Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Palo1987 #82799:
To bolo pisane este ked som bol strasne rozcarovany.. ale inak, keby ju tam fakt nepostavili tak potom by ti ludia za tieto momotiny pekne schytali od obyvatelov.

Re #82806 Technopol: Ano, znizil sa pocet miest na ktore sa da dostat priamo. Ale za pouzitia L99, ktora jazdi casto sa dostanes k inym dolezitym linkam. Naucte sa prosim (plati pre vsetkych Petrzalcanov - cest vynimkam) prestupovat.

Re #82808 Palo1987: Ja som tu L50 aj pisal na DPB, ale dostal som zamietavu odpoved, ktora bola vo forme dost dlheho textu kde bolo vysvetlene preco by to uskodilo (a bola to pravda, suhlasim) o.i. z Vajanskeho nabrezia sa neda odbocit na Safko a tak by sa jednosmerne zrusilo zastavovanie na tej zastavke. Aj ked to sa da vyriesit novou zastavkou..

Re #82815 Martin Fundárek: To je pravda. Ale rozhodne nie je pravda ze trolejbus je lepsi. A uz vobec nepochopili co je nosny dopravny system.

Re #82818 hoppusmark: To je tiez pravda 😃 Viem si tam predstavit tri minuty. A navyse, ked (ak) sa zdvojkolajni Sturova, pravdepodobne tam bude musiet byt uplne vylucena cestna doprava a zostanu dve smery - gumokoly z Vajanskeho na Dostojevskeho a elektricka z mostu na Sturovu.. Pri 3-minutovom intervale bude uplne stacit ked auta raz za cca. 1,5 minuty dostanu cervenu kym prejde elektricka (a chodci). V idealnom pripade by sa CP zladil tak aby na most a z mosta isli eliny naraz a cervena by bola len raz za 3 min., ale to moze byt problem (navyse aj kvoli chodcom). Teda, ja ratam s variantou ze v useku L.Stura - Safko sa nebude jazdit, teda pojde len o manipulacnu trat, ktora by sa vyuzivala len v pripade neprejazdnosti Petrzalky - v tom pripade by taktiez nebol problem, lebo by odbudlo pustanie elektriciek z Petrzalky a prakticky, linky do Petrzalky by sa tocili cez L.Stura, cize v dlhsiom intervale (len jeden smer) by sa pustalo, ale inym smerom.

Re #82829 Igorko: Ja som len napisal ze podla mna (ako laika, v tejto veci) to tym busom musi skodit.

Re #82833 Technopol: Doprava sa naozaj ZLEPSILA. Prestup neznamena zhorsenie.
Reply on: hoppusmark #82818:
Pričom, ak sa zruší IAD na Starom moste, tak v križovatke ubudne jedna vetva so všetkými smermi a potom už tých 90 sekúnd na celý cyklus musí stačiť.

