Lenže to by mohla potom byť len jednokoľajna.
Teoreticky aj keby to "prehodili" tak že trať by mala dve koľaje a autá jeden pruh tak je to somarina ? Autička by sa tukli a mohli by cuvat z mosta ?
hura konecne nejake linky kde sa nemusis ( v spicke ) tlacit na schodikoch a ty chces riedit interval... To uz podla teba ani nieje opodstatnena linka (alebo ten jeden-dva odchody kt. by si zrusil) ked nieje bus narvaty?
Však sa spýtaj kolegov, resp. nadriadených, čo plánujú urobiť s dopravným podnikom pre udržanie si terajších vodičov a prijatie nových pre potreby zvyšovania výkonov..
Čo by si ty s linkou 70 urobil? Je pravda, že v sedle nie je preplnená, ale 96-kové Solarisy vtedy asi moc vhodnejšie nevyužiješ a keby si zhoršil interval, tak to ju už môžeš aj pomaly zrušiť, lebo s ňou nikto s výnimkou pár dôchodkýň a aromatických osôb trochu tmavšej pleti z Biskupíc nebude chodiť...
To bolo dôsledkom nejakého robenia si naschválov medzi Trnávkou a Hroboňovou a súviselo to s rozdelením financií na také veci ako transparenty. Bližšie detaily nepoznám.
Musím uznať, že mu to sekne. ? ? ? Možno by sa z neho mohol stať Kadnárov osobný šofér, čo by ho v tej uniforme vozil každé ráno do roboty nejakou CNG limuzínou. ?
ked v najnovsom update vidim 6207 v katalogu ma napisane citujem "Trolejbus dostal pôvodný náter, po jeho vyradení z prevádzky sa z neho stane historické vozidlo" tak naco ten voz potom dostal BUSE transparenty. neda mi zareagovat, to akoze bude historicka 14Tr s BUSE transparentami? naco? DPB ma prebytok BUSE ze ich dava do adeptov na historicaky a do skolskych vozov ?
Jedným z parametrov kvality MHD sú aj intervaly spojov, t.j. že ten cestujúci má nejakú hustotu intervalov, aj keď tie vozy povedzme nechodia vždy plné. Pokiaľ tu budeme stále riediť intervaly, tak je to naozaj cesta k úpadku a k znižovaniu kvality MHD, a v celkovom dôsledku to ľudí len vyháňa z MHD preč.
Len pripomínam, že primátor vo volebnom programe hovoril o zahusťovaní intervalov, a že jeden z dôvodov poklesu podielu MHD na prepravných vzťahoch oproti IAD je práve znižovanie výkonov od 1989 (koniec koncov, opakovane to konštatuje aj územný plán, ktorý nedávno schválilo mestské zastupiteľstvo). Jedna vec je nejaké zefektívnenie a optimalizácia (viď prelinkovanie v Petržalke), ale to, čo tu teraz hrozí, že sa budú kvôli nedostatku vodičov riediť intervaly, je naozaj na zaplakanie.
Mňa by skôr zaujímalo, aké majú kompetntní plány na to, aby sa mohli postupne ZVYŠOVAŤ výkony MHD?
AAA