Neviete niekto ako je v tych nasich uzasnych duobusoch vyriesene vetranie? Nemala by tam byt nejaka ventilacia? Lebo tie tri okienka co tam su pochybujum ze nieco vyriesia. ?
Vo Viedni či v Aténach evidentne silne chýba návšteva nejakého špičkového odborníka z DPB (napríklad Ing. h. c. Záhradkára, príp. Cng. ThDr. h. c. Zachara), ktorý by im vysvetlil, že klimatizácia priestoru pre cestujúcich nefunguje ? ? ? .
To je čisto detail, ale z Apolla sa dá ísť doprava na Einsteinovu a znej potom tzv. "uchom" doprava okolo toho lesíka a opäť doprava rampou pred Artmediou na Janátrovu (pokračovanie St. Mosta) a tak výjdeš pri TPD-čku ☺
Chlapče, neuveriteľné momotiny trieskaš. Bez ohľadu na to, že ja som veľký priaznivec trate po Štefánikovej (býval som tam), musíme objektívne uznať, že vybudovaním ****j osi sa koľajové spojenie vajnorskej, ružinovskej a račianskej radiály na hlavnú stanicu výrazne ZRÝCHLILO. Ku zhoršeniu došlo jedine pre centrum a západnú časť mesta. Trať po Štefánikovej sa mala zachovať súčasne s priečnou osou, každá z tých tratí plní úplne iné úlohy.
ano, lenze to je v prahe a my sme v bratislave. A i ked som rodeny bratislavcan, myslim si, ze BA=vacsia dedina. cize nemozme sa porovnavat s velkomestom.
Na jednej strane pochopiteľné. No zas zober si, že v Prahe sa chystajú obnoviť premávku elín na Václaváku. Sú trate, ktoré sa rušili a zas obnovovali lebo ich zrušenie sa preukázalo ako nelogické a nepraktické. Napr. zrušená trať na Pražskej do vozovne na Hroboňovej, teraz by sa im ako zišla pri šetrení na vzkm. ?
Neviem. Eliny na Stefanikovej by sposobili chaos v MHD. Najskor by museli vyriesit auta, napr. Zakaz vjazdu aut do urcitych ulic okrem obyvatelov, kt. by mali "papierik za sklom". Ale ked sme uz nieco zrusili a dali sme to inde, nech to uz tam zostane. To je cisto moj nazor.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
proste_Kojak