"Wow, prestupit do auta? Nemohol dotycny zajst k tebe domov?"
Prečo by mal zbytočne jazdiť krížom-krážom po meste, keď môžem jednoducho hromadnou dopravou, ktorá je predsa na to, prísť na miesto, ktoré leží na jeho priamej trase? Teda jednoducho - keď odhliadneme od toho, že bus išiel o dve minúty skôr (ale na to som bol pripravený, lebo sa mi už viackrát stalo, že som ho zmeškal), že nesvietil správny názov zastávky (možno vodič ani nevedel, že tam zastavovať má, keď ju nemá v zozname a zastávku mohol prehliadnuť), že mi zastavil nad priekopou.
810zssk: "Mimochodom, neviem o vela ludoch co chodia cez Jarovce..."
Tomuto teda nerozumiem vôbec. Ako sa dajú kategorizovať ľudia podľa hraničných priechodov? Cez Jarovce chodia ľudia, ktorí sa potrebujú dostať po ceste do Rakúska. Tak isto aj cez staré Jarovce, alebo cez Berg. Aký je medzi nimi rozdiel si neviem predstaviť. Sú takí istí ako tí, ktorí nastúpia na vlak a hranice prejdú po koľajach.
Tam kde aj dnes. To znamena ze sa napriklad uplne odstrania Karosy na L28, ci L56 a pod. Tie Karosy potom budu prelozene na linky kde teraz nema co jazdit (a stacia tam kratke vozy). No a samozrejme dost B732-iek bude vyradenych. Snad.
Re #85211 Sommelier: Prosim, pouzivaj Sky Europe, aby sa to neplietlo so Sky co je volaka skupina/zdruzenie, alebo cosi take, aerolinii Ale s prispevkom suhlasim
Re #85212 bwd: To nie je ani tak o krajine. To je aj o meste. Aj Presov obnovuje a ma celkom dobry vozovy park.
Re #85215 m@rtin: Myslim si ze co sa tyka pohladu na krajinu na zaklade aeroliniek, mame celkom stastie ze mame Air Slovakia, ktora to celkom dobre plni, jedina chyba je ze pouziva stare ojazdene lietadla. Ale inak som s nimi spokojny
Re #85218 m@rtin: Ina vec je opcia a ina vec je kupa.
Re #85221 bwd: Wow, prestupit do auta? Nemohol dotycny zajst k tebe domov? Mimochodom, neviem o vela ludoch co chodia cez Jarovce...
& #85229 S499.1023: Už som to našiel. 20 kusov by ich malo byť isto. A to už je na Brno naozaj z jedného typu viac než dosť.
"V pořadí první pětičlánkovou nízkopodlažní tramvaj ŠKODA 13T pro město Brno vyexpedovala dnes ŠKODA TRANSPORTATION s.r.o. V letošním roce obdrží zákazník Dopravní podnik města Brna ještě jeden vůz zatím z dvacetikusové série."
tak to teda nie je. Keď niekam napíšeš slovo doprava a zároveň v spojitosti s ňou uvádza následnú príčinu - rozdelenie federácie ? Sorry, ale to je smiechu na zemi s udieraním do koberca.
Čo takýmto srdcervúcim a nezmyselným nárekom chceš riešiť... Pivné kecy ?
jop, zle som sa vyjadril. Je ale jasné, kto (zatiaľ) kryje ich stratu.
Ja význam národných aeroliniek nepopieram. Pokiaľ nebudeme predávať vodu v tvrdej mene ako ostatní terazky ropu, na niečo také nemôže byť ani pomyslenie.
Vieš asi veľmi dobre, ako to je s destináciami, personálom, klientelou,... Zo strany vlády by to bola veľmi riziková investícia, navyše s veľmi ďalekou návratnosťou.
A súkromný investor ? Myslím si, že to žiadneho veľmi nenadchýna.
"Keď sa prestaneš domnievať, že vieš. Potom to pôjde jednoduchšie."
