Ak ide o tento môj príspevok: #83705
tak aby bolo jasné, tými "debilmi" som nemyslel v žiadnom prípade nikoho z imhd (dúfam, že to tak nevyznelo), ale myslel som tým všeobecne ľudí, ktorí porušujú pravidlá demokracie (napr. teraz v STV) teda konkrétne slobodu slova a tlače, a teda im nezáleží, ako sa bude naša spoločnosť vyvíjať ďalej a na akých hodnotách..
Konkrétne som tým nemyslel nikoho ?
No spomínal si tam nejakého Branka. Pochybujem, že by si niekoho oslovoval Vy Branko ? . Mimochodom, čo sa ti stalo, že si tak náhle dostal rozum? Fakt som svojmu informátorovi nechcel veriť, že si to ty.
Mozno sme sa nepochopili. Pisal som, ze DPB ma byt otvorene verejnosti a az VTEDY by mohli externisti zistovat info PRIAMO v DPB (silne pochybujem, ze by bolo tajomstvo to, ze pride nejake vozidlo, ci uz na test, alebo ako inventar DPB, pripadne nejaka ta info o cestakoch atd. ) na riaditelstve pripadne v "garazi". Je to asi z nejakeho pseudo-dovodu teraz nezverejnitelne, tak to DPB nepusta do medii a nielen to ?
Nepochybujem o tom, ze pokojnou cestou sa da dosiahnut viac. Ten Sud, bol len ako moznost. Ono napokon tiez len odtial- potial. Nechat si skakat po hlave to je prezitok a zda sa, ze sa ho tak skoro nezbavime, pokial sa budeme spravat systemom drzat hubu a krok ...a niekomu tak robit dobre ? Len tak na okraj..urcite si spominas na ten poprask ked bola stavka vodicov a nakoniec vraj ako sekundarny jav prisli Ik 4xx. Kde sa nasli zrazu peniaze? ?
Som rad, ze mi moj nazor neberies ? Dakujem, ale v DPB nechcem pracovat ?
Ak zastavas nazor, ze komunikacia cez sudy je to najlepsie riesenie, a ze viac dosiahnes takymto sposobom ako hladanim kompromisov, je to tvoj nazor. Ak ma nas spolupracovnik nazor, ze informacie treba davkovat a nie je dobre sice byt legalne v nejakom podniku (vyhra sud), ale rozhadany so vsetkymi, je to zase jeho nazor. Ale z vlastnej skusenosti viem, ze pokojnejsou cestou clovek toho viac dosiahne - vid nocaky. Ved napokon nove vedenie DPB hlada sikovnych mladych ludi na rozne pozicie, tak mas (a aj ostatni) prilezitost prist tam, ukazat co v tebe je a popri tom pisat novinky na nejaky web. A uvidime, ci to potom s tymi sudmi bude take lahke ako si to teraz predstavujes
Co sa tyka info od externistov, vacsinou je to neuplne a nepresne, co je hodne akurat tak uverejnovania na diskusnom fore. Je sice napr. pekne, ze vieme, ze pride dlha SORka na testovanie, ale podla externistov tu uz mala byt minuly rok, potom v maji a nakoniec v juli. Keby sme taku info dali na web, asi by sme vyzerali ako idioti, kedze ziadna dlha SORka tu este nebola. A mame dat na web info, ze "raz pride klbovy SOR"? Tu je ten rozdiel medzi info v DF a oficialnym info na webe.
Dobre napísané. DPB ide za naše peniaze, preto môžeme vedieť a videiť čokoľvek chceme, len platy furt nevieme aké majú najvyšší. Určite to sú násobky platov šoférov, plus odmeny ktoré si schvaľujú veľkoryso za každoročnú "prácu". Kľudne by nemuseli platiť DPB z našich daní,nechať nám peniaze a mohli by sme každý mať auto. Mňa už jazdenie DPB prestáva baviť, len spravím si vodičák a keď poviem našim, že by bolo fajn mať auto tak už sa tu asi nikdy neozvem ☠
Neda mi zareagovat na tvoj prispevok ,citujem: .... a ja sa zvazovaniu niektorych ani nedivim - co ma kto z toho, ze spolupracuje s imhd okrem problemov u zamestnavatela?...
