Nedavno som riesil bezpecnostnu kameru medzi asi 2km vzdialenymi bodmi a vyslo to cele (kamera + kable) okolo 10 000. Cele to viedlo do PC kde sa to dalo kedykolvek zobrazit a kde sa to aj nahravalo.
"ŠKODA ELECTRIC začne dvanáctimetrové nízkopodlažní trolejbusy, které budou všechny vybaveny přídavným dieselagregátem, klimatizací a kamerovým systémem, dodávat ještě v letošním roce."
No super, tak Rumunsko bude mať klimatizáciu, hlavne že Bratislava NIE, pretože niekto múdry z DPB to nechce a hľadá výhovorky..... Máme sa od Rumunska čo učiť !!!
Okrem toho už dávno sa mohlo zabrániť vandalizmu v B-vozoch električiek nainštalovaním aspoň jednej blbej kamery v každom voze.... Ale samozrejme to sa nedá, nikto by to nepochopil a všetci sú na obede......
? ? ?
pozri, som Ti chcel už v predchádzajúcom príspevku napísať, že Ťa mám rád len som sa k tomu neodhodlal, takže teraz aj ja Ťa mám rád.
Myslím si, že tak to je, som o tom presvedčený. Napríklad som zo svojho slovníka absolútne škrtol slovo problém. Nepoužívam ho, je negatívne, vytvára negatívne emócie. Tak to vnímam. To, že nechcel byť negatívny je len jeho plus.
K ničomu by si nepomohol, iba mi možno obdržal od niekoho kto mu tam pomohol príjemný telefonát.
Mimochodom, čo ma neustále otváranie / zatváranie dverí spoločné s nenainštalovaním klimatizácie pre cestujúcich? Ako už spomenul ufo, mohol rovno povedať, že na to nie sú peniaze a hotovo.
nejak som to pokaslal takze este raz
S499.1023: Hlavne ked vidia volne sedadlo.
Nikdy nepochopim preco podotykam preco vacsina dochodcov ma tendenciu stverat sa na sedadla ktore su najvyssie a najdalej od dveri aby si sadli a len co sa autobus/ eletricka pohne zas sa zacnu hrnut k dveram lebo na dalsej zastavke vystupuju.
Toto som dennodenne zazival v natrieskanej 95 ze na safku nastupili a na farskeho vystupovali.
Kto mi to vysvetli tomu ? ? ?
Re #79440 S499.1023: Hlavne ked vidia volne sedadlo.
Nikdy nepochopim preco podotykam preco vacsina dochodcov ma tendenciu stverat sa na sedadla ktore su njavyssie a najdalej od dveri aby si sadli a len co sa autobus/ leketricka pohne zas sa zacnu hrnut k dveram lebo na dalsej zastavke vystupuju.
Toto som dennodenne zazival v natrieskanej 95 ze na safku nastupili a na farskeho vystupovali.
Kto mi to vysvetli tomu ? ? ?
áno, je možné, že o tom veľa nevie. Mňa na tom vyjadrení nič nezarazilo, bolo primerané a profesionálne. Snaž sa prosím Ťa pochopiť, že si nemôže zo svojej pozície dovoliť povedať, že na to nemáme. Jednak sa to nerobí a šiel by tým sám proti sebe, nie náhodou ?
O čom sú štatistiky toho čo tí naši odrbávaní ľudia sledujú - ich médiá, záujmy a veľké smradľavé - hovoria jasne o tom, že si priam prajú byť odrbávaní. Opäť by išiel sám proti sebe.
Re #79412 LifeStar: L50 BEZPODMIENECNE MUSI chodit na Safko. Bez toho dost straca zmysel. Preto radsej otacat pod nadjazdom pri Auparku.
Re #79426 Emo: Ani keby sme mali nekonecno vozidiel toto je BOHAPUSTA HOVADINA. Linky odvsadial-vsade NEMOZU existovat, pretoze je to neskutocne minanie penazi.. keby sme tu mali same Solarisy a Koncare a DPB by vykazoval rocny zisk miliardu BOLA BY TO BLBOST. Radsej postavme novy most, nove trate alebo cokolvek ine ale toto su BLBOSTI.
Re #79425 Emo: V minulosti pri vyluke na Hl.St. NAD nebola. Jedine sa posilnili linky 61, 201 a pod. To bohato staci.
Re #79440 S499.1023: Hlavne ked vidia volne sedadlo.
Re #79456 _ERIC: Historicke siete liniek, historicke vylukove oznamy a podobne sprostosti.. dokonca tam mali aj skatulu kde bola (aspon podla napisu) originalna historicka uniforma.. len neviem ci tam bola naozaj a ci tam este je a ci ju nezozrali mole (aj to uz v DPB bolo)
Ved vravim, ze mal povedat, ze na to nemame, Bratislava je chudobne mestecko. A nie motat caste otvaranie dveri, ved vsade MHD sa spaja s castym otvaranim dveri.
To asi povedal kvôli tomu, aby si ľudia, čo v aute majú klimatizáciu nemysleli, že klimatizácia do vozidla MHD stojí 10000... Lebo mnohí takú predstavu majú.
Jaj clanok? Ano. "Caste otvaranie dveri zvysuje naklady...." - ved to moze povedat len hnup. To ako keby napisal, ze nastartovany motor zvysuje naklady na naftu.
Solider