Reply on: AAA #84193:
Ty debil! Nehovorím len o Hodžovom, a stanici ale aj SAV, Zochova, Nový most. Tam všade som mohol dojsť v pohode. Keby aspoň premával spoj ako voľakedy S-47. Prečo teda, keď všetky nosné linky končia v centre ako ako 68,93,94 a 95 tak prečo to tak nespravia pre celé mesto ???Prečo premáva 63 z jedného konca mesta na druhý alebo 4,5 a 9? Jediné dobré linky ktoré z minula ostali tak sú 59,63 a 92 lebo robili priame spojenie medzi opačnými koncami mesta. A teraz 59 a 92 majú také intervaly,že už nikto pomaly s nimi ani nepočíta. Buď sa urobí prestupný systém pre celé mesto alebo vôbec! Nech teda spravia pre Lamač jednu nosnú linku však načo tam sú 3 linky z toho 23 s mizerným intervalom, a 30 a 63 so špičkovým intervalom 12minút?! Keď to tak vadilo v Petržalke prečo to nevadí tam, alebo načo má DNV 20 a 22 keď sú vo veľkej časti súbežné? O tej istej mizérii hovorím aj u električiek. Prečo z Karlovej Vsi idú 3 linky na Trnavské mýto, to je už pohode. Pozri niesom proti žiadnej mestskej časti ale nech teda každá mestská časť si oskúša ten prestupný systém s nosnými linkami so spojmi ktoré idú na čas a potom nech dakto poviem,že v Petržalke su rozmaznaní,ok? Nech rok funguje ten variant s 8 električkovými linkami.
KLF