Själavrak:
K 83/99 - ok, sorry. Kazdopadne, neviem, odkial mas, ze sa uvazuje nad presmerovanim 83 do Ovsista - uvadzalo sa, ze sa zmenia trasy 83 a 84 - nic viac. Takze len pre info - 83 pojde k Technopolu a nie do Ovsista.
a keby si uz just chcel tu Hlavnu stanicu, tak:
Kutlikova -> Hl. st. = 98+93, 99+93, 95+13
Kutlikova, Bradacova, Romanova -> Hl. st. = 99+93, 95+13
Hrobakova -> Hl. st. = 95+13
Nam. hraniciarov -> Hl. st. = 95+13, 83+93
Nam. hraniciarov, Jungmannova, Halova -> Hl. st. = 83+93
Zaporozska, Kremnicka, Einsteinova -> Hl. st. = 80+93
Odporucam najskor sa naucit cestovat teraz, nepisat zavadzajuce informacie, a potom navrhovat zmeny... A este mi neda nedodat, ze ked bola ta 81 taka super, neviem preco CityLink so svojou verziou 81 odisiel do teplych krajin, pretoze im tym nik nejazdil... Ved za taku super linku sa oplati dat par korun navyse
Prototyp NB 18 prišiel s viacerými závadami a nedostatkami, takže než sa začne objednávať vo veľkom, tak by som trval na zapracovaní pripomienok a požiadaviek prepravcu. A DPB MUSÍ v tomto prípade nespať a aktívne navrhnúť zmeny, inak to zasa dopadne ako už veľa veci predtým... Následne by sa mal testovať DRUHÝ prototyp, prípadne malá overovacia séria a až na potom, po úspešnch testoch objednávať veľké série. Vyzreté sériové vozy osobne očakávam až budúci rok na sklonku leta, prípadne na jeseň. Všetko záleží od toho, aké podmienky DPB dá, ako rýchlo ich výrobna spracuje a ako dopadnú ďalšie testy. Chcem povedať, že na rozidiel od MANov, Mercedesov, Citelisov a pod je SOR NB 18 jediný prototyp a vôbec prvý kĺbový autobus od SORu. Takže nejedná sa o predvádzanie, ale o skutočné testovanie NOVEJ a EŠTE NEOVERENEJ koncepcie vozidla. Dúfam že nikto nesníva o tom že už na jar sa budeme voziť v desiatkách týchto vozov.
Hej kus šrotu na elektrický pohon s laminátovou bedňou, ja na stanicu nechodím tak často, ale keď už idem tak nikdy nenesiem ľahké veci a prestupovať na voľakedy 10 zastávok čo som zvládol 81, teraz ísť troma spojmi je pod úroveň, tak sa zobuď ty expert. Takisto ako z Ovsišťa na Šafko ísť na tú smiešnu vzdialenosť dvoma linkami je trapas. To,že to tebe nedochádza ešte neznamená,že je to v pohode tak ako to je. A teším sa keď sa linky zmenia podľa potreby ľudí,presne tak ako ty teraz nechceš alebo hovoríš aké to sú kraviny ako vzápätí nájdeš argumenty, aké sú tie zmeny vynikajúce. Riťolez!
Ok, ale údržbári musia vedieť čo im ide pod ruky. Podľa mňa väčšina z nich ani nevie čo v Solarise je, preto údržba Soláčov stojí za to za čo stojí a na chybu v tých 22 kusoch sa došlo až keď jeden zhorel, čo je drahý špás.
Ani mne sa nepáči a nikdy ani nepáčil SOR a hrbatý už vôbec. Ale pri súčasnej mizérii je lepší akýkoľvek SOR ako nič. A ak by BA spravila veľkú objednávku autobusov, možno by zas firme zostalo zopár chechtákov na nejakú novinku, napr. nový design. Len nech si ho od Porsche nenechávajú spraviť.
hlavny dopravny koridor do mesta z dubravky cez nabrezie? to by ta dubravcania zavesili za prvy kandelaber... to som zvedavy kam by si chcel premiestnit kapacity z liniek 83 a 34? jedine ze by si tam zaviedol 0minutovy interval...
?
A ty? Trúba! Som nehovoril o 83 cez tunel čo si asi myslel Ike, ale o nosnej električkovej linke cez tunel z Dúbravky? Aspoň viem o dvoch kreténoch ktorým treba všetko rozpisovať do detailov! ?
Själavrak