Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: xpucmo #83699:
A navrhujem aby odteraz boli na iMHD písané už len CHVÁLY na náš milovaný dopravný podnik s vyníkajúcimi ľuďmi, ktorým záleží na tom, v čom sa vozíme, ktorí pre nás nakupujú nové vozidlá a ktorí chcú, aby sme sa v tomto meste a tejto krajine cítili dobre a nemuseli sa za ňu hanbiť...
Hanbím sa za všetkých debilov v tomto štáte...
Reply on: fobust #83702:
Tak tak, cenzura kamrat.
Reply on: hoppusmark #83700:
Nemas pravdu, a nebudem sa k tomu vyjadrovat, lebo to bol velky pruser.
Reply on: xpucmo #83699:

Takže predsa cenzúra? Hmmm.....
Reply on: xpucmo #83699:
Ale prečo to robiť? Nech médiá o tom píšu, aké šrotiny sa zaradili naspäť do premávky a nech už toľko nekritizujú Solarisy.
Reply on: xpucmo #83699:
Zrejme boli nahnevaní za to, že je to pravda... STV rulezzzz...... ☠


A 20 ROČNÝM AUTOBUSOM OHROZUJÚCIM ZDRAVIE A ŽIVOTY ĽUDÍ ZDAR
Reply on: Laky #83698:
Kvoli tej sprave bol na podniku niekto velmi nahnevany, takze preto bola zrusena. Viac sa k tomu nevyjadrujem.
Kde zmizla sprava stare karosy ozivaju?? ? Asi to niekto zatrhol, ze by v mhd vladli podobne podmienky ako v STV ?
Reply on: hoppusmark #83527:
fíha, a čím sa tí niektorí diskutujúci vozia? Je v MHD BA v prevádzke ešte nejaký lepší voz? ?
Reply on: Mikimaus #83695:
Podľa mňa ide hlavne o to, či to dali investorovi do podmienok, aby tú trať zrekonštruoval...
Vie niekto ci sa vymeni aj elektrickova trat pri budovani noveho prejazdu cez nu na Tomasikovej resp. ci sa to spravi pri budovani novej krizovatky ktora je sucastou stavby? ☺ Alebo sa krizovatka urobi a potom nanovo rozbije, ked budu peniaze na novu trat ?
Reply on: fobust #83692:
Podľa mňa by sa skôr malo jednať o nepresnosti v článku. Ale taktiež sa nechám prekvapiť.
Reply on: hoppusmark #83689:
Dlhé sú rok potom, z 2002. Prvých bolo 18: 2601 - 2618, v 2002om boli prichystané aj 2619 a 2620, ale tie začali jazdiť až v 2003. Ako prvá išla do riadnej premávky s vlkmi 2602 v auguste 02, niekedy potom do konca leta aj 2601. Na jeseň 2002 potom sprevádzkovavali aj ďalšie, v poradí: 2601, 2602, 2603, 2604, 2606, 2612...
Reply on: hoppusmark #83690:

To by zaujímalo aj mňa. Možno bude dôvod úplne iný ako nejaká cenzúra, iba dúfam že sa ho dozvieme.
Reply on: hoppusmark #83690:
tipujem to na cenzúru zo strany DPB...
ináč prečo zmizla tá novinka o Vrakosách ???? ?
Reply on: Mike #83686:
ináč ja som myslel dlhé vrakosy...
Tie krátke by som vyradil všetky bez ohľadu na rok rekonštrukcie... ?
Reply on: Mike #83686:
"No 3612, ex 3184, dnes 1716"

Tuším chce DPB tým sústavným prečíslovaním a-busov zakryť ich skutočný pôvod a hlavne vek ?
Reply on: hoppusmark #83685:
Takže asi aj bolo treba vyradiť, teda vždy si na to spomeniem, keď idem s tými vozmi na L53, 65, či 67 a to v budúcnosti možno aj L20 ? ...
Napr. 2714, ex. 3601, dnes priedelená na služobom spoji č.2 a večer vykonáva pravidelne L31 od 19.30... 6 rokov po GO ?
Reply on: hoppusmark #83685:
No 3612, ex 3184, dnes 1716 v marci - apríli 2001. Teda má 6 rokov po GO ? . Ale ináč je cez šk. rok (bola do odstavenia solarisov) pridelená na školsom spoji 371. ?
Do konca roka 2001 prešlo GO a prestavbou na CNG aj ďalších 12 vrakos B732, ktoré v decembri do konca r. 2001 spolu s 3184 dostali novú číselnú radu 3601 - 3613. (Dnes 2714 - 2724, 1716, 1711)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.