Podľa mňa by to bolo jedno z tých nie až tak výhodných riešeni, ale v stave v akom je dnešná bratislavká MHD by som bol za! Aj, keď si viem živo predstaviť cestujúcu verejnosť, ako by nadávala na vodičov. A magistrát a vedenie DPB by im prikivoval, že čo strašné si to tý vodiči dovoľujú. A samozrejme by z toho vyšli najhoršie vodiči. Lebo neviem prečo ľudia nedokážu pochopiť, že to ako je na tom DPB môže magistrát a nitko iný, lebo oni uvoľňujú peniaze. Keby malo najvyššie vedenie dostatok peňazí tak aj MHD v BA by bola na tom lepšie. ?
Sám si si zdôvodnil prečo sa DPB a dobré meno vylučujú. Dobré meno by mal DPB vtedy, ak by bol cestujúcimi tak hodnotený. "...zial problem je ze medzi nich nepatria ludia co su v kontakte s verejnostou."
Musim nesuhlasit. V administrative sa najde niekolko velmi dobrych ludi ktory s usmevom (!) poradia a to viem z vlastnej skusenosti.. zial problem je ze medzi nich nepatria ludia co su v kontakte s verejnostou.
Re #78752 TeBeCe: Ten strajk by sa mal zopakovat... bola by haluz a vedenie by sa mozno uvedomilo
Re #78759 dano4840: By ma zaujimalo co ty vies o radovych zamestnancoch DPB ked ich nazyvas dobytok. Na Olejkarskej som istu dobu bol dost vela casu a vela administrativnych pracovnikov su ludia, ktory sa snazia aby bola ta MHD dobra a aby mal DPB dobre meno.
"Vďaka" vodičovi linky 95na vozidle 4828, odchod o 12:45 na Šafárikovom námestí. Bežal som oproti vozidlu keď ešťe boli otvorené dvere, posledných 5 metrov vodič zavrel dvere a ešte stál, keď som mu klopal na dvere robil sa že ma nevidí. Už premýšľa m tak,že vlastne správanie vodičov je úplne rovné tomu celému zvyšku zamestnancov v DPB, čiže dobytok.
Ja viem ze linka 212 nepremavala- všade to tak bolo pisane ale niektore autobusy mali na transparente "212 Kollárovo nám./ Voj. nemocnica. A este tam mali aj druhe oznacenie linky X9 ale len tak napisane na papier.
Zaujímavé, píšu tam, že 220 premávala na Hodžovo, ale ja si pamätám, že som na 220 nastupoval na Rajskej, vodič mal takú tabuľu v zmysle "Nenadávajte mi, ja neštrajkujem!"
Tekže dokonca dve? Možno tá druhá bola len v špičke, lebo v sedle som mal pocit, že tam je len jedna. Ale ako tak pozerám na ten článok, tak sa ani nedivím, prečo som stál bez úspechu hodinu na Zochovej... ?
Veľmi dobre si spomínam, ako sa pri Technopole točila stále tá istá 120-ka (Ikarus 283), ale stálo za to počkať si na ňu asi 45 minút. Odviezol som sa k Tržnici, odkiaľ som to mal do školy "len" kilometer ? . Ďalej si spomínam, ako som stál asi hodinu na Zochovej a okrem liniek individuálnej dopravy (ochotných vodičov) nešlo nič, tak som si to odšľapal až domov. Veď aj tak nehrozilo, že by som sa do prípadného autobusu dostal.
Právw hovoril Záhradník v Rádiožurnále, že:
1. Sory sa kupujú namiesto 6x25Tr,
2. SU 15 tu ostanú,
3. spraví sa reko 1 električky K2,
4. zatrolejuje sa obratisko pri Riviére.
No, ale potom by som Janeme poradil, aby si vsetky naklady (V PRIPADE ZE MA PRAVDU) nechala preplatit! Lebo je studentka a notarske overenie nieco stoji a pre studenta je aj to peniaz, plus neviem ci ma po ruke fax. Takze minimalne to notarske overenie jej niekto predsa MUSI preplatit, ak je v prave!
Už sa tu objavilo dosť protichodných informácií (najbližšie pravde je erimpav), takže by som to skúsil zhrnúť:
1. Ak Ťa osloví právnická kancelária so žiadosťou o zaplatenie, nie je to ešte dôvodom na exekúciu.
2. Ak nereaguješ, PK podá návrh na súd na vydanie PLATOBNÉHO ROZKAZU.
3. Súd vydá platobný rozkaz.
4. Ty môžeš podať proti platobnému rozkazu ODPOR. Potom musí nasledovať normálne súdne konanie.
5. Ak odpor v určenej lehote nepodáš a nezaplatíš, platobný rozkaz sa stane právoplatným dôvodom na exekúciu a môžeš si pískať.
Papier o strate OP môžeš síce uplatniť na súde, ale súd stojí peniaze (zvyčajne prehrávajúceho) a čas (obe strany), takže odporúčam sa s PK skontaktovať a potvrdenie im odfaxovať (originál v žiadnom prípade nedávaj z ruky, keď, tak overenú fotokópiu). Potom by už na bod 2 pravdepodobne nedošlo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe
pocty premavajucich vozidiel na linkach pocas strajkoveho dna 4.6.1997
http://mesto.sk/prispevky_velke/bratislavsky/ktorelinkypremavaj865407900.phtml
dalsie prispevky k strajku:
http://mesto.sk/prispevky_velke/bratislavsky/niektorespojeisli865319640.phtml
http://mesto.sk/prispevky_velke/bratislavsky/petrzalkaozilaauto865492440.phtml
http://mesto.sk/prispevky_velke/bratislavsky/vodicijazdiapodak865939320.phtml
http://mesto.sk/prispevky_velke/bratislavsky/onahradnejdoprave865437900.phtml