Preco by mal mat problem? Je vari tajomstvom, ze vieme par dni, ci tyzdnov dopredu, ze pride nejaky voz na testovanie, ze bude nejaka nova linka, ze uvidime foto vozidiel rovno v garazi atd.? DPB je platene z nasich dani , penazi a teda mame pravo vediet co sa v nom deje, napokon to co vidime tu, sa neskor dostane aj tak na verejnost a nieje nic zle, ze to vieme ci vidime skor. Pokial by chcel a podla spravnosti by aj mal byt DPB otvoreny verejnosti, urcite by sa naslo par externistov ,co by zbierali info a foto z DPB a nemusel by to robit zamestnanec.... Ak by mne robil zamestnavatel problem , ze spolupracujem s obcianskym zdruzenim a pripadne este vo svojom volnom case, asi by som sa obratil na MPSVaR a Sud za sikanovanie a vyhrazanie ?
O Schorlingu sme sa bavili a vieš že som ti vravel že k presnejšiemu nákresu si ten voz musím nafotiť a premerať aspoň základné rozmery. Nejeden krát som volal s PePom, že kedy by som si mohol ísť ten voz premerať a pofotiť. Vždy to ostalo pri tom, že si zavoláme a podobne. Nikto mi nikdy nevolal, že si môžem príjsť ten voz nafotiť a premerať aspoň najzákladnejšie rozmery. Ďalšia vec je čas. Mám prácu, mimo nej pomáham na prestavbe domu. Nemám čas ani na svoje veci - moje auto je už dva roky nepojazdné, ale napr. včera som si konečne bol po prebrúsenú kľukovku, hádam do mesiaca ten motor poskladám. Dúfam. Som veľmi rád že som si našiel čas upraviť a uploadnúť fotky zo Salzburgu, boli to tri hodiny práce a hlavné je že som k nim nič od nikoho nepotreboval. Kľudne mi môžeš zavolať a oznámiť mi, kedy a kam si môžem príjsť Schorling premerať a pofotiť. Keď budem mať rozmery a detailné fotky (pojazdu, čiel, nápisov a iných detailov) tak potom je to naozaj už iba na mne a mojom čase, aby som ten nákres dokončil. Takto je to aj v prípade K2S a T6A5/III. generácie, ktoré som si bol premerať a nafotil som si aj detaily svetiel na K2S a pod. Niečo som aj spravil, ale kvôli nedostatku času to stále nemám dokončené. Nikto ma za túto prácu neplatí a robím ju z vlastnej iniciatívy a pre dobro veci, pre užívateľov a fandov dopravy. Ja ti už nič nesľubujem, sám vieš že tie veci by som rád dokončil.
To že tu vypisujem komentáre nepleť s fotkami a nákresmi. Pre mňa znamená napísať komentár 10 minút času (a väčšina z nich iba minútku), kdežto triedenie, vyberanie, editovanie fotiek a príasnie popisov k nim trvá oveľa dlhšie a vyžaduje súvislú činnosť, nerušenú. Nedá sa to robiť v krátkych prestávkach popri práci (navyše tu nemám ani potrebný SW a nemôžem si ho nainštalovať, lebo predpisy...). A nákresy predstavujú prácu rádovo v hodinách, najmä ak sú také detailné ako nákres T2 napríklad.
