Reply on: hoppusmark #82818:
Počíta sa jednak s tým, že električky stiahnu aj značnú časť cestujúcich z liniek 93, resp. 94, jednak s ďalším rozvojom v Petržalke, Rusovciach atď.; pri investíciách na desiatky rokov treba pracovať nielen s dnešnými údajmi, ale aj s odhadom ich budúceho vývoja.Pokiaľ ide o Šafko - kde je napísané, že sa Starý most pre IGK uzavrie? Najmä BSK tlačil, aby to tak nebolo. A pokiaľ ide o priepustnosť: v súčasnosti máš 4 kolízne smery: 1. z DJ rovno a doľava, súčasne zo SM doprava; 2. z DJ rovno, z VN rovno a doprava; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka, zo SM rovno bus a zo Štúrovej bus. Po uzavretí mosta budú stále štyri: 1. z DJ a VN rovno; 2. zo Štúrovej a SM električka; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka. Bolo by treba uzavrieť pre IAD aj Štúrovu.
Sommelier
Inak.
Každá linka v BA má svoje hluché miesta. V mnohých prápadoch sa to rieši sedlom. A že to tak v niektorých prípadoch nie je ? Noooo. A nebavíme sa už o inej veci ? Nahoď ten interval na 12 metrovú výpravu na L 70 a nahanobíš každej 10 minútové meškanie na každom špičkovom kole.
A nebudem sa s Tebou hádať o tom, že by to tak nebolo.
Keby si prišiel s nejakým rozumnejším prelinkovaním, možno pochopím. Inak starostovi PB sa za tie roky nazbieralo pekných pár listov od občanov sťažujúcich sa na nedostatočné spojenie starej obce MHD.
Ešte šťastie, že Tvoje nápady budú len cez mŕtvoly realizovateľné.
Howgh, viac nemám k tomu čo povedať.
Ešte raz, nie a basta ☺