Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
d3k0: o tych 4800-4811 som cital v SME, este v roku 1997.Bol to clanok o busoch,ktore splnaju EURO2 a pri kazdom bol uvedeny aj typ motora.Ono to bolo pisane asi tak, ze z roku 1995 maju 7 Karos s motorom Renault,z roku 1996 11 Ikarusov 435 s motormi od Ikarusu a z roku 1997 10 ikarusov 435 a 6 ikarusov 415.Boli tam aj presne uvedene tie cisla typu motora,len to si uz nepamätam a tie noviny som zahodil,skoda.
Ale tie 4800-4811,ked sa v nich vezies, tak sa da dost dobre rozoznat,ze maju uplne iny zvuk motora ako neskorsie serie a mozno maju tie motory do cinenia aj s tym,ze maju na zadnom dekli zaluzie na vetranie.Ale najpresvedcivejsie by bolo si ten motor pozriet...
A jasne ze to moze byt nejaky licencny man.
d3k0> Práve ti posielam tie sľúbené fotky busov z Autotecu, priprav si mailbox, je to 7MB 🙂. Fotiek je 15, sú neupravované a v rozlíšení 1024x768 (aby sa ich na kartu zmestilo viac).

Včera som videl, ako nejaký človek v čiernom tričku na Moste SNP (či ako sa teraz volá) fotil tie novobudované zastávky pri Auparku. Nebol to niekto z vás 🙂 ?
sdf> ano, mali by byt nejake vozy presunute do krasnan z juraku
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to s tymi elinami vyzera dost blbo 😞. Ale co uz. Skoda, ze medzi napr. tescom a trnavskym mytom bude premavat o dve eliny menej :(( (4 a 6). To je fakt skoda, to bude nezjazdny usek - z hladiska...
Ako dokaze vozovna Krasnany vypravit vsetky linky pocas vyluky na Vajnorskej v 15 min intervaloch. Nebodaj sa presunu nejake vozy z Juraku?
sax, uz sa ani do spravneho fora netrafim :(((

si> #8011 nocne navstevy SIX-u maju cosi do seba, nie :)))))))))))
jedna drobna info zo vcera:
zalozak 7826 na 5-ke, odchod zo Segnerovej 12:11....
D3k0: preto som zvedavy. Ved v smelych planoch BBDS je 100% vybavenie transparentami, na GO vozoch EMtest.
Kami: Ja som to videl aj s Majklom a on dobre pozna EMtesty v BB, ale toto je fakt dobre citatelne. Mozno preto, ze bol trolik v tieni... 🙂
Riko: dostat osobitne vlakove supravy na elektrickou trat by dost pomohlo regionalnej doprave. Bol by tam aj jednoduchsi prestup na MHD ako z klasickeho vlaku na normalnej stanici.

Emtest: som fakt zvedavy na ten transparent. Lebo slova "dobre citatelny" som este v suvislosti s EMtestom fakt nepocul. Pokial je to pravda, budem rad ked sa vsetky GO v BB dovybavia takymi transparentami. Lebo to co sa montovalo v roku 2001 bol vysmech cestujucim. Par trolejbusov uz ma zvacseny trasparent s cislom, ale ani tam nie je citatelnost na urovni BUSE LED, ci klasickej "kamennej" tabuli. Vyhodou Emtestu je priebeh zastavok, omnoho nizsia cena a slovensky povod (Zilina).
riko: aj ked ja osobne som zastancom zmeny rozchodu z 1000 na 1435 mm, musim ta sklamat, rozchod trate nema s kapacitou nic spolocne :-)) Kapacitu mozes ziskat bud inymi vozidlami (pricom so sirkou skrine velmi hybat nemozes, pokial neprestavas kompletne trate ale iba pridas kolajnicu), alebo predlzenim vlaku (na co by bolo treba neak poslat do bazin to priblble obmedzenie na maximalnu dlzku 40 m - treba prehlasit elektricku za zeleznicu:-)) Vyhoda rozchodu 1435 mm by bola hlavne v tom, ze ak by sa povedalo ze ideme teraz hned kompletne obmenit vozovy park, tak vozidla pre rozchod 1435 mm su lacnejsie a ten cenovy rozdiel by zaplatil zaroven aj zmenu rozchodu (= kompletnu rekonstrukciu vsetkych trati !!!)
#7943> nevies ake cislo mal ten bratislavsky SOR co bol v Brne?
hrosicek> pche, ja budem robit to, co ja chcem, oki? a 1. prave pre takych, ktori nemaju cas je vyhladavanie, aby si nasli nieco konkretne ak ich to zaujima (a pytat sa az potom ked to nenajdu), 2. kazdy kto chce si moze nechat posielat prispevky na email a citat si ich ked bude mat cas a nie sem stale chodit.
btw. mohli by ste pisat aspon chvilu infosky o pohybe 6283 do dispecera, aspon kym sa to nafoti...
Ak su tie transparenty, len na skusku, tak nevadi, ale inac... typova rozlisnost v BA je naozaj dost velka, takze aby sme nezaostavali, musime zasa mat aj rozdielne informacne systemy vo vozoch?
tbc: #7991 ad vcerajsia udrzba: cas sme sice vcera posahany chvilu mali, ale urcite nie na 15.6.2002, ale na 21.12.2001, lebo som skusal kolko sa to da owerclocknut a troska som to prehnal a musel som resetovat CMOS :-)) zistil som ze celkom v pohote to faxa pri 115 MHz FSB, 125 sa mu uz nepacilo a medzitym sa mi skusat nexcelo, teraz som to nexal na 111 MHz (takze Duron bezi teraz na 9x111 = 999 MHz:-) ), okrem toho pribudla pamat, masina ma teraz 1 GB RAM
Valec: je to EMTEC alebo EMTEST?
Andrej (Anndy008)>To teplo mi tusim neprospieva. Oprava vsetkeho. Panely su EMTEC, ako aj palubny pocitac. Zrejme je to len na skusku. Ten vnutorny panel je umiestneny ako tie BUSE, co zobrazuju len pasmo a cas. Este raz sa opravedlnujem za dezinformacie.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Valec: diky jasne. Ale ten vnutorny je podobny (podobne umiestneny), len dvojriadkovy, ako su tie v ikarusoch 4xx (lebo karosy, ci 15trm maju vnutorne mensej velkosti)?

Alebo je uplne iny, alebo ako?

Kua - myslim, ze si asi na ten bus pockam 😃
A niekto tu chcel mapku metra v Prahe aj so spojovacimi a servisnymi tratami. Tak take nieco najde na: http://www.sweb.cz/bredikmetro/schema.jpg

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.