K tomu prvému článku: Tak s takou stratégiou a nápadmi ako som si tu mohol prečítať, s tým nezískajú ani jedného cestujúceho navyše.. Proste nemajú šancu.. Jednoducho "skvelí" manažéri ?
Hlavne je trať neudržiavaná, ako tvrdíš. Ale bola aj zle položená. Totiž v 1985, kedy stavali trať, to odflákli, a potom z toho dnes máme "roller-coaster". Neviem, či 12.4.1986 bola trať pekne rovná, ale v posledných rokoch je to čím ďalej, tým horšie. Ak sa má ešte 2 roky, do rekonštrukcie, jazdiť dvadsať kilometrovou rýchlosťou, tak to radšej pôjdem autobusom, ktorý jazdí cca štyridsať, alebo IGK, v ktorom sa nebudem dusiť.
Ok, tak pre vysvetlenie:
IAD= Individuálna automobilová doprava.. To je vlastne odborný termín pre "auto"
IGK je taká skomolenina odborného výrazu IAD... Indivduálna gumokolesová doprava (alebo tak nejak) ?
Potom sú aj také pojmy ako DPB , ale to myslím pozná každý ?
Ty si nejaky tratovy odbornik pocuvaj ma. Nekvalitne polozena.. Ta trat je hlavne NEUDRZIAVANA. V podniku maju chlapci pocit, ze vsetko tu bude fungovat bezudrzbovo. Ta trat mala byt uz pred 3 rokmi kompletne po rekonstrukcii. Som zvedavy, kto bude zodpovedny, ked sa volaco vykolaji dole kopcom na Svantnerovu. Tak velmi tu chceme mat Kosice v 70tych rokoch? ?
A myslim, ze tieto tepla zasa nie su az take akutne, aby sa kvoli tomu musela rozpadavat elektrickova trat. ?
Globálne otepľovanie neber tak vážne. To každý robí z toho vedu, minule mi zazvonili pred vchodom a viedli so mnou diskusiu o tom, tak som ich poslal niekam. Ako mi moja staršia susedka povedala, počasie sa mení každých sedem rokov (7 rokov studené / 7 rokov teplé). Samozrejme, súhlasim s tebou, kvalitná trať by 40°C mala vydržať. A keď je niečo zle položené (napríklad trať do Dúbravky), tak potom to tak vyzerá. Aj na fotke, čo som uviedol z Prahy, tak tam bol tiež BKV panel v dosť zlom stave. Ale napríklad taká Ružinovská je kvalitne položená.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider