Som rodeny Bratislavcan (aj rodicia a ciastocne aj ich rodicia) ale musim povedat jedno...
Bratislava je NAPRD mesto... Dakujeme magistrat, velmi pekne...
v BA je malo a aj to malo sa nici... nie je tu poriadna pesia zona, poriadne namestie, poriadne sluzby... toto vo vacsine miest slovenska od HE cez TR az po MA existuje, tak preco sa BA tak kazi? je mi z toho na plac... a ta MHD... to je hanba slovenska... ved taketo nieco otrasne nemaju ani v Sobrancoch
Mestská polícia jednoducho nemá dostatok ľudí, takisto ako štátna. Možno to bude šok, ale iba veľmi málo ľudí sa hrnie do práce, kde im za pár šupov môže niekto rozbiť držku. Podľa toho, čo mi hovoril "moj" ochrankár má aj tá esbéeska problémy nájsť dostatok vhodných hlavohruďov...
Úloha je ťažká, bude mi čata rozumieť? Ja nie veľmi dobre tudom magyar ? Ale Itt menjünk ki az állomás épületéböl ? Siess, már indul a vonat! ? Bude sa dať použiť na ceste do Rusoviec na BID?
Tam maju byt nasadene madarske Talenty, vlaky bubu plne v rezii MAV, vlakova cata MAV az do Petrzalky atd... Tieto vlaky nemaju nic s BID, v podstate aj na inych prechodoch s MAV dojde k posilneniu.
Tak fajn, potom uz len zriadit nastup 1. dverami a je vybavene ?
RE #86277 Solider: Hovor na dispecing je tusim archivovany, niektore Taxi, uz mozno maju GPS, takze by sa dalo ,co to dokazat, ak by ta nejaky taxikar sepalil. Napokon je tu ovela mensie percento moznosti, ze by ta taxikar sepalil, ako niekto v nocaku ?
Re #86286 810zssk: Tak tak. Kopu ludi by si priplatilo nielen za nocak, ale aj za dennu MHD v medziach plus 50-100% oproti terajsku, ak by, chodili vozidla nacas (skutocna chrono, mensia poruchovost, preferencia...), boli by v o mnoho lepsom stave ako su dnes a celkovo by sa zmenil k lepsiemu pristup DPB k zakaznikom. ?
A nejake Iveco, cize Irisbus, ex Karosa a ex Ikarus, tam chodi? Existuje linka BA-Gyor? (Ono sa teda da z BA do Gyoru cestovat so Sudet Agency, linka Praha-Budapest, ale ten ide len dvakrat denne. Zato pohodlie je omnoho vacsie, ako v Ivecu, a neporovnatelne s B-ckom.)
Rozhodli sa pre ochrankarov z korupcnych dovodov. Mne inak vobec nie je jasne, preco mestska firma, DPB, potrebuje na ochranu pasazierov sluzby nejakej sukromnej SBSky, ked na to mesto ma mestsku policiu. Jedine, ze si ta dotycna SBSka potrebuje lahko namastit vrecka. Mozno aj preto nasadzuje ako ostrahu prestarnutych, spiacich a opitych dochodcov.
Ja by som radšej šiel v klimatizovanom a pohodlnom Ivecu (ex Karosa), ako v polorozpadnutom B, v ktorom budem musieť počúvať zvuk podvozkov a všeličoho iného.
Nemam vobec nic proti tomu, aby system BID zasahoval aj do Kittsee, aj do Wolfsthalu, aj do Dunajskej Luznej, Samorina a Chorvatskeho Grobu. Napriklad najvzdialenejsia zastavka PID na zeleznici je nejakych 55 km od centra Prahy. V BID teda kludne moze byt aj Zohor a Trnava.
Pracujem v sfere sluzieb, pracujem s verejnostou a moj kontakt s tou verejnostou je znacne blizsi, az by som povedal rukolapny. A takyto slovnik si na pacientov nedovolujem.
Potreba dalsich policajtov? Ale, vazne? A ti, co su dnes v noci v sluzbe, by nestacili? Naozaj maju toho casu mestski policajti v noci tolko prace s potieranim zlocinu v uliciach Wilsonova, ze nemaju personalne kapacity na dohliadanie na nocne spoje?
(Pre neznalych - Wilsonov je Bratislava, prispevkom som trosku parafrazoval poviedku Michala Hvoreckeho Najhorsi zlocin vo Wilsonove)
No bodaj by boli. Zavolaj si na Hlavnu stanicu do medzinarodnej pokladne a spytaj sa, kolko stoji listok do Gyoru. Nad cenou sa ti pretocia bulvy. Je nacase skoncovat s touto protizakaznickou cenovou politikou. Bohuzial, to by sa museli dve prudko modrogumne spolocnosti - ZSSK a MAV - dohodnut... a to by bolo moc prace, vsetci su na obede, a vobec, s Madarmi mame zle vztahy... a tak dalej.
INTEGROVANA doprava je o tom, ze sa nic doplacat nemusi. INTEGROVANA doprava nerozlisuje druh vozidla ani dopravcu, ale je delena striktne podla uzemneho pasma. Cize, ked je vlak DNV-BA hl.st. cely na uzemi Bratislavy, ma tam platit tarifa bratislavskej MHD BEZ AKEHOKOLVEK DOPLATKU. Dovtedy si BID nezasluzi to ''I'' v skratke.
Uz vobec nehovoriac o tom, ze rozdelenie mesta na 2 zony je nespravodlive a neludske, mesto Bratislava by malo byt v jedinej zone. Druha zona by mala zacinat az tam, kde Bratislava konci, teda v Rovinke, Chorvatskom Grobe, Rajke....
Ike
Bratislava je NAPRD mesto... Dakujeme magistrat, velmi pekne...
v BA je malo a aj to malo sa nici... nie je tu poriadna pesia zona, poriadne namestie, poriadne sluzby... toto vo vacsine miest slovenska od HE cez TR az po MA existuje, tak preco sa BA tak kazi? je mi z toho na plac... a ta MHD... to je hanba slovenska... ved taketo nieco otrasne nemaju ani v Sobrancoch