Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: miso1234 #84621:
Celoročné svietenie je lepšie nielen pre chodca, ktorý môže v diaľke lepšie vidieť prichádzajúce auto, ale aj pre ostatných účastníkov cestnej premávky. Potom by sa to nezneužívalo a nebolo by žiadne "podľa uváženia". A ešte otázka na koniec, to Ti tie svetlá tak žerú z baterky, že to neprežiješ, alebo aký je dôvod?
Reply on: Ike #84620:
len to nie. celoročné svietenie nie a dúfam, že sa nepridáme k menšine EU štátov, kde je povinné svietenie celoročne, čiže aj vtedy, ked je dobrá viditelnosť
Reply on: Själavrak #84605:
ziadne daco nedaco nie je... v sucasnosti sa ma svietit povinne od 15.10. - 15.3. a za znizenej viditelnosti podla uvazenia vodica (ak nie je dopr. znacenim urcene inak).... No uvazenie niektorych vodicov DPB ale aj IAD je na zvazenie kedze vcera som pri dazdi a vodnej tresti videl kopec nerozsvietenych aut a autobusov (z toho vacsina DPB a vyskytli sa aj SL)... cize uz by mohli schvalit celorocne svietenie
Reply on: hoppusmark #84618:
a teda aj preto, že budú nahradené novými nízkopodlažnými vozmi T1..
Reply on: fobust #84604:
Viedeň sa ich zbavuje zrejme preto, lebo chcú obmieňať svoj majetok a zvyšovať hodnotu svojich aktív.. Skrátka aby im nevznikal vnútorný dlh (ako u nás ? )
Ďalším dôvodom je nízkopodlažnosť.
Reply on: Mikimaus #84615:

Určite.
Reply on: TeBeCe #84613:

áno, ďakujm ?
Reply on: fobust #84604:
Aj nase T3/K2 a dokonca aj T6 su konstrukcne a moralne zastarale ? ? ?
Reply on: Själavrak #84606:
Tie vozy totiž premávajú (ešte stále) na linke METRA (U6), takže preto 5 vozov..
Reply on: S499.1023 #84610:

No neviem či by sa im taká súprava zmestila do zastávok. 🙂 Tuším aj prerábali nástupiská kvôli širším vozom typu T. A tie E6/c6 dostali pevné drevené lišty pri dverách. Úchvatne to vyzerá. ?
Reply on: fobust #84604:
Myslím, že jazdili aj súpravy E6+c6+T+T+c6+E6. Inak plný súhlas, tie električky sú nesmierne vhodné na záchranu nejakej prevádzky v Rumunsku či na Ukrajine ale nie sem.
Reply on: hoppusmark #84590:
A načo by nám boli vozidlá, ktoré sú technicky výrazne zastaralejšie ako T3?
Reply on: Själavrak #84606:

Pôvodne jazdili ako E6+c6+E6+c6+E6 na linke U6.
Reply on: Själavrak #84605:
malo tam byť 3/4 roka ?
Reply on: fobust #84604:
5 vozov ??? Ale nehovor! Neverím ? ?
Reply on: Ike #84602:
Však ale už dačo je že sa má svietiť skoro 3/45 roka pomaly a vo večerných hodinách. Na jednej strane si v DPB sťažujú,že platia daň z motorových vozidiel,ale keby si asi zrátali,koľko by platili pokuty za neosvetlené vozidlá a potom dakedy bezohľadnú jazdu čo vtedy jeden si to tak šinul okolo inline akcie,tak by mali byť radi.
Reply on: hoppusmark #84590:

Samozrejme že na Düwagy sú aj podvozky pre rozchod 1000 mm a myslím si že by sa dali zohnať. Ale tamtie vozy pre BA sú nezmysel. Sú úzke iba 2,3 metra, nevyužívajú profil trate, sú konštrukčne aj morálne zastaralé (výška podlahy je ešte vyššia ako v T3). Sú to vozy ktoré sa vyrábali do roku 1992 (!!!) bohvie prečo a teraz sa ich Viedeň zbavuje. Ale vyradiť relatívne mladé električky je blbosť, preto ich predávajú. Neviem či mali od výroby odporovú stykačovú výzbroj, každopádne boli prerobené (aspoň niektoré) na polovodičove. Ale pmätám si súpravy E6+c6+T+c6+E6. To bola teda jazda...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.