Na Apollo sa električky neoplatí ťahať. Tak, ako bolo povedané, cez Starý most a potom tunelom popod Dounau. Cez Apollo určite trolejbusy, ako bolo písané ?
Len tak na okraj - kedysi dávno sa hovorilo, žeby bolo výhodnejšie vyraziť dva nové tunely namiesto rekonštrukcie súčasných. Tunel z pohľadu od hlavnej stanice na ľavo sa rekonštruoval 24 rokov a ten vedľa sa už mesiac rekonštruuje... rozhodne dúfam, že opäť nie 24 rokov ? A ohľadom električkového tunela, tiež si myslím, že by sa viac oplatilo vyraziť nové tunely, než rekonštruovať staré. Ale žiaľ, to za boľševikov nepôjde.
Čo sa týka Apollo, dalo by sa do jeho stredu, myslím tým medzi protismery vložiť električková trať? Alebo sa oplatí skôr trolejbus? Vôbec by ma ešte zaujímalo, či sa počíta s nejakou úpravou toho nepodareného križovania výjazdov z Apolla a Prístavného mostu, aby mohli aj autá z Apolla ísť priamo na Bosákovu.
Glosa
Včerajšie ráno, ľudia sliepňajú v električke jedenástke, zrazu sa z kabíny vodiča rozľahne hlas dispečera: „Pozór! Pozór! Z voza na linke dvanást vypadlo okno. Niégde od Šafárikového námestiá po Pri kríži. Kdo ho nájde, nech ho vezme!" No sláva! V diskusii na istom dopravnom serveri sa vzápätí ktosi k udalosti vyjadril takto: Mizerát týždňa - Voz 7823 na L12 práve stratil okno. Okno bolo staré, rozbité, špinavé, s povlakmi hrdze. Kto ho nájde, dostane cez držku... Takže, pre informáciu, okno sa našlo. Ležalo pri trati na Ulici M. Sch. Trnavského. Vraj ho vytlačili akísi vandali. Po oprave v hodnote štefánikovskej bankovky už postihnutá električka opäť jazdí. Či poctivý nálezca „kúpil" sľubovanú facku, naše zdroje nezistili. Apropo, v pondelok v rannej špičke z preplneného autobusu na linke 32 na Molecovej ulici pre zmenu odpadlo jedno krídlo dverí. Quo vadis, bratislavská MHD?
Autor: Sońa Pacherová
Viem si predstavit ze po GO by to mohli byt fajn vozy avsak stale nie nizkopodlazne.
Re #84921 Solider: A ze sa nerozpadne pri pokuse narvat do nej vsetkych zaujemcov
Re #84877 Själavrak:
a) Co sa tyka Lafranconi, tade ma ist elektricka preto ze tam je most, nie preto aby sme sa usmievali ze nam tam chodi viac liniek (aj ked tam nestoja) ale preto aby sme nemuseli stavat dalsi most.
b) Je to jedno, lebo aj tak je to cele nerealne.
Re #84923 Själavrak: Vlak ma hlavne profil kolesa trosku iny, tretia kolajnica by mohla byt. Ale k veci: Myslel sa asi novy tunel, na Kramaroch ak sa nemylim vlakovy tunel nie je.
Na Kramároch hore by som nechal trolejbusy normálne a električku viedol cez Pražskú na Patrónku a odtiaľ do Dúbravky cez Polianky aby bola nejaká variácia elinových liniek z Dúbravky a po predĺžení trate aj z DNV.
Niekto tu písal, že by rád Viedenské električky do BA, tak teraz má príležitosť sa predviesť:
Viedenský dopravný podnik bude z dôvodu obnovy vozového parku na linke U6 začiatkom roku 2008 vyraďovať už nepotrebné električky. Konkrétne sa to bude týkať vozidiel typu E6 (40 vozov) und c6 (40 vlečných vozov), ktoré budú ponúknuté na predaj.
všetky spomínané vozidlá sú toho času ešte v premávke na linke U6 a teda v dobrom technickom stave a spôsobilé na premávku u budúceho vlastníka.
V prípade záujmu kontaktujte:
Ansprechpartner:
Hr. Rudolf Pospisil (rudolf.pospisil-at-wienerlinien.at)
Wiener Linien GmbH. & Co KG
Abt.: F51
Tel.:+43/1/7909 - 51000
?
Max