Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VLK #79508:
Tie automaty ZSSK su same o sebe svojou koncepciou zvrhle, platba mincami je len ceresnicka na torte - neviem, aky problem by robilo spravit automat ako maju napr. DB - ze podporuje priamo vyhladanie spojenia, podla toho si kupis rozne typy listkov, zaplatis kartou a ono ti to vytlaci listok, pripadne aj rozpis spojeni...
Podla mna, ak by to zadali povedzme niekde na technicku univerzitu ako timovy projekt, pripadne niekolko diplomovych projektov, mohli by to mat navrhnute za pol roka s minimalnymi nakladmi (napr. cestovanie zdarma na 5 rokov pre riesitelov projektu) s funkciami ake by sa im zachcelo, naklady na samotnu techniku by boli porovnatelne s tymito paskvilmi co su tam teraz...
Reply on: S499.1023 #79505:
ako pri automatoch pri žel. stanici, letisku či nejakom inom frase si viem predstaviť aj čítačku bankoviek (tam by sa to aj žiadalo), nakoľko sa tam nekupujú len základné lístky, ale chceš mi tvrdiť, že všetci si chodia do ostatných automatov po drahé lístky? Ja čo občas somrujem okolo automatov, všetci kupujú za 14, 18 či max. za 22, ale hlavne študáci polovičné, preto nevidím nejaký problém.... a po zavedení EUR, keď bankovku uvidíš raz za uhorský rok a budeme nosiť mešce sa vôbec nejakými čítačkami nezaoberám....
v tomto svetle však vyzerá ZSSK s ich automatmi na lístky s platbou výhradne mincami ako maximálne diletantstvo... ?
Reply on: bohush #79490:
"ale aj nehmotné vyjadrenie škody, ktorá vznikla na poškodení nášho dobrého mena ako dopravcu" pvoedal Záhradník.
Nevedel som, že DPB má dobré meno. ? ? ? Ale aj tak by ma zaujímalo na koľlko ho Záhradník oceňuje.
Reply on: intony #79504:
44->145 (asi, stale sa duma nad inymi trasami, zlucovanim so 151 a pod.); 203->44

peon - pri 60 min. intervale by na jednej linke do Cunova museli jazdit 2 vozy, lebo jazdna doba tam a spat je viac ako 60 minut, podobne Vychodne.

ike: N21 ma viac trasy spolocnej s 21 ako s 22. S 22 je spolocny len usek od DK Dubravka po kriz. Istrijskej a Eisnerovej, s 21 su spolocne useky SAV - zaciatok dialnice, krizovatka II/505 s Agatovou - VW.

BTW uvazovalo sa aj o cislovani N1-N20, ale potom by mali nocne elektricky (ktore mozno raz niekedy budu) dalsie cisla v poradi. Napr. N14 by bola N23. Iste, niektore linky su cislami uplne odveci (najma 70, 74), ale ine pokryvaju znacnu cast dennej linky. N93 pokryva 100% 93, N95 okrem useku Lucanka-Vysehradska a Nam hraniciarov - Farskeho tiez vsetko.
Reply on: VLK #79489:
V tomto prípade zásadný nesúhlas. Pri existencii max. 10,- SKK mince to je zásadný problém a zavedením EUR sa nič nezmení. Nikde nie je napísané, že is chcem kúpiť práve jeden najlacnejší lístok.
Na druhej strane LucaDnes trocha fabuluje - môže si lístky nakúpiť do zásoby. Ja mám v peňaženke lístky hádam všetkých civilizovaných DP na SK - Prešov (2 polhodinové + 1 celodenný), BA (4 desaťminútové, štyri štvorcestné polhodinové (t. j. celkom 16 ciest) a štyri hodinové), Zsolna (jedne jednopásmový a jeden dvojpásmový). Košice nemám, bo tam nechodím.

Inak, pre ing. Magnéziovú, ktorá striktne odmieta čítačky bankoviek, som videl minulú sobotu v Trenčíne riešenie - na parkovisku vedľa parkovacieho automatu bola zabetónovaná krabička - rozmieňač bankoviek na mince.
Tak sa mi zdá, že keďže nočné linky budú mať označenie podľa konečnej jej denného ekvivalentu, linka N44 bude počítať s dostavbou Vlárskej a jej následného predĺženie k NOÚ (konečná 44), pretože niekde som počul, že linka 203 by mala byť 45 a nie 44.

To bola iba taká domienka.
Reply on: hoppusmark #79478:
Ako prepáč, ale kde na SK je okrem Prešova lepšia MHD než v BA? Buď trocha realista!
Reply on: enge2 #79488:
To je len dočasná..
Reply on: Sommelier #79495:
Áno, bude trolejbusová.
Aha a to budú teda denné linky skôr končiť? A začínať budú denné linky tak isto, ako dnes?
Reply on: Peon #79497:
Sú to prípoje, budú čakať, takže by s prestupom nemal byť problém.
Reply on: Ike #79496:
Ide tam o koncovú konečnú. Viď ostatné linky.
Reply on: Ike #79496:
Presne, ale mne sa celkovo tá móda s "N" moc nepozdáva. Viaceré linky majú pochopiteľne odlišné trasy ako ich "denný ekvivalent" a to cestujúcich iste dosť popletie.

Zaujímavé, že aj do Kopčian sa bude premávať (N80), tak to už by sa snáď mohlo aj na Vlčie hrdlo-sídlisko, nie?

A prečo zrovna Východné a Jarovce, Rusovce, Čunovo nebudú mať priamu nočnú linku z centra? To sa mi nezdá byť najšťastnejšie...
hm N21 - chapem ze je to najznamejsia linka do DNV, ale s trasou 21 ma toho celkom malo... skor by sa hodilo N22 nie?
Predpokladám, že došlo k zámene konečných ex-liniek 510 / 512
a linka N72 Hodžovo nám. - AS Mlynské nivy - Dolné hony bude trolejbusová. ? Už nebude viac očakávania čo nám petržalská vozovňa na 510 dnes nadelila, nie, nie pekne parohy budú.
Reply on: marian555 #79491:
mozno chcel naznacit ze budu chodit nocaky kazdych 10 minut ?
http://www.sme.sk/c/3347256/dpb-sa-nepacia-reklamacne-pasaze-zmluvy-pri-solarisoch.html
aspon v niecom Zahradnik DPB pomoze, snad to aj dodrzi a dalsie zmluvy nebudu stavane tak, ze ak sa nieco pokazi, tak DPB bude niest naklady, ale ze tu bude nahrada skody a nahradne vozidla...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4725
Ten navrh nevyzera zle, len som zvedavý ako budú dodržovať ten plán so spojmi každých 30, resp. 60 minút. Veď už takto je málo vodičov.
PS a to s tými SORmi na nočákoch snáď myslel ako vtip ten somár Záhradník, však? Lebo pri ňom je všetko možne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.