Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #85929:
Interval by mohol zostať a na niektorých linkách by jazdili trojice, na niektorých dvojice.
Inak, súčasne by sa mohol redukovať aj počet liniek - potom by mohol interval 12 min. zostať (napr. Dúbravka teraz 3 linky 2xT* každých 12 minút, potom 2 linky 3xT3 každých 12 minút). Ale to je už len teória nepodložená podrobnejšími výpočtami.
Reply on: drink #85935:
Aj to by slo 🙂
Reply on: intony #85930:
"To je pravda, ale trať je medzi križovatkou na Kamennom a križovatkou Jesenského-Štúrova v oblúku" - A nedal by sa ten oblúk narovnať? ?
Reply on: 810zssk #85928:
Aha, tak to nám SNP som chápal inak - 3 zastávky pred Manderlom v každom výstupnom smere.
Reply on: Martin Fundárek #85932:
Vsak som napisal ze pochybujem o realnosti takejto veci.
Reply on: 810zssk #85929:
Samozrejme ideálne by to bolo pri prehodnotení celého systému linkovania so zredukovaním liniek, kedy by prakticky všetky linky pri rovnakom inervale mohli jazdiť trojvozňové, dvojvozňové, jednovozňové a kachny.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #85903:
Na to nie je dosť vozidiel.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85885:
Na niektoré zastávky sa druhý vlak nezmestí (Mariánska). Na niektoré sa zmestí a aj otvorí (Račianske mýto). A na niektoré sa zmestí, ale neotvorí (Kamenné nám.). Myslím, že je stanovené (v pasporte tratí? v nejakom dodatku k predpisom?), na ktorej zastávke môžu stáť dve súpravy za sebou. Kedysi sa takéto zastávky označovali štítkom "ZZ". (Ak sa vojde, mohol by otvoriť aj tretí vlak - napr. tri sólo ZV za sebou ?, ale mal by znovu zastaviť pri označníku. V Čechách na to mali riekanku "U třetího řidičova povinost je stavět znova".)
Reply on: drink #85926:
To je pravda, ale trať je medzi križovatkou na Kamennom a križovatkou Jesenského-Štúrova v oblúku.
Reply on: intony #85927:
Ak by to nebolo pod 15 minut, tak OK. Ale prave to ze len niektore linky - rozbitie celeho systemu jednotneho intervalu.
Pre pripad ze niekto nepochopil ako som ten moj navrh myslel, tak pridam mapku:
http://img230.imageshack.us/img230/7690/cmoyv3.jpg

Vsetky zastavky (okrem Safarikovho namestia) su obojsmerne, nevyznacene zastavky su zrusene.

(pozn.: s grafikou nemam absolutne nic, je to robene v painte, zdroj map: betamapy.atlas.sk)
Reply on: 810zssk #85917:
Zhoršenie intervalu by nebolo príliš badateľné. Okrem iného by sa sčasti odstránilo zgrupovanie a mohla by fungovať preferencia. Na všetkých linkách by však určite nemohli byť troljice = nedostatok vozov.
Reply on: intony #85915:
Pozrel som si ten blog, sú tam dobré nápady, ale to Kamenné námestie a Jesenského by bolo asi lepšie podľa 810zssk (ak som to správne pochopil). Ak niketo bude chcieť ísť z Kamenného námestia do Petržalky, na ktorú zastávku sa postaví? Radšej by som mal jednu zastávku pre každý smer.
Reply on: kecho #85922:
Obávam sa, že aj tak by to bolo nie práve ideálne.
Re #85921 kecho: Neviem, že neplatí. Ono, fakt to nie je také jednoduché, ako by sa zdalo, ale v budúcnosti.
Do tej mapky som zaznačil iba existujúce + petržalskú trať.
Reply on: kecho #85921:
Miesto tam je, poznám to tam moc dobre, (4roky som tam chodil do školy - SGeŠ) ? teraz budem 5 rokov na STU cestovať MHD ?
Reply on: Själavrak #85918:
Nie tretiu, ale prvú a druhú s existujúcim ostrovčekom o zhruba 2 metre k Tescu.
Reply on: intony #85920:
lenže dvojvozňová tuším nestojí až pri semafóre, ale pri označníku...
Reply on: Själavrak #85906:
je taký veľký problém presunúť Vazovku o 20 metrov nižšie? veď pred odbočkou na tuším Blumentálsku je dosť miesta...

Re #85909 intony: ktorá? bolo tu prezentované, že 40 m sa týka iba busov a na eliny už od nejakého dátumu neplatí...

Re #85910 intony: by som do tej mapky navrhol návrat elín zo stanice na Štefánikovu (a pripájanie sa k súčasnej trati na nám SNP) + prípadné zrušenie trate na Štefanovičovej - na Štefánke by stačilo ubrať IGK z každej strany jeden pruh ? a je to... veď jeden je aj tak vždy zablokovaný autami, ktoré stoja pri chodníku a stále niečo vykladajú (teda aspoň sa tak tvária)...
Reply on: kecho #85913:
Je to viditeľné voľným okom, keď sa ti pristaví na Nám. Ľ. Štúra dvojvozňová súprava, že ďalšia by už vytŕčala.
Na Kamennom námestí je priestor na mierne posunutie trate pre potrebu druhého ostrovčeka.
Reply on: intony #85915:
Vsak hej 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.