Koxo tie obmedzenia... Ked som zacinal som siel jak posraty na useku Detvianska - Zahumenice do tej lavotocivej kde je 25. Som siel 20 a som myslel, ze skoncim v Drevone cez cestu. Dnes viem, ze sa tam da aj o 15 viac ist. Podobne obluk pri Riviere. Nastastie na tychto "oblukovych" 40kach, 25kach nas ani nemeraju (uvidime, ked si toto precitaju hosi, hehe). Zas ale co je brutus pre obluk na Americkom ked ides zo Spitalskej na Americke ako napr. 14. Rovno pod tou vzdusnou cakam kazdy den kedy tam vyglajznem. To je snad najvacsi kandidat na vyglajznutie v celom meste! A preco s tym nic nespravia? Naco? Pockame, kym tam KLF vyglajzne, zdrbeme ho a potom to opravime, hehe.
Odvážlivec, že 45 Ja tam chodím cca 35, a na tých najhorších zlomoch (pri schodíkoch, o 3 koľajové polia ďalej, a za posledným poľom oblúka) pribrzdím pod 25 A s tým obmedzením na 40 súhlasím, no radšej by tie zlomy mohli opraviť
109? Pekne To ešte na starej trati? Zíram, že to zniesla
A NL-Segnerova, ak si dobre pamätám, obmedzenie nie je, tá 40 je s istotou až v ďalšom oblúku Segnerova-Jurigáč
Plne súhlasím. Nech MHD v Blave aspoň nepriamo dotuje štát. Kopa cezpoľných sem prichádza práve kvôli štátnym inštitúciam. Ja len nesúhlasím s tým, aby platili dvojité ceny, ako kedysi v Tatrách, kde domorodci tak radi zdierali cezpoľných. To je Balkán najhrubšieho zrna...
Re #79014 AAA: Mne osobne je absolútne šumafuk, ako je financovaný London Transport. O tom môj príspevok nebol. Len som poukazoval na to, že nikde inde na svete neexistuje diskriminácia cestujúcich podľa pôvodu alebo bydliska. Opakujem; ak sa nepočítajú dovolenkové oblasti, kde by si väčšinou domáci ceny nastavené pre turistov nemohli dovoliť a kde je pomer medzi prvou a druhou skupinou asi tak 1:8...
Inak, ubezpečujem ťa, že drvivá väčšina Slovákov tiež použíje bratislavskú MHD raz za päť rokov. A čo sa týka prímestskej, oprav ma, ak sa mýlim, ale štát posiela na VÚC iba balík peňazí zo štátneho rozpočtu a kraj samotný sa rozhoduje, kam ich pošle. Ale ten nápad je aj tak absurdný. Vieš si predstaviť, že by si všade pri nástupe do autobusu musel vyťahovať občianku?
čo som počula od známych,vždy sa sali uplatiť. Nebolo to tak dávno,bývalý spolužiak furt cestuje na čierno,asi raz za 3 mes. ho chytia,dá im 400 Sk a je to vybavené.Možno len títo 2 sú takí,čo sa nedajú.
Tebe by mali počarbať xicht tými fixkami. Som zvedavý, či by si aj potom argumentovala tým, že sú v puberte. Ja som bol v puberte ešte pár rokov dozadu a nikdy som nič také nerobil.
No keby v tej civilizácii boli také opice ako ty,bola by na urovni štátov rovníkovej afriky.Uvedomuješ si čo píšeš?ty si ešte sprostejší než Braňo Mojsej. ? Ja sa čudujem,že ťa vôbec v liečebni pustia za počítač.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar
Re #79014 AAA: Mne osobne je absolútne šumafuk, ako je financovaný London Transport. O tom môj príspevok nebol. Len som poukazoval na to, že nikde inde na svete neexistuje diskriminácia cestujúcich podľa pôvodu alebo bydliska. Opakujem; ak sa nepočítajú dovolenkové oblasti, kde by si väčšinou domáci ceny nastavené pre turistov nemohli dovoliť a kde je pomer medzi prvou a druhou skupinou asi tak 1:8...
Inak, ubezpečujem ťa, že drvivá väčšina Slovákov tiež použíje bratislavskú MHD raz za päť rokov. A čo sa týka prímestskej, oprav ma, ak sa mýlim, ale štát posiela na VÚC iba balík peňazí zo štátneho rozpočtu a kraj samotný sa rozhoduje, kam ich pošle. Ale ten nápad je aj tak absurdný. Vieš si predstaviť, že by si všade pri nástupe do autobusu musel vyťahovať občianku?