Reply on: Ike #85713:
Čiste podľa mňa nešlo o náhradu kĺbových autobusov, šlo len o to aby potešil oko laika pohľad na nový nízkopodlažný vehikl. 12metrový by bil do oka každému,že je to podfuk, tak sa kúpil 15metrový ktorý na oko a ešte podporený vyhláseniami o náhrade za kĺbové vozidlá a samotným vyradením Ikarusov 280 sa tým "naozaj" stal (100x opakovaná lož sa stáva pravdou). Vtedy najvýraznejší argument prečo sa nekúpil 18metrový bol,že je na plynový pohon a zrazu nevadí,že SOR neni vôbec na plynový pohon? Potom vec č.2. bola,že svojho času pred 9/2005 boli najčastejšie ohlasy na premávku sólo busov na L50, čo sa malo riešiť nakúpením nových kĺbových vozidiel, ktoré by v tom prípade šli v prvom rade na L50. Teoreticky keby sa zmeny podľ auditu nevykonali na L50 by premávali stále krátke vozidlá. Teraz by sa malo tlačiť na DPB nech kúpi 18M CNG Agoru,keď tak principiálne trvali na tom,že autobus musí byť na CNG pohon.
Ik