Jasna, Bratislavu som mal na mysli pochopitelne, naco by som sa pytal tu na Brno --- takze to vyzera ze s tym prepustanim je to asi nejaka kacica iba, kazdopadne budem to dalej sledovat.....
Väčšina revízorov boli obyčajní nabúchanci, ktorí nevedia nič iné robiť. Naposledy som zažil také, že chytili jednu slečnu v 78 a na Farského chcela ísť dole. Nepustili ju a odviezli na konečnú až. Ale to divadlo. Najprv zakázali revízori otvoriť šoférovi dvere, no ľudia chceli von, tak ich otvoril, potom revízor začala nadávať šoférov aby ich zavrel. Tak zavrel, no ľudia kričali,že nech ich pustí,že chcú vystúpiť tak zas otvoril a zas zavrel. Proste divadlo. Ale fakt,že prístup revízorov k slečne a jednému pánovi bol hrubý. Reízori mali všetica min 190cm a váha viac než adekvátna výške. Čiže ľudia max. obmedzení len na kontrolu lístok a vymáhanie pokuty. Ale musím povedať, že raz v 13 šiel veľmi slušný revízor, pozdravil, oznámil kontrolu a požiadal každého osobitne o cestovný doklad. ? skoro ma mŕtvica ranila, bol to šok ale príjemný ?
sa uvedom, čo hovoríš... vieš na čo slúži PREPRAVNÁ KONTROLA? Asi na kontrolu platnosti cestovných dokladov - či je to cestovný lístok alebo električenka. Čiže ak niekto má cestovný doklad neplatný, tak dostane pokutu. OPRÁVNENE. Samozrejme, sú aj tie horšie prípady, že si to neustrážiš (čas) a pod., ale STÁLE je to IBA TVOJA chyba a nie chyba revízora.
O správaní sa niektorých revízorov viem svoje, ale tým negeneralizujem a neposudzujem tak všetkých...
? L84 ma baví. Však nemusí byť priama linka medzi EUBA - HoPa, veď tu máme "vynikajúci" prestupný systém kde dodržiavanie intervalov je synonymom pre MHD,nie? ? Aspoň vidíš,že keď sa dakto drží L84 ako kliešť, tak sa nediv, že dakto nevie prekusnúť zrušenie 81,82 alebo 181! Prečo asi? Lebo vie o akom shite tie prestupy sú a vedia to aj EUBáci, preto chcú L84. Okrem toho L181 riešila priame spojenie STU (SvF,FCHPT,SjF,FA),na Vazovov (gym.,OU,SGeŠ) čo je určite viac ako EUBA.
Re #86494 AAA: veď práve to je na tom nádherné, že existenciu 84 zdôvodňovali práve EUBA...
potom by bolo snáď jednoduchšie, aby 84 išla smer Petržalka tak ako doteraz Bosákova-EUBA+ nanovo cez Dolnozemskú (ako kedysi 507) na Ovsište-Ovsištské nám.-Bulíkova-Šustekova a pri zdravotnom by sa opäť napojila na súčasnú trasu - by ostalo spojenie k EUBA a zároveň by sa vyriešilo i spojenie Ovsišťa so Zochovou... ?
Vybavenie všetkých vozidiel dopytovými tlačidlami je naozaj 'prkotina'. Pokiaľ to však nebude robiť dodávateľská firma, ktorá si vyfakturuje zlaté drôty a tlačidlá s ornamentmi.
BWD zrejme použil pozitívny prístup k riešeniu problému, nesustredil sa prioritne na hľadanie prkotín, ktoré treba spolu zo zavedením toho, čo navrhuje pochopiteľne zmeniť.
fobust: ak si bol na autosalone Nitra, tam si sa mohol dozvediet viac o SORe NB18. Oproti tomuto "surovemu" prototypu, v serii budu o.i. nasledovne zmeny:
- nove dvere
- izolovany motor
- vacsia kabina.
Toto je iste.
Samozrejmostou je buduca ponuka so vsetkymi druhmi pohonu - nafta, CNG aj AC/DC. Teraz sa vsak pohony CNG a AC/DC najprv instaluju do osvedcenej karoserie BN.
A orientačne, ak je na L5 12 poradí, tak by ešte zvyšné 4 poradia boli obsluhované normálnymi dvojčkami, potom ešte kvázi 11 vozidiel na linke č. 9 a 7 vozidiel na L11 = 22 + 1 račianska záloha = 23 z 27, čiže ideálny počet vozidiel, keďže zo zvyšných bude väčšina na kanáli, alebo na opravách, alebo ich jednoducho nebude treba.
Lebo ako počítam nad tými trojičkami, vyšlo mi, že keď budem mať 8 takých súprav, ušetrím štyroch vodičov a zvýšim kapacitu na danej linke, čím odbremením ostatné linky. Napríklad tí štyria vodiči by mohli rozpojovať BUSE káble pri vozovni Krasňany ? alebo jazdiť na autobusoch... orientačne by to bolo asi tak:
bwd
Vybavenie všetkých vozidiel dopytovými tlačidlami je naozaj 'prkotina'. Pokiaľ to však nebude robiť dodávateľská firma, ktorá si vyfakturuje zlaté drôty a tlačidlá s ornamentmi.