Ja zmysluplne ROBÍM, len asi nie to, čo by si odo mňa potreboval. Robím si svoju prácu, za ktorú ma platia, pomáham otcovi na prestavbe domu (čo je tiež zmysluplné), venujem sa foteniu, keď mám jeden večer čas, tak pretriedim fotky, upravím ich, snažím sa k nim napísať popis ktorý bude aj informatívny (napr. že voz na foke má nejaké úpravy oproti iným, snažím sa napísať tam občas aj neajkú technickú zaujímavosť lokálneho charakteru ktorá môže byť pre fandu prínosná a podobne. A toto všetko zaberá dosť veľa času, viac než si myslíš. A potom to uploadnem na web (hoc do nesprávnej galérie ?). Ja si rád prečítam aj komentáre k fotkám, nielen kuknem na fotografiu. Zaujíma ma, prečo je práve tá fotka na webe, čím je výnimočná, čo zachytáva. Proste nech nie je samoúčelná.
Pokial viem tak by sa moderznizaciou mala riesit situacia pred nakupom novych vozidiel a teda mal by to byt stav len do casu prichodu novych vozidiel. Za 10 rokov sa nekupila ani jedna nova elektricka (nepocitam ojazdenu T6 a akoze nove T3). Neviem co bude robit a na com hlavne bude jazdit DPB ked o 10 rokov skonci zivotnost K2S,SU, SOR,kockopsom na DD , ked uz budu aj Ik 4xx v stave ako dnesne IK 28x a Vrakosy. Manazment sa totiz nejak netvari, ze tych 200 melonov na nove elektricky je malo a rovnako netlacia na magistrat aby dal peniaze na kupu aspon 100 novych busov rocne. ? Nechcem vidiet tu situaciu ak postavia rychlovlacik do petrzky. ? To uz nebudu mat peniaze vobec na nic ?
Výraz cenzúra pochádza z latinčiny a znamená úradne predpísané, nariadené skúmanie a kontrolu diel s ohľadom na štátne, spoločenské a mravné záujmy, teda prísny dozor a posúdenie obsahu. Za cenzúru sa považujú akékoľvek zásahy štátnych orgánov proti slobode slova a obrazu a ich šírenia hromadnými informačnými prostriedkami.
Dobre, nič tu úradne predpísané nebolo ani nikto nie je poverený kontrolovať obash stránok imhd.sk okrem jej tvorcov. Aj keď nevylučujem že na DPB môže niekto sedieť, komu to dali na starosť, povedzme nejaká osoba dá vo svojej neprítomnosti príkaz inej osobe, aby kontrolovala stránky imhd.sk a okamžite jej oznámila vybrané správy, ak by k nim došlo. Ale netreba byť paranoidný.
Aj keď DPB štátny orgán nie je, zasahuje do stránok imhd.sk, keď sa mu niečo na nich znepáči. Je jedno či bola novinka zmazaná alebo presunutá na iný termín, bol to zásah DPB do obsahu webu kvôli novinke, ktorá sa im nepáči, nariadenie zvrchu pod nejakou hrozbou (prestaneme dodávať cestovné poriadky a pod.). Keby nebola hrozba, nebol by ani dôvod na odstárnenie tej novinky z hlavnej stránky. Autor ktorý novinku písal a dával včera na web mohol očakávať kroky DPB a bol si pri písní a uverjňovaní tej novinky plne vedomý následkov. Preto ma prekvapuje, že napriek tomu to dopadlo zrušením novinky, resp. jej presunutím do budúcna.
Každý si spraví sám názor na to či o cenzúru v prípade novinky ktorá bola dočasne zrušená ide, alebo nie.
hoppusmark
tak aby bolo jasné, tými "debilmi" som nemyslel v žiadnom prípade nikoho z imhd (dúfam, že to tak nevyznelo), ale myslel som tým všeobecne ľudí, ktorí porušujú pravidlá demokracie (napr. teraz v STV) teda konkrétne slobodu slova a tlače, a teda im nezáleží, ako sa bude naša spoločnosť vyvíjať ďalej a na akých hodnotách..
Konkrétne som tým nemyslel nikoho ?