Reply on: intony #80452:
Pomohlo by to urcite a ta L210 nieje tak vytazena cestujucimi.Napr. co sa tyka N44a N47 zlucit s jednou trasou (Koliba - Valasska a spat).Vratim sa k tej trol.zmene,L88 by nemusela premavat cez Apollo ale isla by cez Pristavny most a cez Apollo len trolejbusy.Trolejbusy neznecistuju prostredie ako NAFTOVE VRAKOSY,ci stare dobre Ikarusy:-S.
Peon
Prípadne, aby to nevyzeralo tak "okato", mohli o 04:30 h dať namiesto N93 prvú 93-ku a namiesto N95 zo Šafka prvú 95-ku, ale dobre, toto už nebudem ďalej rozpitvávať, to je drobnosť. ?
Asi vás nahnevám, ale ja si fakt myslím, že by bolo lepšie nemať 0:00 h rozjazd tých vybraných nočákov, aby to bolo prehľadnejšie... Neverím, že všetky spoje N99 by zároveň služili ako služobáky...
Ozaj, služobáky aj od 1.7. budú mať ešte číselné označenie 4xx
Ad Vlčie hrdlo-sídlisko: No dobre teda, ale také Kopčany sú myslím od zastávky L99 "Kopčany-sídlisko" v podobnej dostupnosti ako VH sídlisko od Slovantu, tak aspoň s nimi by som to snáď porovnať mohol. ?
Aha, vážne, aj na Hodžku budú dispečéri? Tam zrejme (ak tomu správne chápem) nie každý využije prestup "na hrane", že ľudia budú na prípoj musieť cez cestu prechádzať. Tá trolejová spojka na Hlavnú stanicu sa aspoň už plánuje?
V takýchto dispečérskych záležitostiach ako prejazdy vozidiel vrámci liniek nemám prehľad.
Ad 57: Hehehe, no vážne, prečo ide najskôr na "Žabí majer" a potom k Stavivám? ?
Hm a nevyjde náhodou približne rovnako draho (alebo dokonca lacnejšie) tá obsluha oboch častí Žabáku vždy naraz?
Nie jak teraz, keď každý jednotlivý spoj sa vráti na Jurajov dvor. V prípade obsluhy oboch častí naraz (okrem možnosti aj "vnútrožabiemajerneho" spojenia) z Juráku vyjde a naň príde iba raz. Napr. poobede cez pracovné dni by stačil ten 24-minútový interval. ?