Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milannco #78502:
inak to mu tiez nechapem... ved tie sory su pekne autobusy az na jeden model... a samozrejme, preco by sme ho nekupili... stavim sa ze tomu daju zas ten krasny kriklavy nater... a hlavne mesto SR sa opat moze pysit kvalitnou MHD
Reply on: milannco #78502:
ved ono to nahradi Vrakosy, co myslis, ze tu budu nafurt? ich dni su uz spocitane ?
Reply on: Solider #78486:
"prečo by sa nemali prihlásiť? Chybou dielenských v DPB sa takto kazilo meno kvalitnej poľskej firmy"
- veď to, vyslovil som takú špekuláciu, že by oželeli zákazku v DPB, lebo kvôli tunajším dielenským, by si mohli pokaziť dobré meno. A stratiť tak zákazky na iných trhoch... ?
Reply on: milannco #78502:
a preco aspon miesto 18 kratkych sorov nekupia napr 12 dlhsich sorov? ?
SORY?!! Veď tie busy majú takú kapacitu, že to tom mohly dať aj Karosu C 736/735? Takže, sa môžem tešiť, že sa ráno nenatlačím do ranných 21
Zaujímavé, že chcú nákupom tých SORiek zlepšiť interval na tušim 28 a 65. Povedzte mi, kto na tom bude jazdiť, veď je akútny nedostatok vodičov... ? Radšej sa mali keď tak kúpiť vozy 12 metrové, zameniť za nejaké tie Karosy, interval mohol zostať a mohol byť pokoj... Ale niééééé, smrdí to od hora až dole ?. Tak sa tešme na tie hrbaté české krásky ? .
Reply on: luky133 #78498:
Aj ja som rozhorčený nad nákupom tých Sorov namiesto 25Tr Citelisov. Veď to je úplne choré, aby zlepšili dopravu na linkách, kde sa za deň odveze štvrť človeka a na 33/133 budú aj naďalej premávať trolejbusy s tak zvrhlými intervalmi. A tak som sa tešil na 100% nízkopodlažné a plne klimatizované vozidlá. ?
Reply on: Mikimaus #78499:
No ale stále je tam za inak nezmenených podmienok úspora. 🙂 A ani ma nikto nemôže obviňovať z toho, že zhoršujem zápchy, lebo zápchu (Gagarinova, Prievozská) stretávam len v rannej špičke, a tú vtedy obchádzam tak, že na diaľnicu vychádzam z Gagarinky.. A vlastne narozdiel od MHD v nej nemusím stáť. Na to síce spotrebujem trochu viac benzínu, ale stále je to z tohto pohľadu výhodnejšie.
Reply on: Andy #78495:
Zabudol si pripocitat okrem poistenia a benzinu aj adekvatnu cast na servis, len garancka z teba vytiahne od 3000 Sk do xxxxxx Sk ? Inak suhlasim, tesim sa na svoj IGK ?
Ježiš.... To sú blbci... Miesto duobusov ,ktoré majú vyriešiť aspoň čiastočne nezvládnutelnú dopravu na Dlhé diely kúpia 18 Sorov na menej vytažené linky... Takže Dlháče tešte sa na staré Karosy ako teraz premávajú... Hlavneže predvolebný slub bol ,že kúpia 6 dubusov a dokonc aj s klímou pre cestujúcich... ? Hlavne že idú dobudovať otočisko dole pre 6 trolejbusov... A ináč teraz sa ako náhradné linky stále posielajú nejaké kĺbaky... Vidím ako sa splnia predvolebné sny... A Záhradník ešte povedal takú vetu ,že: Lepšie je kúpiť 18 autobusov ako 6 trolejbusov... Noo ale v kapacite a ich využiti je nejaký rozdiel... ALe jemu to je jedno veď on si prejde Dlháče svojím BMW alebo mercedesom či čo to má... To je môj názor..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Nal Sehel #78458:
Ak by si ohlásil podozrenie z trestného činu, rozhodne by Ti stíhanie za šírenie poplašnej správy nehrozilo. (Na rozdiel od publikovania takejto informácie na imhd...)
Reply on: Puki #78474:
Tak ja som na to nielen, že zabudol, ale ešte mi to aj maximálne nevyhovovalo. ? Snáď bude nejaký report a snáď Petržalka konečne prestane presadzovať estakádny variant električky a bude sa ju snažiť vybudovať tak, aby bola aj s okolitými stavbami čo najmenšou bariérou prostrediu...
Reply on: tr3mp #78492:
No teória je taká, že jednou cestou autom z Trávnikov do Mlynskej doliny (škola) ušetrím oproti MHD asi 25 min. času (MHD vrátane pešej dochádzky je to 40-45 min., IAD 15-20 min.), to je teda po vynásobení dvoma takmer hodina denne, popri škole pracujem ako brigádnik platený podľa odpracovaných hodín, čiže vďaka ušetrenej hodine môžem o hodinu viac denne pracovať a teda aj viac zarobiť. Keď od tej hodinovej mzdy odrátam cenu benzínu a poistky mínus cenu lístka, resp. zodpovedajúcej časti električenky, tak mi výjde približne taká úspora. A k tomu mám vyšší komfort.
A aby som nezlenivel, niekedy tam chodím aj bicyklom (cez Červený kríž to je asi 30 min.), to je oproti MHD úspora asi 10 minút jednosmerne. 🙂
Reply on: Nal Sehel #78463:
Ak existuje na toto nejaka norma tak treba konat jednoducho - podat zalobu alebo cosi take.

Re #78469 m@rtin: Skoda.. ja hrbace nemusim...
Reply on: Andy #78491:
"použitím auta ušetrím asi 100 korún denne" - čo v tom počítaš?
Reply on: Ik #78487:
Keď chcú skutočne v najbližších štyroch rokoch investovať do vozového parku len tých 500 miliónov, tak od 2.7.2007 si už nekúpim električenku. Radšej nech za to rozšíria zopár ciest. ? Aj pri terajšej situácií s "hroznými zápchami" použitím auta ušetrím asi 100 korún denne, čo by v podstate za obdobie niekoľkých rokov vrátilo aj nákupnú nejakého dva roky jazdeného auta. 😃
Reply on: m@rtin #78433:
Ja by som hodnotil Solaris a Citelis z pohľadu vodiča a cestujúceho. Kým v Solarise sa môžem v kabíne doslova korčulovať, v Citelise si musia väčší vodiči dávať pozor, aby niečo nerozbili, potom neskôr po dvoch kolečkách si necítia vlastné nohy. Interiér v Solarisy je priestorný, no v Citelise asi tiež. Čiže je to 2:1.

Ostatne, sú to autobusy, ktoré môžeme porovnávať na rovnakej úrovni. Ja Ti neberiem tvoj názor, ale mňa Citelisy presvedčili o tom, že dobré NIE sú a lepšie sú Solarisy.
Reply on: m@rtin #78433:
Ok, beriem späť 🙂
Reply on: Ámos #78483:
Súhlasím, to bude asi po zmene vedenia, lebo predchádzajúce požiary vraj nikoho neohrozovali...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.