je to skoda, ojazdene vozidla vobec nemusia byt v zlom stave a su lacnejsie. Podla mojho nazoru vela DP ma ojazdene vozidla ktore nepotrebuju a mohli by ich predat chudobnej bratislave ?
To uz v 1993/94 boli Madari tak zadlzeni? Vozne CAF su inak nieco podobne ako WLABmee, co kupili ZSR. Neodobrata zakazka ponuknuta za vyhodnu cenu, ponuku dostali aj ZSR ale MAV boli rychlejsi.
S499.1023: V Dunakeszi sa vyrabali aj nove vozne, nie v celom rozsahu, nieco urobila DWA Bautzen a tam sa to dokoncilo. (To je ten dalsi typ novych voznov, co maju MAV - rozoznatelne su podla max. rychlosti 160km/h a maju sede ramy na oknach, inak kde sa vytratili dalsie nove vozne co maju MAV na 200km/h od GOSA, istu dobu jazdili na EC Csardas???).
Noo, DVJ Dunakeszi už pomerne dávno patrí Bombardieru a výroba IC vozňov sú akurát tak rekonštrukcie, ktoré jazdia aj u nás aj v ČR.
Príšerne zadĺžené Maďarsko môže nakupovať vozne preto,. lebo sa veselo príšerne zadlžuje ďalej ? .
Reozdiel bude asi v tom, že vagóniky nakupuje prakticky štát, takže vhodne umiestnené lobbné dokáže spraviť zázraky, lebo "zdroje prostě jsou", zatiaľ čo električky mesto.
Ale na skúškach v BA by som ich uvítal.
Zas sa stalo to, čo som tu minimálne raz už kritizoval... Ja si pekne odoberám RSS a teraz pŕide "Pilotný projekt nočnej dopravy" a to je nová skupina správ - takže RSS je mi na ho**o. ?
Nemohol by sa vytvoriť jeden RSS kanál, kde by sa dávali všetky správy? ?
Ale... nikdy nehovor nikdy... az ich Bilbao o 40 rokov vyradi, tak sa v Bratislave urcite ocitnu
A koniec koncov - keby sa chcelo... tieto elektricky vyrobila vagonka CAF Zaragoza, ktora je vyrobcom asi najkrajsich a najkvalitnejsich kolajovych vozidiel v Europe. K Bratislave pritom nema tak daleko. Od CAF maju Madarske statne zeleznice /MAV/ vagony, ktore nasadzuju na kurzy EC-vlakov. Ked som cestoval vlakom EuroNight "Kalman Imre" z Budapesti do Mnichova, viezol som sa v tri roky starom lozkovom vozni z produkcie prave CAF Zaragoza (uzasne komfortny a aj pekny) a v useku Hegyeshalom-Nickelsdorf som pozeral na Bratislavu a veselo telefonoval zo slovenskej mobilnej siete...
Ked mozu v priserne zadlzenom Madarsku nakupit spanielske vozne (a to pritom maju vlastnu vyrobu IC voznov v DVG Dunakeszi) - preco by pomerne ekonomicky uspesne Slovensko nemohlo tamtiez objednat elektricky pre svoje hlavne mesto?
No tak Viedeň síce je civilizované mesto, ale donedávna tam nočáky jazdili len v noci pi/so a so/ne. Až na krik nejakého rakúskeho BESIP-u, že sa mladí ľudia zabíjajú v autáchm, keď idú v noci zhulení a ožratí z diskotéky, boli nočáky skokovo znásobené a zahrnuté do Jahresabo...
Kedy vlastne začali jazdiť nočáky celotýždenne, budeš vedieť skôr Ty, ja odhadujem tak 4-5 rokov?
Takze predsa len sa neskracuje premavkova doba niektorych liniek, ktore by sli tym istym smerom v viac-menej rovnakom case?
Prva N34 a posledna 12 do Dubravky su prikladom.
V uvodzovkách, tak som myslel, že tu bola v DF spomínaná, ale však to je jedno. ?
A čo je podľa teba lepšie v noci? Keď zastaví N70 a N74 na Astronomickej, alebo na Chlumeckého? Zaujíma ma tvoj názor.
Ja keď si predstavím zástavku Astronomická smer Vrakuňa a Chlumeckého, tak tí, čo majú blízko domov z Astronomickej, majú rovnako blízko domov aj z Chlumeckého + majú ju po ruke aj ďaľší...(myslím len situáciu v noci).
Jakub1