Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #81561:
Ja tiež neviem, či tá trať bola 12. 4. 1986 rovná, lebo v ten deň som akurát oslavoval narodeniny. ?
Ináč kedy sa budú prečíslovávať trolejbusy? ?
Reply on: Martin Fundárek #81559:
K tomu prvému článku: Tak s takou stratégiou a nápadmi ako som si tu mohol prečítať, s tým nezískajú ani jedného cestujúceho navyše.. Proste nemajú šancu.. Jednoducho "skvelí" manažéri ?
Reply on: Martin Fundárek #81560:
heeejj??? tak to už muselo byť vaažne prťave ?
Reply on: frenky #81550:
Hlavne je trať neudržiavaná, ako tvrdíš. Ale bola aj zle položená. Totiž v 1985, kedy stavali trať, to odflákli, a potom z toho dnes máme "roller-coaster". Neviem, či 12.4.1986 bola trať pekne rovná, ale v posledných rokoch je to čím ďalej, tým horšie. Ak sa má ešte 2 roky, do rekonštrukcie, jazdiť dvadsať kilometrovou rýchlosťou, tak to radšej pôjdem autobusom, ktorý jazdí cca štyridsať, alebo IGK, v ktorom sa nebudem dusiť.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Pantograf1 #81558:
A čo? SORka tuším kedysi bola aj v 7,5 m verzii.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Železnice sa chystajú prehodnocovať zľavy:
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cudalostia&c=udalostia_8_1
(ponechávam bez komentára, aby som nebol vulgárny)

"Opravy železničných tratí medzi Bratislavou a Žilinou by nemali spôsobiť predlžovanie jazdy vlakov v tomto ani budúcom roku. Sľúbil to včera Dalibor Zelený, riaditeľ Železníc SR."
(http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cudalostia&c=udalostia_8_2)
?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3069&PHPSESSID=fb156cb8eebde47439bc615681108507 ... "Autobus, dlhý 8,6 metra, bol..." to je menšie než SOR! ? chcel by som to vidiet naživo ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Spolumajiteľom Zájazdov sa od 11.7.2007 stal Ing. Vladimír Lunáček:
http://www.orsk.sk/vypis.asp?ID=33194&SID=2&P=1
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #81524:
A prečo to nerobili hneď od začiatku?
Reply on: hoppusmark #81554:
IGK je individualny gumokol, ak si to este dobre pamatam... ?
Reply on: black #81553:
Ok, tak pre vysvetlenie:
IAD= Individuálna automobilová doprava.. To je vlastne odborný termín pre "auto"
IGK je taká skomolenina odborného výrazu IAD... Indivduálna gumokolesová doprava (alebo tak nejak) ?

Potom sú aj také pojmy ako DPB , ale to myslím pozná každý ?
Reply on: hoppusmark #81552:
no to si mi pomohol ?
Reply on: black #81551:
IGK = IAD ? ?
a co je to IGK ?
Reply on: Solider #81548:
Ty si nejaky tratovy odbornik pocuvaj ma. Nekvalitne polozena.. Ta trat je hlavne NEUDRZIAVANA. V podniku maju chlapci pocit, ze vsetko tu bude fungovat bezudrzbovo. Ta trat mala byt uz pred 3 rokmi kompletne po rekonstrukcii. Som zvedavy, kto bude zodpovedny, ked sa volaco vykolaji dole kopcom na Svantnerovu. Tak velmi tu chceme mat Kosice v 70tych rokoch? ?
A myslim, ze tieto tepla zasa nie su az take akutne, aby sa kvoli tomu musela rozpadavat elektrickova trat. ?
Reply on: Solider #81548:
By ma zaujimalo, ci aj trat na Barrandov ma kvoli teplu rychlostne obmedzenia... 😉
Reply on: KLF #81547:
Globálne otepľovanie neber tak vážne. To každý robí z toho vedu, minule mi zazvonili pred vchodom a viedli so mnou diskusiu o tom, tak som ich poslal niekam. Ako mi moja staršia susedka povedala, počasie sa mení každých sedem rokov (7 rokov studené / 7 rokov teplé). Samozrejme, súhlasim s tebou, kvalitná trať by 40°C mala vydržať. A keď je niečo zle položené (napríklad trať do Dúbravky), tak potom to tak vyzerá. Aj na fotke, čo som uviedol z Prahy, tak tam bol tiež BKV panel v dosť zlom stave. Ale napríklad taká Ružinovská je kvalitne položená.
Reply on: Solider #81544:
Dilatacne skary nincen? Toto "peklo" je aj v Spanielsku a juznom Taliansku (podla mojich info). Ja tvrdim, ze pri 40 stupnoch sa nemoze kolaj dvihnut jak v Dubravke vcera! A rozhodne by sa z elektriciek nemali stavat konske povozy. A este daco sa spytam - dnes je uz jasne, ze vdaka globalnemu oteplovaniu bude na nasej planete stale castejsie taketo teplo a vyssie. Nezrusime rovno u nas kolajovu dopravu?
Reply on: Andy #81545:
Tie koľaje tam budú asi zvyknuté ? ? Ale nie, veď tieto trate (nerekonštruované) sú v zlom stave, tak sa ani nečudujem, že znížili rýchlosť. Aj keď vyskočenie koľajnice z BKV panelu je len a len kvôli teplu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.