1216 chcu opravit preto, lebo ta suciastka, ktora bola zla, aj ked bola od externeho dodavatela, tak solarisy prisli uz s nou on nich...keby nebol ten ventil zly, tak ako sa uz hovorilo...skoda by bola takmer minimalna...takze kedze solaris dodal busy, ktore sposobili taku velkost toho poziaru, tak to sam opravi...no a tak ?
sak ale este neprisli na to ako vznikol poziar, oni len na svoje naklady opravia tuto zavadu, ktora je tam od vyroby pouzitim zleho dielu od externeho dodavatela
Zaujimave je, ze teraz chce vyrobca odstranit zavadu na SU na vlastne naklady. Este v pondelok tvrdil, ze to nieje konstrukcna zavada. Bud to sa chce ukazat v dobrom svetle a kajat sa, alebo uznal svoju vinu ? Dokonca aj opravi 1216 aj ked v ranom stadiu chcel DPB novy kus ?
Ty brdo - máš predstavu, že to myslia vážne?!?!
Hygienická norma - keby sa začala dodržiavať, tak v lete sa od 9.00 do 18.30 hod môžu MHD v BA zastaviť. O tej teplote v kabínach, nechce vo vedení DP nikto ani len počuť preto to doteraz nik nebol premerať. Pitný režim - vodiči dostanú pridané 1 až 3, 35 SK lístky len za tie dni v ktorých teplota dosiahne 30.C, ale vodičové pracovisko je kabína v ktorej už aj v apríli za slnečného počasia je viac ako 30. C. to je to čo DPB nechce vedieť lebo by musel dávať vodičom mesačne viac ako 15 dodatkových pitných 35 SK lístkov a to by ubudlo s peniažkov do vlastného vrecka. Nie chlapče vodičom treba dodať nové polyesterové košele, ktoré sú ako keby si obliekli igelit pre lepší pôžitok s potenia // ušetria za návštevu sauny // a ako podotkol jeden dobroprajník s vedenia DPB minulí rok , vodiči by mali menej piť, lebo sa potom moc potia a nevrhá to dobrý dojem na DPB !!!!!! ČO K TOMU DODAŤ -- NON SEANS and IDIOTISMUS
Inak pri tych sumach co stoji jeden busy by skutocne taketo problemy ako hegnutie prevodovky, nauzatvaranie ventilov ci vypadnutie alternatora nemuseli mat. ?
apropo - DPB 8 rokov viedol ako gen. riadite¾ + predseda predstavenstva p. Zachar, ktorému chrbát kryla jeho strana KDH a tútor - priate¾ p. Dzurinda pritom on aj ostatne vedenie pre nekompetentné rozhodovanie dopracovali DPB do dnešného stavu s ktorého vodièi utekajú / aj po odpracovaní 25 rokov / aj za menej platenou prácou, lebo sú v DPB považovaný za nepriate¾a do ktorého treba dennodenne kopať. DPB skorumpovali, jednoznaène DPB má najhorší vozový park zo všetkých hlavných miest EU - samozrejme najhorší v SR. Pritom mesto BA predala za neuverite¾né miliardy pozemky na nové stavby, BA dosahuje hrubý nár. produkt ktorejko¾vek krajiny EU, tvorí sa tu viac ako 35% všetkého obchodu v SR a DPB je hanba SR / kde sa podeli všetky peniaze - DPB už mal mať dávno špièkoví auto park /No ale èo sa stane , jedného amatéra v predstavenstve vymenil ïalší, ktorí vie o doprave asi to¾ko ako malé 5 roèné decko - veï neva ako poradcu si ponechal p. Zachara a ako vyhlásil, veï p. Zachar + p. Kálay urobili kus dobrej práce v DPB, vodièi zarábajú 25000 sk, zabudol povedať ale hrubého za 195 hod mesaène. Zrejme ich potrebuje na to ako nahrabať predovšetkým do vlastného.No a nový gen. riadite¾, nevie sa èo sa dá od neho oèakávať, ale na jeho mieste by som prepustil celé doterajšie vedenie lebo s nimi niè nedosiahne - to sú socialisti + komunisti a tak aj pracujú v znení hesla ,,veï všetko je naše s cudzieho krv neteèie + sme iniciatívny tupci èo všetko vedia, videli a urobili - PRÁCI ÈESŤ A ROBOTE POKOJ ☠
kamarát máš dojem, že keby som podal trestné oznámenie aj by som niečo docielil - prepáč akurát to , ešte by sa mi mohlo stať že by som bol obvinený zo šírenia poplašných sprav, lebo ver, že o 2 mesiace vedenie DPB poprie aj to, že horel SOLARIS - žijeme v SR a DPB je presným obrazom SR !!!
hm...tie elektricky vyzeraju bohuzial asi na tie skreklune skodovacke, co behali tyzden po Karlovke...to uz aj Koncare by sa mi viac lubili...ale tak Bombardier:)
Hehe, teraz som si vsimol ze tie nove Solarisy nase dostali ECV podla EvC. teda 1205 dostala BA-505OL 1206 dostala BA-506OL... ale nechapem preco 1201, 1202 a 1203 poprehadzovali...:-/
Účastinná spoločnosť. Najznámejšia účastinná spoločnosť v poslednej dobe bola Incheba, tá si až v roku 1994 zmenila prívlastok z účastinná na akciová. (http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=3834&SID=2&P=1)
Mike