Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #79445:
áno, je možné, že o tom veľa nevie. Mňa na tom vyjadrení nič nezarazilo, bolo primerané a profesionálne. Snaž sa prosím Ťa pochopiť, že si nemôže zo svojej pozície dovoliť povedať, že na to nemáme. Jednak sa to nerobí a šiel by tým sám proti sebe, nie náhodou ?
O čom sú štatistiky toho čo tí naši odrbávaní ľudia sledujú - ich médiá, záujmy a veľké smradľavé - hovoria jasne o tom, že si priam prajú byť odrbávaní. Opäť by išiel sám proti sebe.
Reply on: Martin Fundárek #79399:
Ano, cize Bratislavcania ich budu mat lacnejsie 😉 neboj, rozumiem tomu, len som to nestastne formuloval..

Re #79403 pressburger: Precitaj si cele vlakno - povodne som navrhoval aby isla cez Obchodnu.

Re #79410 pressburger: Co mas spolocne s Duncom?

Re #79412 LifeStar: L50 BEZPODMIENECNE MUSI chodit na Safko. Bez toho dost straca zmysel. Preto radsej otacat pod nadjazdom pri Auparku.

Re #79426 Emo: Ani keby sme mali nekonecno vozidiel toto je BOHAPUSTA HOVADINA. Linky odvsadial-vsade NEMOZU existovat, pretoze je to neskutocne minanie penazi.. keby sme tu mali same Solarisy a Koncare a DPB by vykazoval rocny zisk miliardu BOLA BY TO BLBOST. Radsej postavme novy most, nove trate alebo cokolvek ine ale toto su BLBOSTI.

Re #79425 Emo: V minulosti pri vyluke na Hl.St. NAD nebola. Jedine sa posilnili linky 61, 201 a pod. To bohato staci.

Re #79440 S499.1023: Hlavne ked vidia volne sedadlo.

Re #79456 _ERIC: Historicke siete liniek, historicke vylukove oznamy a podobne sprostosti.. dokonca tam mali aj skatulu kde bola (aspon podla napisu) originalna historicka uniforma.. len neviem ci tam bola naozaj a ci tam este je a ci ju nezozrali mole (aj to uz v DPB bolo)
Reply on: Andy #79372:
nijake podrobnosti o vozoch alebo tak?

Re #79374 810zssk: pls ake mapy?
Reply on: S499.1023 #79441:

To je móc dobrý...
Reply on: Sommelier #79442:
Riešiš niečo úplne iné, než o čom sa diskutuje. Ale na to som u teba zvyknutý.
Reply on: Andy #79451:
Ved vravim, ze mal povedat, ze na to nemame, Bratislava je chudobne mestecko. A nie motat caste otvaranie dveri, ved vsade MHD sa spaja s castym otvaranim dveri.
Reply on: ufo #79450:
To asi povedal kvôli tomu, aby si ľudia, čo v aute majú klimatizáciu nemysleli, že klimatizácia do vozidla MHD stojí 10000... Lebo mnohí takú predstavu majú.
Reply on: Andy #79446:
Jaj clanok? Ano. "Caste otvaranie dveri zvysuje naklady...." - ved to moze povedat len hnup. To ako keby napisal, ze nastartovany motor zvysuje naklady na naftu.
Reply on: ufo #79448:
Záhradník písal práve o tom, že klimatizácia je drahá a nie že do MHD nepatrí.
Reply on: Andy #79446:
co?
Reply on: Mikimaus #79444:
To je asi tak, ako keby som si kúpil z tej doby Spartaka (lebo vozy Škoda 1000 MB sa vyrábali až od r. 1964), trošku ho premaľoval a upravil interiér a tváril sa, že mám auto vzdialene pripomínajúce Škoda Roamster. Aj tak sa dá ...
Reply on: ufo #79445:
Prečítal si si to vôbec?
Reply on: Sommelier #79442:
Mal povedať, že na to nemáme a nie odrbávať ľudí nezmyslami. Si myslíš, že ľudia sú fakt tak blbí a nevideli ešte klimu vo vozidle MHD?
Inak sám istotne nevie, čo vo vozidlách MHD je a nie je, použil zastaralý argument niekoho iného z DPB...
Reply on: Boro #79443:
Trosku to premaluju, upravia interier a cestujuci sa na to budu pozerat ako na hypertupersuper vlak, vzdialene pripominajuci TGV, alebo Pendolino ? Co na tom, ze je skoro starsi nez cokolvek v com sa vozia teraz ? ?
Reply on: Sommelier #79429:
A ja som si myslel, že tieto vyradené jednotky získalo MDC (Múzejno-dokumentačné centrum) ako historické čoskoro 50 ročné exponáty pre svoje zbierky, aby ich mohlo prezentovať už na súčasnom zraze historických železničných vozidiel v Bratislave tento víkend. Namiesto toho s prekvapením zisťujem, že s nimi chce niekto praviselne jazdiť. To už sme naozaj takí chudáci v Európe, že v ére TGV vlakov musíme jazdiť na Slovensku s takýmito šunkami? V Holandsku sa ich veľmi radi zbavili a postarali sa tak o ich ekologickú likvidáciu a bez dodatočných nákladov na šrotovanie. A ešte na tom nejaké to symbolické Euro zarobili. Z ich strany to bol ozaj podarený a prefíkaný ťah. Gratulujem.
Reply on: S499.1023 #79436:
A ty ako chceš obhájiť klimatizáciu v priestore pre cestujúcich ? Čo mal na tú otázku odpovedať ? Že on bude už dávno pod drnom keď po BA budú behať klimatizované vznášadlá na húsenicový pohon ?
Je potrebné a na mieste zabezpečiť mu čo najoptimálnejšie pracovné podmienky.
A to bez ohľadu na kvalitu práce a bez ohľadu na to, že sa lepší manažér u akcionárov nenašiel.
Naťahovať sa s Tebou jak malé decko o jednu desať tisícovú klimatizáciu v Superbe nemienim. Máme iné veci na práci. Pekný deň.
Reply on: m@rtin #79423:
A něco veselého, včetně úchvatného řevu RÁBY 😃 : http://www.youtube.com/watch?v=yGqbqrXHm5s
Reply on: pressburger #79417:
Ako často cestujú starí ľudia z Petržalky na stanicu a prečo? Inak čo mám možnosť vidieť starých ľudí v MHD, tak sú pohybliví až priveľmi.
Reply on: Martin Fundárek #79401:
Síce som nikdy nepochopil, prečo tomu bolo tak ale je to čistá pravda. 10 bola jednoznačne najviac vyťažená, keď sa vrtela na Rosseveltovom námestí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.