#7945> Podľa plánu územného rozvoja, či ako sa volá ten materiál, čo už poslanci schvaľujú vyše roka, má slúžiť vozovňa Dúbravčice električkám, autobusom a metru. Toľko teória. Že by niekto vymyslel, že DPB ušetrí a postaví iba malú odstavnú plochu pre busy? (Hoci, Pán Boh zaplať aj za takú... lepšie malá, ako žiadna.)
Petik
Spojky:
A-C medzi stanicami Namesti Miru (smer Muzeum) a I.P.Pavlova (smer Muzeum)
B-C za stanicou Florenc (smer Krizikova/B a Vltavska/C - teda taky obluk o 270st.)
A-B neexisuje
Servisne tunely:
pokial viem tak su to spojky zo stanice Skalka do depa v Hostivari (kde sa uvazuje vystavba stanice - povodne to bola spojka uz od stanice Zelivskeho, neskor sa na nej vybudovali 2 stanice).
Dalej spojka do depa Kacerov (ale to asi nejde v tunely) a spojka do depa na Zlicine.
Na Strasnickej to vyzera na 2 tunely ale to asi hned konci – uvazovana trat smer Zahradni Mesto-Hostivar a nejake v minulosti zamyslane sidlisko
Viac pozri http://www.tramvaje.cz/pr-me-c.htm, ale schemy vratane servisvych trati necakaj.