Reply on: 810zssk #84926:
Len tak na okraj - kedysi dávno sa hovorilo, žeby bolo výhodnejšie vyraziť dva nové tunely namiesto rekonštrukcie súčasných. Tunel z pohľadu od hlavnej stanice na ľavo sa rekonštruoval 24 rokov a ten vedľa sa už mesiac rekonštruuje... rozhodne dúfam, že opäť nie 24 rokov ? A ohľadom električkového tunela, tiež si myslím, že by sa viac oplatilo vyraziť nové tunely, než rekonštruovať staré. Ale žiaľ, to za boľševikov nepôjde.
810zssk
Re #84921 Solider: A ze sa nerozpadne pri pokuse narvat do nej vsetkych zaujemcov
Re #84877 Själavrak:
a) Co sa tyka Lafranconi, tade ma ist elektricka preto ze tam je most, nie preto aby sme sa usmievali ze nam tam chodi viac liniek (aj ked tam nestoja) ale preto aby sme nemuseli stavat dalsi most.
b) Je to jedno, lebo aj tak je to cele nerealne.
Re #84923 Själavrak: Vlak ma hlavne profil kolesa trosku iny, tretia kolajnica by mohla byt. Ale k veci: Myslel sa asi novy tunel, na Kramaroch ak sa nemylim vlakovy tunel nie je.