Omyl. Viem si za určitých okolností predstaviť jednu nosnú linku v Dúbravke, Rači, Ružinove. Tie okolnosti sú stavebného charakteru (= za súčasného stavu siete NIE!). Neviem si predstaviť jedinú linku v KV a už vôbec nie polovičný interval na hlavnú stanicu - čo by si tam, preboha, chcel voziť každé dve minúty?
Ide o to kam by Dúbravčanom viac vyhovovala priama linka? Či by im stačila 12 a prestupy v KV na elinu na Obchodnú a Trnavské mýto alebo by brali predĺženú 9?
Čiže ale pripúšťaš,teda,že by systém s jednou linkou pre Raču, Dúbravku, Ružinov, KV by bol ok? plus dve pre Hl. st s polovičným intervalom a jedna na ZP ŽSTNM. ?
Videl som dnes ten zázrak L94 v Petržalke na zastávke ŽST z protijazdiaceho busu a zdalo sa mi, že mu nejako visí zadok. Bol poloprázdny, teda nebol preplnený.
Taaakze, recenzia SORu:
Celkom fajn vozitko pre BA urcite super voz Ma zopar nedostatkov ako:
- naozaj sa mozno nohou dostat pod "harmoniku" (foto na poziadanie) - na druhej strane ocenujem ze sa v nej da stat
- opat DVERE... kym sa ZACNU otvarat tak to trva tak 1,5 sekundy (ak to nebolo pomalym reakcnym casom vodica :D), aspon rychlost je uz dobra
Obe veci su riesitelne takze pre mna je toto najlepsi kandidat pre obnovu vozoveho parku v BA
Celkom by ma zaujimal preco sa prve dvere nepouzivaju.. mozno preto ze by cestujuci 5 otvorenych dveri nepochopili.. co sa tyka blokovania rozjazdu, skor to tipujem na iniciativnych pracovnikov s heslom "Nikdy sa to tak nerobilo"
Dobre. Ja sa večer pokúsim uploadnúť fotky. Spravil som ich 69, ale na web pôjde cca 40-50, vyberiem najlepšie. Mám pofotené aj detaily, ktoré miestnych šotoušov iste zaujímajú. ?
Podľa mňa je to dosť na hanbu SORu, že som pošle vozidlo s takou závadou, teda samozrejme, ak to nepokazili naši v dielni keď sa s tým hrali. Ale vraj to také už prišlo.
TeBeCe