Jano - no mne sa zda ze by bolo dost blbe nechat trat od z.st. NM az po zlate bez prevazdky...len tak...a tiez si neviem BUSlinku od hl.st. az po iesky predstavit...ved by to vsade stalo, po celej vajnorskej...oz tr. myta az po piesky...a okrem toho elektrina je lacnejsia ako nafta
Dufam,ze pocas vyluky Vajnorska budu 14 obsluhovat 2xT3(T6) a 8 K2(S), lebo inac si neviem predstavit ako zvladnu linky 8,9,14 Trnavske myto pri 15 minutovom intervale.
Nevie niekto o tom viac,co tam chystaju pocas vyluky nasadit?
No moj nazor na realizaciu dopravy pocas vyluky na Vajnorskej:
- myslim, ze je to dost komplikovane vymyslene a ovela jednoduchsie by bolo zaviest autobusovu dopravu dajme tomu s oznacenim X2 z Hlavnej stanice az na Zlate piesky a tym padom by nemusela premavat elektrickova doprava v useku Zel. st. Nove mesto - Zlate piesky. Takto by sa bez niekolkonasobneho prestupovania dostali cestujuci z vacsiny bratislavskych lokalit priamo do svojho ciela na tejto trase. Mam totizto jednu otazku - ako sa co najjednoduchsie dostat z Dubravky na Zlate piesky napr. do podniku Rajo na 6. h. rano, alebo naspat ked zmena konci o 22. h.? Za nazory i pomoc dakujem.
Kami: Tie Emtest transparenty sa mi fakt pozdávali, a to vieš, ako nadávam na bystrické. Tieto sú trochu väčšie, číslo linky má rozmery skoro ako na Buse, vpredu ukazuje názov konečnej, na bočnom názov konečnej a vybrané priebežné zastávky (menia sa tak ako kedysi na Buse - teda nejdú v jednom rade ako v BB). Vnútorný transparent ukazuje nasledujúcu zastávku + čas, lebo je dvojriadkový. Perfektné. Ešte by ma celkom zaujímalo, ako budú čitateľné proti slnku. Keby ešte emtest dokázal vyrobiť tieto ledkové transparenty v kombinácii s terčíkovými, tak by so bola pecka. Nevýhodou je asi obmedzená kompatibilita s palubákmi Buse - ale zas na druhej strane - údajne to hlási zastávky .
hrosik> keby som chcel byt zly tak ti poviem aby si sa pozrel do mapy ale trochu ti ju pripomeniem...skultetyho je ta ulica za domom odborov jak tam po nej jazdi linka 51
Neviem či náhodou ste tu otom nepísali ale zdá sa mi že nie.
Toto som sa dočítal v Petržalských novinách č. 11 31.5.2002
v skratke: DPB za 1. štvrťrok mal zisk 43 mil Sk pri nákladoch 534 mil a výnosoch 577 mil. Bla bla bla pomohla lacnejšia ropa bla bla bla ale neukazuje skutočnú situáciu kvôli tržbám z konca roka 2001, ktoré však musia byť zarátané až v roku 2002. (správu poskytla SITA)
hroch: keby bol polus co k comu, tak na tu opravu trate by aj prispel (a mohli to spravit este pred otvorenim, ale akosik vsetcia ktori tieto hypermarkety navrhuju si pre nieco akosi myslia ze im verejnu dopravu netreba...) A keby tam mali niekoho troska racionalne a technicky zmyslajuceho, tak by urcite ukopal toho debila na novom meste co sa rozhodol ze tam musi ist uzavrety zvrsok, pretoze by mu bolo jasne ze otvoreny zvrsok sa da vyrazne lahsie udrzovat aj za plnej prevadzky a ma o hodny kus vyssiu zivotnost...
Bon-Cu: ja by som aj, keby moj tato o tom vedel... on totiz zoznamu nikdy nedal suhlas na zverejnenie toho textu ani mu zan nezaplatili... mam taky pocit, ze sa to bude este riesit...
mimochodom, som nesmierne vdacny kompetentnym, ze nahradna doprava k polusu a na nove mesto nebude mat zastavku tam, kde 53. ale aj tak si tu trasu neviem celkom predstavit, z toho popisu som dost schaoseny... ktora je skultetyho?
predpokladam, ze polus je od radosti cely bez seba, fsaq oni odjakziva funguju na zaklade toho, ze sa tam da lahko dostat. no a nechcem ani len hadat, aka bude tento rok navstevnost zlatych pieskov, ked sa tam nebude dat poriadne dostat...
ah, a este jedna vec: tusi niekto, ake bude mat ta nahradna doprava X6 intervaly?
Včera (14. 6.) v autobuse c. 53 na zástavke "Rožňavská" smer "Vajnory" daco vybuchlo vzadu v autobude a ostala tam diera. Nikomu sa nic nestalo...ludia vystúpili a autobus sa otocil a isiel (asi) do vozovne.
Bon-Cu "#8032": jeeeeeej, to pisal moj tato! ako sa to tam dostalo? ts ts ts... to budem musiet vysetrit...
inac, pre tych, co sa zaujimaju o autobusy, v poslednom (junovom) Autozurnali je par riadkov a fotka agora citybusu a este par clankov zvacsa o vyletnych busoch. koniec reklamnej vsuvky... :-))
tbc: ale kolega, preco tolka agresia? chcel som do teba len trochu povrtat, rovnako ako ty rad vrtas do druhych... ak som sa ta dotkol, je mi to luto.
mimochodom, ta nova zastavka na novom moste je celkom okej napad, aspon sa uz clovek z auparku nebude musiet plahocit az skoro k petrzalskej stanici... mozno mi uz nebudu tak casto zdrhat autobusy :-)))
a len tak na okraj: prestavanie celej elektrickovej siete na sirsi rozchod je sice vesely napad, ale totalna utopia... aj ked v poslednej dobe uz mam pocit, ze akekolvek riesenie dopravy v bratislave je len utopia... niekto by mal hradnym vytlct z hlavy tu fixnu ideu metra. este aj ten postup stavby, ktory bol zverejneny, vyzera ako vysmech...
Prosim o pomoc niekoho, kto sa vyzna v SPZkach. Kedy sa vydavali SPZ
- BAA 12-xx, 13-xx
- BAA 20-xx
- BAA 26-xx
- BAA 34-xx, 35, 36, 37, 38-xx ?
No, snad to niekto bude vediet
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hroch
mimochodom, som nesmierne vdacny kompetentnym, ze nahradna doprava k polusu a na nove mesto nebude mat zastavku tam, kde 53. ale aj tak si tu trasu neviem celkom predstavit, z toho popisu som dost schaoseny... ktora je skultetyho?
predpokladam, ze polus je od radosti cely bez seba, fsaq oni odjakziva funguju na zaklade toho, ze sa tam da lahko dostat. no a nechcem ani len hadat, aka bude tento rok navstevnost zlatych pieskov, ked sa tam nebude dat poriadne dostat...
ah, a este jedna vec: tusi niekto, ake bude mat ta nahradna doprava X6 intervaly?