Občiansky zákonník platí, ak nie je umluvne dohodnuté inak, pre vzťahy fyzických osôb a fyzickej osoby s právnickou osobou. Vzťahy medzi právnickými osobami sa zvyčajne riadia obchodným zákonníkom a ten je oveľa voľnejší, takže v zmluve možno dohodnúť v podstate čokoľvek. (Ostatne, zmluva sa môže odchýliť od ustanovení zákona, pokiaľ to zákon vyslovene nezakazuje.)
Píšem ako Talian, ešte raz: Nemyslel som Ing. W, ale niekoho iného, koho to nahnevať teoreticky môže (napr. hovorcu, člena SDKÚ B. Z. ).
Reagoval som totiž na túto vetu "Nemôžu predsa čo i len spochybniť, že okolo Solarisov robia humbuk a kazia dobré meno výrobcovi, z určitých mne neznámych dôvodov," ktorú napísal Puki.
Ja neviem čo s tým má konkréty ing. dvojté V, keď ho tá novinka tak rozzúrila (ak je to teda pravda). Však čo už on má z nejakej J and T? Hmm. Asi by som si mal kuknúť kde všade figuruje jeho meno... Obchodný register pre začiatok... No, možno zajtra, dnes je už veľa hodín....
Ja to vidím takto. J&T vozí Ďurkovského v lietadle. J&T kupuje Sor. Sor sa chystá vyrábať kĺbové autobusy. Náhodou, (alebo tam majú byť " "?), cca v tom istom čase Sor začína predstavovať nový 18 metrový bus, keď vyhorí Solaris. Náhodou je práve tento požiar medializovaný členom a zároveň komunálnym poslancom SDKÚ Branislavom Záhradníkom a iné požiare nikoho nezaujímajú. Náhodou ho medializuje TA3, ktorá donedávna patrila J&T. Náhodou (alebo opäť tam majú byť " "?) existujú náznaky, že J&T má blízko k SDKÚ.
A rovnica je jasná. Ďurkovský spolu s modrou mafioui chce pravdepodobne, parafrázujúc Dzurinodve slová, naháňať kšeft svojim "mecenášom" z J&T.
P.S.: Dúfam, že tento príspevok neskončí ako novinka o Karosách.
Neviem,ci sa da obist obciansky zakonnik resp akym sa to riadi a da sa dohodnut podmienky reklamacie,i ked uznavam,niektore veci by sa mali dohodnut vopred pred podpisom akejkolvek zmluvy. Totizto reklamacia a jej posudenie,ci sa da vozidlo vratit v ramci zaruky je, ze ta ista (rovnaka) zavada sa musi minimalne 3x zopakovat. takze podla toho by musel 1 solaris zhoriet 3x pre tu istu pricinu
Najviac si však meno pokazil DPB, lebo defacto priznal, že neprevzal autobusy tak ako by sa patrilo, nevadilo mu ani to že niektoré vozy majú odlišnú elektroinštaláciu, nie sú jasne definované podmienky reklamácie a pod. A takisto je v tom namočené mesto za odfláknutý tender. Najviac však touto fušerinou trpí substrít. Aké šťastie že už ním nie som.
Keď už je tu tá novinka o reklame na viedenské letisko, chcem pochváliť (aby som len nepindal), že tá reklama na električke a aj na autobuse(4852 ?) nezasahuje do okien, a nebráni tým vo výhľade zvnútra..
Takto by mali byť robené všetky reklamy..
Dost skoro dosla horuca novinka o tej suprave 7812-11 ze ma novu reklamu. ? Pohotova reakcia,alebo najprv preslo jazykovo-graficko-cenzurovou upravou??? ?
Zaujímavé, že všetci si myslíte, že DPB vadila zrovna tá novinka o tých autobusoch. Ja osobne sa prikláňam k tomu, že skôr ich naštvala táto časť novinky: Zatial co su media krmene informaciami o neschopnosti prevadzky jednorocnych Solarisov, DPB nadalej prevadzkuje aj 20-rocne Karosy v otrasnom technickom stave.
Nemôžu predsa čo i len spochybniť, že okolo Solarisov robia humbuk a kazia dobré meno výrobcovi, z určitých mne neznámych dôvodov. ?
TeBeCe