekde tam stratil.

Solarisi boli kupované za finančné prostriedky, ktoré boli vyhradené na petržalskú elinu. A preto sú nasadzované zväčša na petržalské linky (87, 88, 96), ale aby sa ostatné mestské časti nemohli veľmi sťažovať, tak pokiaľ je možnosť sú nasadené aj na iné linky väčšinou 63, 37, 70.
Reply on: KT8 #86643:
Pardon,nie 35Tr ale 25 Tr ? maly preklep
AD Dlhe Diely: Podla mna by sa po dokoceni celej trate, teda po zatrolejovani otocky mali na dlhace pouzit aj dake 14Tr v sedle a 15Tr v spickach troliky a usetrene nizkopodlazne vozy vyuzit aj na spomenute linky ktore idu napriklad cez Kramare.Ved predsa su aj opodstatnenejsie linky pre nizkopodlazne vozy a naviac preco by mal luxus 35Tr vozov vyuzivat len obmedzeny pocet osob na ukor ostatku mesta, ktory sa vozi na 25 rocnych rozpadavajucich sa trolikoch...
Reply on: Själavrak #86641:
No, nove troliky by sa hodili aj na ine trasy kde mas nemocnice, tak napriklad:

L204 - Fakultná nemocnica akad.L. Dérera, Detská fakultná nemocnica

L205 - Nemocnica Ministerstva vnútra
L206 - Kramáre - Národný ústav srdcových a cievnych chorôb
L209 - Kramáre - Národný onkologický ústav

Takze asi tolko, zvacsa tu ludia "odporucaju" linky, ktoré sami pouzivaju, ale je potrebne sa na vec pozerat objektivne.
Druha vec je otazka nasadzovania nizkopodlaznych vozidiel výhradne na niektore linky ked ich je tolko pramalo...
Podla mna by mali byt predovsetkym nove Solarisy nasadzovane na viacero liniek, ktore jazdia v oblastiach nemocnic, zdravotnych stredisk a podobne. A kedze je ich tak malo, mali by byt dane linky ako je to aj inde nasadzovane na tzv. garantovane spoje a nie, ze vsetky nove busy jazdia na "vyvolenych" linkach...
Ved to je dost zle poriesene, napriklad v Brne nemaju elektricky nizkopodlazne pouzite na par linkach ale n viacerych tak, ze na danej linke nejazdia vylucne nizkopodlazne eliny ale su urcite spoje zagarantovane.
Reply on: AAA #86639:
ok, ok, potom aj prevádzka stojí viac keď je to staré. Lenže asi obaja máme rovnaké obavy, či sa dačo kúpi nové ako náhrada za 14Tr. Okrem toho DPB vysí ešte stále Dlhým dielom ďaľšie 25Tr. Aspoň tri keby sa kúpili tak by sa to na Dlháčoch zlepšilo, predsa už ako tu padli argumenty,že typ je vysúťažený tak by nebolo treba žiadne nové skúšky len nakúpiť 3ks 25Tr. Len to by musel zvíťaziť zdravý rozum. Rovnako ako pri Solarisoch. Mne by vôbec nevadilo keby tu neboli, skôr by som doprial ľuďom na Dlháčoch a na L212 aby sa mohli konečne dôstojne odviezť. L212 preto lebo ide na Kramáre a k Vojenskej nemocnici.

Ešte by som chcel vedieť koľko by stálo vybudovanie druhej trolejovej stopy na Patrónke?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.