Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #80380:
Ja by som mal problem s novou skupinou sprav skor z toho dovodu ze to zacina byt neprehladne.. hlavne cast Neprehliadnite su v mnohym pripadoch to co kedysi boli Clanky.. keby to bolo medzi updateami bolo by to lepsie...
Reply on: _ERIC #80388:
Na vymenu by sme im poslali nejaky historicky Ikarus 280
Reply on: Papyr #80387:
mohli by ich namiesto srotovania darovat bratislave 😃 sak tu mame aj starsie jazdiace exemplare
Reply on: _ERIC #80385:
Veru, napriklad presovske ojazdene trolejbusy. Dlhe roky DPMP vyradoval trolejbusy vyhradne odpredajom. Kupoval ich Zlin, Vilnius, casom aj Almaty, ale nie Bratislava. Teraz ich uz nechce fakt nikto, tak po 15 rokoch sa v Presove opat zacalo vyradovat do srotu.
este jedna vec k nocakom - kedy bude aktualizovane toto: http://imhd.sk/ba/index.php?w=392b21232f2eef2b33ef2f262e29 ?
Reply on: S499.1023 #80382:
je to skoda, ojazdene vozidla vobec nemusia byt v zlom stave a su lacnejsie. Podla mojho nazoru vela DP ma ojazdene vozidla ktore nepotrebuju a mohli by ich predat chudobnej bratislave ?
Reply on: Papyr #80378:
To uz v 1993/94 boli Madari tak zadlzeni? Vozne CAF su inak nieco podobne ako WLABmee, co kupili ZSR. Neodobrata zakazka ponuknuta za vyhodnu cenu, ponuku dostali aj ZSR ale MAV boli rychlejsi.

S499.1023: V Dunakeszi sa vyrabali aj nove vozne, nie v celom rozsahu, nieco urobila DWA Bautzen a tam sa to dokoncilo. (To je ten dalsi typ novych voznov, co maju MAV - rozoznatelne su podla max. rychlosti 160km/h a maju sede ramy na oknach, inak kde sa vytratili dalsie nove vozne co maju MAV na 200km/h od GOSA, istu dobu jazdili na EC Csardas???).
Reply on: zakaznik #80380:
http://imhd.sk/ba/rss.php?rss=1 - nic vytvarat netreba
Reply on: Papyr #80378:
Bratislava nikdy nenakupuje ojazdené vozidlá - bohužiaľ.
Reply on: Papyr #80378:
Noo, DVJ Dunakeszi už pomerne dávno patrí Bombardieru a výroba IC vozňov sú akurát tak rekonštrukcie, ktoré jazdia aj u nás aj v ČR.
Príšerne zadĺžené Maďarsko môže nakupovať vozne preto,. lebo sa veselo príšerne zadlžuje ďalej ? .
Reozdiel bude asi v tom, že vagóniky nakupuje prakticky štát, takže vhodne umiestnené lobbné dokáže spraviť zázraky, lebo "zdroje prostě jsou", zatiaľ čo električky mesto.
Ale na skúškach v BA by som ich uvítal.
Zas sa stalo to, čo som tu minimálne raz už kritizoval... Ja si pekne odoberám RSS a teraz pŕide "Pilotný projekt nočnej dopravy" a to je nová skupina správ - takže RSS je mi na ho**o. ?
Nemohol by sa vytvoriť jeden RSS kanál, kde by sa dávali všetky správy? ?
Reply on: Papyr #80378:
Lebo Fico
Reply on: Själavrak #80370:
Ale... nikdy nehovor nikdy... az ich Bilbao o 40 rokov vyradi, tak sa v Bratislave urcite ocitnu 😃

A koniec koncov - keby sa chcelo... tieto elektricky vyrobila vagonka CAF Zaragoza, ktora je vyrobcom asi najkrajsich a najkvalitnejsich kolajovych vozidiel v Europe. K Bratislave pritom nema tak daleko. Od CAF maju Madarske statne zeleznice /MAV/ vagony, ktore nasadzuju na kurzy EC-vlakov. Ked som cestoval vlakom EuroNight "Kalman Imre" z Budapesti do Mnichova, viezol som sa v tri roky starom lozkovom vozni z produkcie prave CAF Zaragoza (uzasne komfortny a aj pekny) a v useku Hegyeshalom-Nickelsdorf som pozeral na Bratislavu a veselo telefonoval zo slovenskej mobilnej siete...

Ked mozu v priserne zadlzenom Madarsku nakupit spanielske vozne (a to pritom maju vlastnu vyrobu IC voznov v DVG Dunakeszi) - preco by pomerne ekonomicky uspesne Slovensko nemohlo tamtiez objednat elektricky pre svoje hlavne mesto?
Reply on: ufo #80368:
Mne je to, otvorene povedané, úplne jedno ? .
Reply on: aquila #80367:
No tak Viedeň síce je civilizované mesto, ale donedávna tam nočáky jazdili len v noci pi/so a so/ne. Až na krik nejakého rakúskeho BESIP-u, že sa mladí ľudia zabíjajú v autáchm, keď idú v noci zhulení a ožratí z diskotéky, boli nočáky skokovo znásobené a zahrnuté do Jahresabo...
Kedy vlastne začali jazdiť nočáky celotýždenne, budeš vedieť skôr Ty, ja odhadujem tak 4-5 rokov?
Vie niekto, co je s vodicom Karosy B741, vlani mal nehodu s Tatrovkou v DNV? Co dostal za to?
Reply on: d3k0 #80373:
Na to, aby som cez víkend chytil N21/2 alias 25/5 musím vypiť 6 káv.
Reply on: Ike #80372:
Teraz sa nestihalo, ale k upravam este dojde...
Reply on: intony #80371:
hehe, aj posledna 20 a prva N21 pojdu viac menej za sebou... ale nevadi to
Takze predsa len sa neskracuje premavkova doba niektorych liniek, ktore by sli tym istym smerom v viac-menej rovnakom case?
Prva N34 a posledna 12 do Dubravky su prikladom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.