"A ja by som vám vodičom dal namiesto nových autobusov volské záprahy"
Asi tak.. Ja som isiel minule v autobuse(Ik435), kde vodic len kvoli obehnutiu auta VYSIEL NA OBRUBNIK s 18-metrovym autobusom (ten obrubnik bol dost vysoky), takze ani nechci vediet, co to robilo s tym autobusom... myslim ze tlmice mohli ist rovno do prdele..
Som zvedavy, ci by sa vodici rovnako spravali aj k novym busom..
Samozrejme, že výškový rozdiel bude menší. Ale schody budú - a kým na estakádnom variante by bola nejaká šanca na eskalátory, pri polozapustenom bude nulová... Čím nechcem povedať, že podporujem estakádu - len poukazujem na to, že argument o schodoch nie je až tak dobre použiteľný proti nej.
Inak popri mnohých nevýhodách by mal estakádny variant aj jednu výhodu - na rozdiel od polozapusteného by ho nezafúkalo. Ale na sneh budeme už viac-menej len spomínať, ani tento argument nemá veľkú váhu.
Tak to sa mýliš. Cestujúci nemá nijaký dôvod na to, aby sa vo veci (ne)čistoty obracal na niekoho iného, než je dopravca. Či dopravca čistenie zabezpečí vlastnými pracovníkmi alebo externou firmou, je čisto jeho vec a cestujúcim to môže byť fuk. (Analógia: ak budeš mať neodhádzaný sneh pred domom, dostaneš pokutu Ty a úrad sa pramálo bude starať o to, že máš zmluvu s niekým, kto ho mal odpratať.)
A ja by som vám vodičom dal namiesto nových autobusov volské záprahy ?
Kedysi sa s Tebou dalo celkom rozumne diskutovať. Odkedy si sa stal vodičom, Tvoje príspevky sú čím ďalej, tým viac v duchu filozofie zaužívanej u určitých ľudí "cestujúci je len otravný hmyz a netreba mu vychádzať v ústrety, ale čo najviac mu cestovanie znepríjemniť".
No to je asi taka zvlastna filozofia v DPB, ze zamenstanec nie je na to, aby vykonal dobre nejaku pracu, ale na to, aby sa zucastnil v praci cez svoj pracovny cas presne od zaciatku po koniec a dostal za to nejaku stabilnu almuznu na vyzitie trochu vyssiu nez socialna podpora. V normalnej firme vznikne najprv potreba mat niekoho, kto by musel nejaku pracu vykonat a nasledne su prijati zamestnanci. Do DPB niekedy asi spadli nejaki zamestnanci a musi sa im dat nejaka cinnost, ktoru maju vykonavat, aby im ten pracovy cas rychlejsie usiel.
Kvoli tomu, ze niekto nevie spravne pripevnit jeden kus plechu, je teraz zla cela myslienka systemu? A co sa tyka tych novych roznofarebnych znaceni vramci BID, mohol si si vsimnut, ze terajsie znacenie nocnych liniek uz je vramci noveho znacenia navrhnuteho vramci BID a teda nebude nutne ho uz znovu menit.
No moment, práca je to zatiaľ odvedená dobre. Už len aby aj v praxi to tak dobre dopadlo. Čo sa týka čísiel liniek, však dedinskí sa môžu aj naďalej orientovať len podľa trasy a číslo linky si môžu kľudne nevšímať. Skôr mám pocit, že očíslovanie len privítajú. Každí si zapamätá tie 2-3 linky čo potrebuje a celý systém číslovania nepotrebuje vôbec poznať.
A čo sa týka nočákov, 500-vková rada by sa do toho iba miešala, takže N-ková je v poriadku. A či bude tabuľa zelená alebo ružová, tak to už môže byť menej chápavým predsa jedno, len nech je to jednotné.
No s odstupom času to vidím tak,že nemalo sa žiadne "N" označenie robiť ale nechať 500-vkové označenie a len trasy trochu vylepšiť a intervaly zahustiť na hodinu a tých 30min medzi 23:30 a 0:30. Nechcem videť ako to tu bude vyzerať o rok pri tom očíslovaní liniek SAD s tými rôznymi kombináciami farieb a čísel a pod. Ľudia z toho tak zmagoria,že si budú myslieť,že sú dizlektici, pri tom to bude len fušérska práca dopravákov, opäť ako väčšinou...
A ešte jedna vec by ma zaujímala. Prečo keď sa už 2 dni jazdí cez Patrónku, tak (ten niektorými tak oslavovaný) Slovak lines sa ešte nezobudil a zastávku prímestských liniek má stále až za križovatkou s Cestou na Červený most? A prečo tam potom stále zastavujú aj všetky linky MHD?
To už koho zamestnávajú v DPB? Ako ich práca bola primontovať značku pre linku N37 a odmontovať 505. Ak poviem,že hentá fotka je zrkadlom celej práce ľudí pracujúcich v DPB, že všetko sa robí na pol plynu alebo len tak na oko, mýlim sa moc??? ? ?
Minulý týždeň som sa tu sťažoval na neaktuálne oznamy v predajni DPB na Obchodnej (kvitujem urýchlenú nápravu) zato dnes mám pre vás niečo ešte lepšie a o to viac nepochopiteľnejšie. Ale však fotka hovorí za všetko.
Valec