Re #82835 Technopol: A všetky tie odchody ste tam potrebovali a súčasné vám nestačia? Alebo ti ide len o to, aby ich bolo toľko isto, či nebodaj ešte viac.
Reply on: Technopol #82833:
Povedz mi, kde konkrétne sa spojenie zhoršilo. Možno okrem Ovsišťa nikde.
Reply on: AAA #82832:
Keď mi Dunčo zruší 84, tak ja mu zruším celú MHD ☠
Už tu prestaňte s tou Petržalkou ?
Reply on: patrik #82816:
No ved ja nehovorím že je to zle, ved všetko je ok len si skus dať dokopy počet odchodov za hodinu špička pred 68 80 81 85 86 92 95 96 97 a po 68,92,95,96 (99) z romanovej ich neviem a uvidiš či sa ti hod kapacita zväčšila či nie
Reply on: Technopol #82833:
Povedal by som, že od cca roku 1992 sa v podstate každá väčšia zmena rovná škrtanie, lenže DPB riadia politici (mesto) a tí všetko prekrúcajú. Teda tak ako Jahnátek nazýva uplácanie netradičnou formou predaja, tak magistrát nazýva rušenie a škrtanie slovami racionalizácia, optimalizácia, v prípade Petržalky dokonca zlepšenie.
Reply on: Emo #82823:
A zas sme pri tom. JA som sa ohradzoval voči "ze to bolo zlepsenie pre petrzalku" a "To linkovanie bolo ZLEPSENIE. "
Ja to za zlepšenie nepovažujem.Bral by som formulaciu: Vzhľadom na nedostatok vozov a šoferov muselo prísť k zmene trasovania, ktoré na niektorých miestach dopravu zlepšilo na niektorých zhoršilo. Ale aby sme sa chapali ja nekritizujem to čo je teraz, mne len vadí INTERPRETÁCIA a hlavne slovíčko zlepšila(Ak sa myslí na celu Petržalku)
Reply on: Själavrak #82819:
Len si zabudol na "malý" detail a to, že Horský park je intrák EU BA, ale Petržalka nie je intrák tebou menovaných škôl. ?
Re #82828 Martin Fundárek: Alebo sa môže stať to, že DPB sa bude zmenami organizácie dopravy snažiť "motivovať" ľudí, aby cestovali elektrčikou, aj keď to pre nich veľmi výhodné nebude.
Reply on: Martin Fundárek #82828:
Lenže kvôli takejto blbosti nechceš aby sa postavila električka? Alebo ako to mám chápať...
Ak to bude za nejaký čas tak veľmi zlé, tak sa môže vybudovať podjazd pre autá v križovaní s električkovou traťou. Alebo sa bude musieť električka v centre zakopať pod zem..
Reply on: 810zssk #82754:
Re #82788 S499 1023: Ja si myslím, že to s tým nedostatkom vodičov cez školský rok nebude až také horúce. Ono teraz cez prázdniny má veľa ľudí dovolenky, vodičov MHD nevynímajúc. ?
Reply on: AAA #82793:
Však ja ani nepolemizujem s Tebou ale s dopravnym rádbyodborníkom a teoretikom jazdy s IGK - 810sdx ? .
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark #82818:
Počíta sa jednak s tým, že električky stiahnu aj značnú časť cestujúcich z liniek 93, resp. 94, jednak s ďalším rozvojom v Petržalke, Rusovciach atď.; pri investíciách na desiatky rokov treba pracovať nielen s dnešnými údajmi, ale aj s odhadom ich budúceho vývoja.
Pokiaľ ide o Šafko - kde je napísané, že sa Starý most pre IGK uzavrie? Najmä BSK tlačil, aby to tak nebolo. A pokiaľ ide o priepustnosť: v súčasnosti máš 4 kolízne smery: 1. z DJ rovno a doľava, súčasne zo SM doprava; 2. z DJ rovno, z VN rovno a doprava; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka, zo SM rovno bus a zo Štúrovej bus. Po uzavretí mosta budú stále štyri: 1. z DJ a VN rovno; 2. zo Štúrovej a SM električka; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka. Bolo by treba uzavrieť pre IAD aj Štúrovu.
Reply on: Själavrak #82821:
nič by sa im nestalo, keby prešli o 200 metrov Ďalej? Hlavne, že ty chceš všetky linky priamo pred svoj dom, a si lenivý 1 krát prestúpiť!!!
Reply on: richardhudec #82750:
Zbytočné plytvanie vozokilometrami to s tými služobnými jazdami. Veď keď aj tak ide do Petržalky, tak nech berie aj ľudí.
Reply on: Själavrak #82821:
povedz mi, čo má spoločné 83 s Važkou....
Reply on: Själavrak #82821:
na 84 mi nešahaj! Ďakujem ☠
Reply on: Technopol #82806:
Samozrejme, že to bolo šetrenie ❗ To nikto nespochybňuje. Ale šetrenie také, že prinieslo súčasne aj zlepšenie.
Reply on: Sommelier #82817:
A posledné - chceš mi povedať,že na EUBA chodí viac študentov ako na STU+SGeŠ+Vazku+učilište dokopy?
Reply on: Sommelier #82817:
Ešte jedna vec. Študenti EUBA nechodia výlučne linkou 84, ale aj 88, keby museli raz prestúpiť na 83 zlúčenú s 84 chodiacu po starej trase 83 nič by sa im nestalo, okrem toho aj tak by mala zastávku 200metrov ďalej - Bulíkova, stačí prejsť pomedzi domy na Mamateyovu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.