Moje životné skúsenosti, ktoré som získal počas môjho nie celkom krátkeho života mi dovoľujú domnievať sa, že už niečo málo aj viem. Čo sa týka nezmyselnosti rozdelenia Československa dokonca viem stopercentne, že to bola len účelová hra, z ktorej profitovali isté, všeobecne známe, sčasti kriminálne indivíduá. Že dopad rozdelenia je cítiť dnes a denne všade naokolo a aj vo verejnej doprave, je tiež neodškriepiteľný fakt.
Ok, odteraz uz zasadne nepouzivam nazvy, ktore vznikli za poslednych 100 rokov, takze uz ziadna Wroclaw, ale Breslau, ziaden Havlickuv, ale Nemecky Brod, ziadne Sturovo, ale Parkany, a ziadna Bratislava, ale Pressburg alebo Pozsony.
Přehnal pouze "co nevidět". Brno má opravdu opci na 100 tramvají.
fobust:
Tys chtěl vidět projekt 15T?
1) Ten má v současné době asi tolik šotoušů, že bys je napočítal na prstech jedné ruky
2) Já mezi ně nepatřím, ale znám se pouze s těmi, co je již viděli.
3) Ikdybych ten projekt měl, tak pouze za posvětění někoho ze Škodovky, že jej nesmím zveřejnit. http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/tram20070914.html
Ak by to bolo celý týždeň, tak by som naozaj nechal auto doma a cestoval do práce sockou.... Ale nie 98+70, ale tramvaj na račko a odtiaľ trolejbus + 1 zastávku peši. Keď už, tak ekologicky. Ja viem, som cvok. ?
ČSA NEJSOU DOTOVANÉ vládou ČR, protože by to odporovalo regulím EU. ČSA nedostaly od vlády ani halíř již několik let.
Sky mají velmi dobře nakročeno, ale jsou stále v ohromné ztrátě.
"len tvrdím, že pokiaľ bude niekto využívať infraštruktúru na našom území, je v dnešnej dobe rozhodne lepšie ak prostriedky aspoň oficiálne ťahá zo súkromných zdrojov"
To máš 100% pravdu, ale to není v rozporu s národními aeroliniemi, které žádné peníze z veřejných zdrojů netahají. Výjimkou byla Alitalia, která dostala od italské vlády dotaci a byl z toho v Evropě obrovský skandál.
Nesouhlasím s tebou ovšem ohledně národního dopravce. Pravda, dnes je pozdě. ALe ještě před deseti lety mělo Slovensko vysoký potenciál, aby tu národní aerolinie mohly s přehledem fungovat. Po té, co se začlenily aerolinky do alianací (ČSA - Sky Team, LOT - Star Alliance a Malév - One World) bylo pozdě. Přesto se neubráním dojmu, že SA stále jen brečely, že nemohou konkurovat blízké Vídni. Vídeň byla a je právě obrovským potenciálem pro Bratislavu a místní aerolinky. Je škoda, že SK nemá klasické národní aerolinie, které by ho v zahraničí reprezentovaly a dělaly mu reklamu. Corporate identity národních aerolinií se odráží i v pohledu na danou zemi - jídlo servírované na palubě nebo reklamy na regiony dané země vysílané na palubách letadel aj. I název aerolinií je určitou reklamou. Pokud se letadlo s nápisem Slovak Airlines objeví kdekoliv na světě, je to pro SLovensko přínosné. Sky Europe se nedají zařadit nikam, jen mezi tuctové lowcostové aerolinky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
Moje životné skúsenosti, ktoré som získal počas môjho nie celkom krátkeho života mi dovoľujú domnievať sa, že už niečo málo aj viem. Čo sa týka nezmyselnosti rozdelenia Československa dokonca viem stopercentne, že to bola len účelová hra, z ktorej profitovali isté, všeobecne známe, sčasti kriminálne indivíduá. Že dopad rozdelenia je cítiť dnes a denne všade naokolo a aj vo verejnej doprave, je tiež neodškriepiteľný fakt.