vlastne vozy? vlastne vozy su aj prenajate vozy? ja by som sa stavil ze to budu vozy DPB ? vlastne - teda prenajate na noc. alebo tu budu jazdit nejake ine vozy v noci, tak to by som bol dost ze sokovany, a bolo by to aj nezmyselne...
Pretoze sa to neoplati. Tu nocnu dopravu bude po novom dotovat mesto - mesto zaplati prepravcovi naklady + zisk a ten (bez akychkolvek dalsich prijmov z listkov) zabezpeci prepravu. Tak tomu rozumiem ja...
omg.. Zahradnik s tymto nic nema.. on je hovorca a to je vsetko... ten dopravca bude jazdit s VLASTNYMI vozmi a nic nedostane zadara.. prestan tu pisat debiliny..
ved pisem ze moze ist o vozidla hocikoho kto jazdi cez den a v noci mu vozidla len stoja - lenze v pripade blagussu, albusu a pod. ide o sukromne spolocnosti a tu je otazka ze preco to nerobia uz davno? ved im vpodstate nic nebrani. Toto je napad zahradnika a ludi s magistratu, co moze robit zahrandik s autobusmi blagussu alebo sadistov??? nic, ved ti keby to chceli tak to mozu robit uz davno...
a kedze je to napad zahradnika, predpokladam ze uz ma vybrateho znameho ktory dostane vozidla stojace vo vozovniach DPB zadarmo na noc (co je inak chvalihodny napad, ale mohli to urobit verejnou sutazou a vybrat najlepsiu ponuku...) a bude "sukromne podnikat" v noci s vozidlami DPB...
Jezis a napadlo ta ze su dopravcovia co jazdia aj cez den? Blaguss, Albus, SADisti a mnohi dalsi to mozu prevadzkovat tiez a vozidiel maju dost... Keby sa jazdilo s vozidlami DPB tak v com by spocival ten alternativny dopravca? Ze mesto by mu zaplatilo aby zaplatil vodica a SBS? ?
to vies odkial? s vlastnymi vozidlami je to uplne nerealne. Akoze niekto kupi nove vozidla na to aby cez den stali a v noci jazdili? ved to je uplny nezmysel. cez noc stoja stovky vozidiel vo vozovniach, nikto nebude predsa kupovat vozidla na noc. mozno to nemusia byt konkretne vozidla DPB, mozu to byt vozidla SAD, alebo hocikoho, ale nikto nebude kupovat autobusy aby v noci jazdili a cez den stali, ved to je nezmysel.
Aky bude pre cestujuceho rozdiel medzi tym ked pojde DPB a ked pojde napr. Blagussom (okrem toho ze Blaguss mu neposle vrak)? A ked uz ma niekto platit viac (co ja rozhodne nebudem, na nocnu dopravu som doteraz z vysoka kaslal a ak mi nebude platit elektricenka tak to nezmenim) tak bude radsej ked mu nepride vrak (vozidla sa zlepsia, take vozy ako DPB totiz nema uz nikto)..
este teda ak sa to podari, resp. aby sa to podarilo, bude treba dost podrazdit taxikarsku lobby, ktora bude urcite velmi nerada, ak by fungovala nocna MHD za cenu do 30sk, myslim ze taxiky pridu aj o polovicu zakaznikov... co je dost zavazne. mozno uz nemaju tu pravu ochranu a niektori vplyvni ludia stratili vplyv...
sukromny dopravca na nocnych linkach???
myslim ze v ponati zahradnika&durkovskeho a prislusnej sdku&kdh mafie ide o podnikanie typu ze "sukromny podnikatel" (rozumej rodinny alebo stranicky znamy) si "prenajme" vozidla DPB za smiesnu sumu (argumentovat sa bude tym ze predsa zabezpeci nocnu dopravu, samozrejme vsetko bez akehokolvej vyberoveho konania, verejnej sutaze...) - cize bude mat zadarmo vozidla, ktore aj tak v noci stoja (zrejme podla aktualnej situacie vo vozovom parku) a tento "sukromny podnikatel" uz len zaplati vodicov a pripadnu ostrahu, a samozrejme bude vyberat cestovne, ktore predpokladam bude vyberane na 100% a ako nerealny nevidim ako nastup len prednymi dverami, alebo v kazdom vozidle osoba vyberajuca cestovne... takze taketo podnikanie sa urcite musi oplatit kazdemu, a oplatilo sa aj DPB. vyzbierat peniaze na plat vodica, ochranky a naftu zase nie je az taky problem, najma na vytazenych linkach, a ten sukromny dopravca urcite nebude robit nocnu dopravu do devina alebo do jaroviec...
A ja by som sa ho ešte spýtal, čo je na DD nbekvalitne zatrolejované? Okrem výhybky na konečnej, kde pravdepodobne pán Vodník premaľoval projekt, lebo tak dementne by to žiadny projektant nemohol navrhnúť, tam je zatrolejovanie úplne v poriadku.
No veď hej. A ja sa pýtam, či je nočná doprava s cudzím dopravcom (v tomto prípade len a jedine preto, aby sa mohli nasypať peniažky kamarátovi) a s neintegrovanou tarifou nejkým príspevkom k integrácii?
Pre porovnanie ponúkam: V podstatne väčšej Prahe som za 7 rokov použil taxík v noci tak päťkrát. V Bratislave sa premiestňujem v noci takmer výhradne taxíkom. A ak nebudú v nočákoch platiť električenky (čo by mne osobne mohlo byť jedno, lebo ja BA električenku nemám), tak na znak protestu budem jazdiť taxíkom aj naďalej, aj keby jazdili nočáky po 15 minútach.
Len som chcel povedat ze integrovana doprava nie je o jednom dopravcovi, ale o koordinacii dopravy.
Re #78866 Kubko: A ty si precitaj co pisal. Pisal ze cena by musela byt vyssia aby sa to sukromnemu dopravcovi oplatilo... A inak co je zle na SU15CNG?
_ERIC