...a etse sa niekto tu divte, ze ludia skor preferuju IAD...ja sa im ani necudujem...hoci som zastancom MHD, ale to by sa tu toho muselo velmi vela zmenit, co asi nie je realne uz pre tuto generaciu, zial, kiez by som sa mylil...
Re Nal Sehel #78362: no pekné, takže DPB jazdilo vedome s vadnými vozmi, nechalo 1 zhorieť. Solaris vám aj ten zhoretý v záujme udržania svojho dobrého mena opraví za svoje, ale myslím, že si nabudúce rozmyslia, či sa ešte prihlásia do súťaže DPB...
1216 chcu opravit preto, lebo ta suciastka, ktora bola zla, aj ked bola od externeho dodavatela, tak solarisy prisli uz s nou on nich...keby nebol ten ventil zly, tak ako sa uz hovorilo...skoda by bola takmer minimalna...takze kedze solaris dodal busy, ktore sposobili taku velkost toho poziaru, tak to sam opravi...no a tak ?
sak ale este neprisli na to ako vznikol poziar, oni len na svoje naklady opravia tuto zavadu, ktora je tam od vyroby pouzitim zleho dielu od externeho dodavatela
Zaujimave je, ze teraz chce vyrobca odstranit zavadu na SU na vlastne naklady. Este v pondelok tvrdil, ze to nieje konstrukcna zavada. Bud to sa chce ukazat v dobrom svetle a kajat sa, alebo uznal svoju vinu ? Dokonca aj opravi 1216 aj ked v ranom stadiu chcel DPB novy kus ?
Ty brdo - máš predstavu, že to myslia vážne?!?!
Hygienická norma - keby sa začala dodržiavať, tak v lete sa od 9.00 do 18.30 hod môžu MHD v BA zastaviť. O tej teplote v kabínach, nechce vo vedení DP nikto ani len počuť preto to doteraz nik nebol premerať. Pitný režim - vodiči dostanú pridané 1 až 3, 35 SK lístky len za tie dni v ktorých teplota dosiahne 30.C, ale vodičové pracovisko je kabína v ktorej už aj v apríli za slnečného počasia je viac ako 30. C. to je to čo DPB nechce vedieť lebo by musel dávať vodičom mesačne viac ako 15 dodatkových pitných 35 SK lístkov a to by ubudlo s peniažkov do vlastného vrecka. Nie chlapče vodičom treba dodať nové polyesterové košele, ktoré sú ako keby si obliekli igelit pre lepší pôžitok s potenia // ušetria za návštevu sauny // a ako podotkol jeden dobroprajník s vedenia DPB minulí rok , vodiči by mali menej piť, lebo sa potom moc potia a nevrhá to dobrý dojem na DPB !!!!!! ČO K TOMU DODAŤ -- NON SEANS and IDIOTISMUS
Inak pri tych sumach co stoji jeden busy by skutocne taketo problemy ako hegnutie prevodovky, nauzatvaranie ventilov ci vypadnutie alternatora nemuseli mat. ?
Puki