Nebývaš ty náhodou niekede v centre? Tam to tiež flákajú a už som sa sťažoval aj na Slovenskú poštu, distribútora, no žiadosť bola zamietavá... ostáva mi len čakať, alebo si kradnúť noviny od susedov ?
Mas pravdu ale som spolupracovnik DP, lebo uz ozaj treba spravit velke zmeny, napriklad nocne spoje, kde su klbove vozidla, ktore by som nahradil kratkymi (nie vsetky). L515 je stale prazdna, ved nocaky sledujem a mam v nich prehlad.
Škoda 06T (ak ma pán z Cífera vysliší) by som si nikdy viacej nežiadal v Bratislave. Tak zlé vozidlo som ešte nevidel. Chcel by som vedieť bližšie informácie o iniciovanom testovaní Končaru v najbližšej dobe.
A keď už chceš nízkopodlažné vozidlá, tak si uvedom, že 65% tratí je nepriechodných pre nízkopodlažné vozidlá (resp. priechodných s riskovaním). Električka nemôže ísť do Tunela, Ružinova a pravdepodobne aj na Hlavnú stanicu, keďže aj tam to nejak nakláňa z boku na bok...
Asfalt okolo nikomu nevadí. Komunikácia nie je určená pre cestnú dopravu, je tam zákaz vjazdu (komunikácia len pre MHD a vozidla magistrátu). Asfaltový povrch bol na túto komunikáciu položený z dôvodu výjazdu z garáže. Inak by úplne neprekážal otvorený zvršok.
Asfalt v oblúku nie je dôležitý, dôležité sú koľaje, na ktorých je rýchlosť 15 kvôli dosť ostrému oblúku.
Ale myslel som opravť ten asfalt okolo. Však to je otras ako to tam vyzerá. Však na to nemôžu pustiť tú ŠkoduT06. Však už pred tým ako sem prišla museli tie vyčnievajúce kusy asfaltu orezávať.
Pokiaľ viem, na Vazovovej sú dve obmedzenia a to odbočovanie na obe smery Radlinského ulice (k Daňovému a k Račianskému) rýchlosť 10 (resp. 15) a oblúk, kde sa stretáva Vazovova s Blúmentálskou ulicou (25). Inak na trati platí normálne traťové obmedzenie (50).
Čo si mysliš, že je všetko zadarmo? Nové vedenie, takisto ako aj nové stĺpy niečo stoja a prečo práve meniť funkčné, keď za tú cenu môžu ako - tak spamätať Milda Strasse. Výhybka z Vazovej na Radlinského je nová, neviem, čo máš proti nej, ale čo som ju ja sledoval, 10 hodín po spustení premávky po tejto ulici bola výhybka bezproblémová a išla veľmi svižne.
Viem aka by mala byt zmena v doprave, tam kde su klbove vozidla by som nasadil kratsie, lebo niektore su prazdne a v nahustenom intervale, napriklad na linku 20 by som nasadil v spicke klbove vozidla a v sedle kratke v 20 minutovych intervaloch, linka 59 z Racianskeho myta do Race idu 2 za sebou a poobede su prazdne - nasadit kratke autobusy alebo dat 30 minutove intervaly, linka 21 to iste a niektore linky by som zrusil, ktore su zbytocne.
A potom sa necudujme preco sa stazuju, ze nemaju vozidla.
Linka 94 by mala chodit v 10minutovych intervaloch atd. ?
Lenže nehovorím o výhybke na Radlinského ale na Vazovovej smerom na Radlinského! Chápeš? tá výhybka čo je pred barom Barbar. A funkčné? ? čo je dnes funkčné? To čo ti nepadne na hlavu a nezabije ťa alebo to po čom môžu eliny jazdiť ešte aspoň maximálkou 10km/h? Nehas čo ťa nepáli, asi tak, že?
A mimochodom ostatné výhybky (na ul. Radlinského) boli menené pri rekonštukcii koľajového zvršku na ul. Radlinského. DPB ešte chce inštalovať digitálne ovládanie výhybky z Radlinského na Vazovovu, možno pri výluke pri Cíferi na víkend odstavia aj Račiansku a namontujú tam digitál.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Själavrak