Aha, čiže DPB, keď si objednal rekonštrukciu koľajovej trate, prečo by mal meniť stĺpy a zastávky? Však je to funkčné a ešte pár rôčkov bude. Odborníku...
to bolo mozno preto ze ovsistianskej skole skracovali vyucovanie preto chodili plne...ale mas pravdu zisiel by sa lepsi interval hoci aj v sedle chodia zdvojene potom polhodinu niic..
Dúfajme. No inak čakal som,že aj zastávky obmenia, že im dajú ten nový povrch a tie výrezy v dlažbe pre nevidiacich. To, že tam nechali tie staré obrubníky ma dokonale zarazilo! Inak mohli aj vymeniť tie stĺpy a vedenie ukotviť na stĺpy a nie na budovy. Čo už. Stalo sa ?
Inak mám výhrady voči intervalu 68 a 70 v sedle! Pre porovnanie. Dnes som šiel v čase asi tak 11:00 až 12:30 linkami 70 a 68. Obe sú obsluhované kĺbovými autobusmi pri 12 intervale v sedle. Načo? Na 70 by stačil aj 15min a ušetrené vozidlá by mali ísť na 68. Tá išla tak narvaná, že proste otras. Ťažko opísať...
Kto z Vás videl tú "zrekonštrovanú" trať na Vazovovej? Totálne odfláknuté. Vymenili len výhybku Vazovova - Krížna a Vazovova - Radlisnkého nechali tak. ? dúfam, že naše elinky neskončia ako tie Kyjevské... ?
Ani mne tá VŠ Manažmentu nešmakuje. Keby mi niekto povedal ten názov, tak dodnes netuším, kde je. Navyše je to súkromná inštitúcia, a tým duplom by sa nemala vyskytovať v oficiálnom názvosloví. EU je štátna, a skoro každý vie kde je, tá je OK, ale toto...
A hlavne by mohli konečne zmiznúť tie nezmyselné, mätúce, a úžasne informačne hodnotné názvy typu Kooperativa, Wüstenrot, Siemens a podobne, ktoré každý ovláda, kde sa nachádzajú, a hlavne ich tak každý volá... #grcajúci_smajlík#
Hádam jediná výnimka je Technopol, ktorý "zľudovel", a je OK aj napriek tomu, že si ten názov firma dávno neplatí...ale ak by sme zaviedli striktnejšie pravidlá, nemal by som nič ani proti pôvodnému názvu Kutlíkova, a aj ľudia by to myslím prijali...:-)
Solider