este teda ak sa to podari, resp. aby sa to podarilo, bude treba dost podrazdit taxikarsku lobby, ktora bude urcite velmi nerada, ak by fungovala nocna MHD za cenu do 30sk, myslim ze taxiky pridu aj o polovicu zakaznikov... co je dost zavazne. mozno uz nemaju tu pravu ochranu a niektori vplyvni ludia stratili vplyv...
sukromny dopravca na nocnych linkach???
myslim ze v ponati zahradnika&durkovskeho a prislusnej sdku&kdh mafie ide o podnikanie typu ze "sukromny podnikatel" (rozumej rodinny alebo stranicky znamy) si "prenajme" vozidla DPB za smiesnu sumu (argumentovat sa bude tym ze predsa zabezpeci nocnu dopravu, samozrejme vsetko bez akehokolvej vyberoveho konania, verejnej sutaze...) - cize bude mat zadarmo vozidla, ktore aj tak v noci stoja (zrejme podla aktualnej situacie vo vozovom parku) a tento "sukromny podnikatel" uz len zaplati vodicov a pripadnu ostrahu, a samozrejme bude vyberat cestovne, ktore predpokladam bude vyberane na 100% a ako nerealny nevidim ako nastup len prednymi dverami, alebo v kazdom vozidle osoba vyberajuca cestovne... takze taketo podnikanie sa urcite musi oplatit kazdemu, a oplatilo sa aj DPB. vyzbierat peniaze na plat vodica, ochranky a naftu zase nie je az taky problem, najma na vytazenych linkach, a ten sukromny dopravca urcite nebude robit nocnu dopravu do devina alebo do jaroviec...
A ja by som sa ho ešte spýtal, čo je na DD nbekvalitne zatrolejované? Okrem výhybky na konečnej, kde pravdepodobne pán Vodník premaľoval projekt, lebo tak dementne by to žiadny projektant nemohol navrhnúť, tam je zatrolejovanie úplne v poriadku.
No veď hej. A ja sa pýtam, či je nočná doprava s cudzím dopravcom (v tomto prípade len a jedine preto, aby sa mohli nasypať peniažky kamarátovi) a s neintegrovanou tarifou nejkým príspevkom k integrácii?
Pre porovnanie ponúkam: V podstatne väčšej Prahe som za 7 rokov použil taxík v noci tak päťkrát. V Bratislave sa premiestňujem v noci takmer výhradne taxíkom. A ak nebudú v nočákoch platiť električenky (čo by mne osobne mohlo byť jedno, lebo ja BA električenku nemám), tak na znak protestu budem jazdiť taxíkom aj naďalej, aj keby jazdili nočáky po 15 minútach.
Len som chcel povedat ze integrovana doprava nie je o jednom dopravcovi, ale o koordinacii dopravy.
Re #78866 Kubko: A ty si precitaj co pisal. Pisal ze cena by musela byt vyssia aby sa to sukromnemu dopravcovi oplatilo... A inak co je zle na SU15CNG?
asi chodíš do pomocnej ? ale ne,sranda. Čo ked si zmaturoval na 1,to nie je výhra,musíš sa vedieť aj správať.Ty si bukva, na čo utekáš??Ja nikdy neutekám,a doteraz som o nič neprišla ?
ten psíček som ja! lenže nemôžem sa už prihlásiť pod nickom Dunčo. Tak preto tu som ako dano4840. Ako vidíš rozum som nedostal. Ja vždy ak môžem stihnúť bus hoc aj rannú 94 so 4-min intervalom tak na ňu bežím čo to dá. Druhá vec je,že vodič ma nepočká. Za dva týždne budem mať 19 a už som zmaturoval, dokonca najlepšie z celej triedy.
V Budapešti už stojí jednorazový neprestupnáý lístok 230,- Ft (vyše 30,- SKK), mesačník 7.350,- Ft (cca. 1.000,- SKK) a plánuje sa do konca roka ešte minimálne jedno zdraženie. Pritom príjmy z cestovného netvoria v Bp. ani zďaleka 50% nákladov.
S499.1023