Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #83921:
transparenty urcite nehniju v sklade, kedze este stale je tu kopec vozidiel ktore ich nemaju... ak sa mylim opravte ma, ale niekto kompetentny
Reply on: Valec #83919:
namontovat transparenty do nejakeho vozu, potom ich zas vymontovat a namontovat do ineho, podla mojho nazoru mininalne zbytocna robota. tot vse
Reply on: _ERIC #83917:
Myslíš, že tie transparenty potom vyhodia?
Reply on: Valec #83914:
Musím uznať, že mu to sekne. ? ? ? Možno by sa z neho mohol stať Kadnárov osobný šofér, čo by ho v tej uniforme vozil každé ráno do roboty nejakou CNG limuzínou. ?
Reply on: AAA #83916:
trosku neekonomicke riesenie nie?
Reply on: _ERIC #83915:
Možno preto, lebo Hroboňová tuším už ani tabuľové vozy nemá, tak nemusia držať sadu pre 6207.
ked v najnovsom update vidim 6207 v katalogu ma napisane citujem "Trolejbus dostal pôvodný náter, po jeho vyradení z prevádzky sa z neho stane historické vozidlo" tak naco ten voz potom dostal BUSE transparenty. neda mi zareagovat, to akoze bude historicka 14Tr s BUSE transparentami? naco? DPB ma prebytok BUSE ze ich dava do adeptov na historicaky a do skolskych vozov ?
Reply on: philips #83911:
Jedným z parametrov kvality MHD sú aj intervaly spojov, t.j. že ten cestujúci má nejakú hustotu intervalov, aj keď tie vozy povedzme nechodia vždy plné. Pokiaľ tu budeme stále riediť intervaly, tak je to naozaj cesta k úpadku a k znižovaniu kvality MHD, a v celkovom dôsledku to ľudí len vyháňa z MHD preč.

Len pripomínam, že primátor vo volebnom programe hovoril o zahusťovaní intervalov, a že jeden z dôvodov poklesu podielu MHD na prepravných vzťahoch oproti IAD je práve znižovanie výkonov od 1989 (koniec koncov, opakovane to konštatuje aj územný plán, ktorý nedávno schválilo mestské zastupiteľstvo). Jedna vec je nejaké zefektívnenie a optimalizácia (viď prelinkovanie v Petržalke), ale to, čo tu teraz hrozí, že sa budú kvôli nedostatku vodičov riediť intervaly, je naozaj na zaplakanie.

Mňa by skôr zaujímalo, aké majú kompetntní plány na to, aby sa mohli postupne ZVYŠOVAŤ výkony MHD?
Reply on: hoppusmark #83906:
Samozrejme.

Re #83907 philips: Ano, ale keby sa zrusili cele linky o com sa povodne pisalo (aspon ja som to tak pochopil) tak to by uz sa nieco stalo.
Reply on: hefec #83910:
prosim ta aky kolaps.sledoval si niekedy vozy poobede zo zochovej smerom do petržky?poloprazdne alebo mierne plne takže asky kolaps.ved tu nikto nehovorí o drastickom natahovani intervalu
Reply on: philips #83909:
a to vsetko je cesta k postupnemu kolapsu celej, nie len mestskej hromadnej, dopravy v Bratislave...
Reply on: AAA #83908:
93,94 poobede/95 cez víkend/ 93 cez víkend /88 ,91/191 zbytočny 7 min interval po obede a určite by sa dalo pokračovať dalej
Reply on: philips #83907:
A to sú ktoré?
Reply on: 810zssk #83903:
kto tu hovorí o zrušení ja som napísal že keby sa ubral každu ho jeden voz tak sa nič nestane.samozrejme na linkach ktore to dovoluju.a takych je tu dosť.
Reply on: 810zssk #83904:
Tá druhá stopa je potrebná hlavne preto, aby si mal prestup z liniek 34, 83, 21, 30, 37, 38, 63 na linku 212 na hrane...
Reply on: TeBeCe #83888:
To bolo uz tak davno??? ? Neskutocne to leti.
Reply on: 810zssk #83903:
Este k reakcii na DEunca dodam, ze ta druha stopa je potrebna aj kvoli perspektivnemu predlzeniu trolejbusovej dopravy k TESCU Lamac.
Reply on: kecho #83865:
Pozdravujem toho kto bude pripravovat rozpocet na buduci rok 😃

Re #83884 philips: Leby DPB zrusil 93, 94 a 95 tak by si mal podobny efekt.

Re #83901 Dunco: V tomto stave, nikto nevyužíva 212 na cestu z Patrónky na Kramáre. - to si myslis ty.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.