Ale záleží od konkrétneho kusu, niektoré 14Tr sú hrdzavé až strach, niektoré sú zase celkom pekné. A to s tými vzorkovníkmi v 15TrM ma prekvapuje, tam som sa s tým ešte nestretol.
A tento poznáte:
"Okrem toho podľa neho Železnice SR, správcu dopravnej cesty a infraštruktúry, čaká ďalší "skrytý dlh" na železničných staniciach, kde síce bežia rekonštrukcie interiérov, no podľa Švantnera často neostávajú peniaze na rekonštrukciu vnútrajška."
(http://hn.hnonline.sk/c1-21458040-zeleznice-potrebuju-105-miliard)
Používanie cudzích termitov je niekedy ...
(Švantner - štátny tajomník ministerstva dopravy)
Záhradník povedal iba to, že jestvujú aj také názory, že trolejbusy sú neekonomické. A že sú, je, bohužiaľ, pravda. V Banskej Bystrici dokonca prevážili.
Ja naopak kvitujem, že DPB konečne zacvaklo, čo sme tu pred takmer rokom viacerí napísali, totiž že riešenie trate na Dlhé diely s obratom na pomocný pohon je technologická zvrátenosť a vozidlá sa na tom zhumpľujú rekordnou rýchlosťou. Škoda, že na nás nedali už vtedy.
A čo tam bolo v tom príspevku? Posledné vyjadrenia Záhradníka ohľadne miliónových nákladov pre trolejbusové trate sú už trochu silné kafé, zohľadňujúc napr. fakt, že poslanci nedávno schválili cca. 580 mil. Sk na budovanie cestnej infraštruktúry.
No tak ten prispevok o trolejbusoch v spravach an STV1 teraz asi moc na slave trolejbusov nepridal. Len to zahralo do karat Zahradnikovi a odporcom trolejbusov...
No tie trolejbusy už tiež vyzerajú hrozne, 6260, ktorá je už prederavený, 6255 s tak kvalitonu VP spojenou s modernizáciou, že farby madiel sa odlupjú, 6249 and company s krásnymi záplatami, 15TrM so vzorovníkmi sedačiek,... .
No dobre, tej 50 som ani moc neveril a ani mi ako nejako nutné to preloženie nepripadalo (a po predložených argumentoch to aj mne príde ako blbosť ? ), skôr u toho nočného spoja (teda neviem kade pôjde po novom), kde by nič z tých spomínaných problémov hroziť nemalo a získala by sa tým obsluha jednej zastávky navyše. Možno by to niektorým pomohlo...neviem. Iba návrh. ?
No, v špičke by to niekedy nebola minúta navyše, skôr pár minút. Dôvodom je výjazd autobusov z ASMN, už som videl situáciu, že na semafóre čakalo 8-10 prímestských autobusov (+ostatná doprava samozrejme).
Odbocenie z Parickovej na Svatoplukovu by bol celkom problem, nakolko ta krizovatka je dost neprehladna (a ako som aj cital v novinach aj dost kolizna) kedze tam nie su semafory. Preto sa mi povodna trasa zda byt v pohode. Navyse pri odbocovani z Kosickej na Mlynske Nivy je semafor, takze ziadny problem.
No, to celkom dáva zmysel. ?
Ale možno by stálo za zváženie presunúť tú trasu na Svätoplukovu, pretože na Košickej aj tak žiadna zastávka nie je a takto by sa zvýšila obslužnosť oblasti o zastávku Páričkova a nič by sa tým nestratilo (no možno minúta jazdy navyše). Akurát problém by bol v tých zaparkovaných autách ako spomínal Daniel, ale aspoň v prípade nočnej linky by to nevadilo. ?
Zaujímavý pohľad. Situácia je skôr taká, že spomínané linky premávajú najkratšou trasou po Košickej a Mlynských nivách. Problémom je však opačný smer, kde sa z Mlynských nív nedá odbočiť doľava na Košickú. Teda trasa po Svätoplukovej a Páričkovej je riešenie nemožnosti zabočiť na Košickú priamo a nie naopak
Je nejaký objektívny dôvod, prečo linky 50 a 509 a predtým 185, 38 atď. v smere na Miletičovu premávajú cez Svätoplukovu a v opačnom smere cez Košickú? Pokiaľ viem tak tá spojka medzi Svätoplukovou a Dulovym námestím nie je jednosmerka, čiže by po nej linky kľudne mohli ísť aj v smere na AS MN. Jediný dôvod ktorý ma napadá prečo to tak nie je, je tradícia a nikdy sa to tak nerobilo a cestujúci by to zneužili a ani by to nepochopili a podobne. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A