Cena električiek zo Šumperku prevyšuje 12 mil. Sk (neviem presne, ale údajne je to okolo 14 mil.). KT4 sú mnohonásobne lepšie, ako K2S. O K2Skách som získal záporné mienenie prednedávnom v Brne, keď som videl, v akom sú stave tamojšie K2R, čo je vlastne skoro to isté. Po čase sa bežne stáva, že napr. napojenie nového čela hrdzavie a odlupuje sa farba. Keď už rekonštrukcia "kačice", tak radšej také niečo, ako bude 7085, samozrejme, ak to nebude trvať 3 roky. V Brne si takéto rekonštrukcie robia sami a vyzerá to perfektne. Navyše je to aj omnoho lacnejšie, ako K2S, tak kde je problém - asi v schopnostiach pracovníkov ústredných dielní, inak to nevidím. Podľa môjho názoru pri kapacite dielní by sa mohlo chrliť minimálne 5 rekonštrukcii za rok (a to hovorím minimálne). Ide len o to, aby sa to rozhýbalo a pri súčasnom stave .......
KLF
Nie pani... dufam, ze tie KT4 z nemecka sa kupovat nebudu. Bratislava potrebuje NOVE a VELKOKAPACITNE vozne. A ked uz nie je na trebars Astry prachov, tak miesto nakupu KT4 si radsej davajme robit K2S a T3Sky. Myslim ze to stoji za to.