JA som napísal, že niekto MOŽNO chcel tým šedým pásom odlíšiť trakciu.. To je aj celkom pravdepodobné... Ale JA SOM TO NEBOL !!! Mne nebude vôbec vadiť, ak ten náter, čo majú 25Tr, dostanú aj autobusy.
Neviem povedat... pravdupovediac SAD BA som isiel iba raz a aj to kratkou karosou do sv.jura... ?
no mal som moznost ist v piatkovej spicke do SC a napriek tomu ze som v tom buse skapinal, a ludia aj stali (bol to SOR), tak stale nebol velmi natrieskany, teda dalsi by sa zmestili... cize neviem ci neboli klbove vozy zbytocne... mozno sa v SC,PK,MA ratalo v case nakupu s rozsiahlou vystavbou sidlisk ktore sa nerealizovali no planovane nakupeny klbaky zostali... netusim... zas ale uznavam ze klbovy voz by sa v slovak lines nestratil...
a si si isty ze nemenili CP? inak obcas maju tie CP nahlavu... isiel som zrychlenym, ktory mal podla CP jazdnu dobu od 10 minut dlhsiu ako normalny a najlepsie na tom ze naozaj to tolko trvalo...
1) Plný súhlas.
2) No, Ike sa asi trocha prepočítal. Ak chceme mať všetky vozidlá v životnosti, čo je u autobusov 12 rokov, tak postupne vytiahneme za podmienky pravidelnej obnovy vozového parku priemerný vek na 6 rokov a tam ho necháme.
Takže šotoverzia Corporate Identity je taká, že každý modelový rad bude mať iný náter a ešte tam budeme rozlišovať trakciu? Budem sa postýkrát opakovať, ale aký je pre vlka rozdiel mezdzi trolejbusom a autobusom? Teda okrem toho, že trolejbus sa rozbieha prískokom, na podivných miestach, kde visia splete drôtov, prudko brzdí a potom sa zase prudko rozbieha, na streche má palice, ktoré sa šúchajú po vedení, z ktorého občas vypadnú a vtedy to nejde, občas sa v trolejbude ozve ppípanie a vtedy to tiež nejde, niekedy aj pár hodín atdˇ.?
MB Citaro, Volvo 7700, Solaris, MAN, a aj nové SORy NB: tie všetky kĺbové autobusy si môžeš objednať aj v medzimestskej verzii s tromi dverami a dokonca aj s medzimestskými sedačkami.. (teda okrem SORu zatiaľ)
Ja budem nadšený z náteru LBC so smajlíkmi úplne vždy. Konečne niekto vymyslel pekný vkusný originálny náter a ja len žasnem, aké detaily na tom môžu poniektorým vadiť (svetlosť odtieňu, smajlíky, farebnosť,...) - pritom práve tie detaily sú na tom krásne. Uznávam, že vkus je subjektívny, no zatiaľ som nevidel ani len návrh lepšieho náteru ako LBC.
A teaz si polome otázku, či náhrada IK 280 a Ka C744 C 954kami a Axermi bez pridania odchodov je adekvátna. Iná vec je, že vlastne si neviem vybaviť žiadneho dostupného výrobcu, ktorý by DNES ponúkal kĺbový medzimestský autobus.
No yebz sa strhnu smajliky a napisy a nalepsia nove, lebo predpokladam, ze cervena mestskou farbou ostane... aj ked nepredpokladam, ze by niekomu strasne vadili smajle a napis LBC...
Najlepsie asi bude ked si kazdy nevrhnete svoj mestsky nater, potom to zrealizujeme na adekvatnom pocte vozov, kazdy dostane pridelenu kvotu a hadam budete spokojny...
Re #84471 Ike: Naozaj mas pocit, ze je ekonomicke mat priemerny vek vozidloveho parku 4 roky? Aj Praha rata s NP vozmi v prevadzke 15 rokov... Samozrejme na to treba udrzbu a GO...
velka obnova, ako aj zahradnik spomina je co sa tyka autobusov taka, ze chce docielit, aby vsetky boli v zivotnosti, co je o nejaky ten rocik viac, ako 4...
Velka obnova... pod tym si predstavujem vymenu vozoveho parku na taku uroven aby priemerny vek vsetkych! vozdiel bol mensi ako 4... co je nerealne myslim
Počkajme si na prvé väčšie kroky a potom môžeme diskutovať.
Ak sa splní aspoň tá veľká obnova vozového parku, tak bude reálne, že sa to pohne ďalej.
Ale ten článok je naozaj dobrý, je tam jasne pomenované, kde sú problémy a čo sa musí zlepšiť.. Som rád, že Záhradník chce ako prvé riešiť financovanie.. Ten problém s VÚC predtým ešte nikto neotvoril... Už len tých 17 miliónov od DPB pre VÚC každý rok je zarážajúcich.. Pritom VÚC neposkytne za to mestu ani DPB žiadnu protislužbu, neopraví ani meter cesty v Bratislave a nekúpi pre DPB ani jeden autobus..
Pokial ma pamat neklame tieto temy su rovnako aktualne od neznej revolucie kedy sa okrem kupy par komfortnych tambusov a par ikacov neurobilo takmer nic
Re #84466 007: A o čom z toho? Podľa mňa ani sám neverí tomu, že sa väčšina z toho aj naozaj splní, napr. obnova vozového parku a výstavba novej električkovej trate, takže diskusia by bola v rovine fantázie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike