Hehe, teraz som si vsimol ze tie nove Solarisy nase dostali ECV podla EvC. teda 1205 dostala BA-505OL 1206 dostala BA-506OL... ale nechapem preco 1201, 1202 a 1203 poprehadzovali...:-/
Účastinná spoločnosť. Najznámejšia účastinná spoločnosť v poslednej dobe bola Incheba, tá si až v roku 1994 zmenila prívlastok z účastinná na akciová. (http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=3834&SID=2&P=1)
Čo mi to tam hodilo? No proste v rámci festivalu Brno - město uprostřed Evropy tu budú jazdy historických vozidiel MHD a železnica + deň otvorených dverí v trolejbusovej vozovni Komín. Kto ešte nevidel, určite sa oplatí. ?
Skúsim ešte raz link: http://www.dpmb.cz/#7
Dá sa to civilne napísať tak, že WL vždy kupovali vozy na úrovni doby. Keď frčali čiastočne NP, kupovali sa čiastočne NP, dnes sa kupujú už len 100% NP.
Jak jsem psal, dodavatelem elektrovýzbroje by měla být fa CZETRO, jakýsi pohrobek Škody Ostrov, založená jejím bývalým šéfkonstruktérem. V současnosti vyrábí náhradní části elektrovýzbrojí pro 14/15Tr s modernějšími prvky, úspornější ale má zatím problémy se spolehlivostí.
Spolupráce se Škodovkou nehrozí, ta subdodávky zásadně odmítá, Cegelec je v principu možný ale současně je to konkurent.
sice tak pekne marketingovo napisane, ale to bolo skor myslene, ze budu nasadzovane v ponimani kupovane len 100% NP vozy, ale WL nemaju vsetky vozu 100% NP ... velka vacsina z nich je ciastocne NP ...
ad starometska: tych projektov bolo viacero niektore boli prudko futuristicke (aj na terajsie pomery, nieto pred par desatrociami
ale takych projetov bolo viac .. napriklad prazska/brnenska mala byt v tuneli, dvojposchodovom .. spolu so zeleznicou :)) a tak
hej lenze moja otazka je ze preco je to tak.... preco ine mesta na to peniaze maju len BA nie? preco na to magistrat neuvolni peniaze? alebo je niekomu luto ze je v BA malo aut a potrebujeme aby bola hlavne v spickach vacsia premavka?
no stari francuzi boli dobri (P205, R4, R5 a podobne) ? lenze novi maju problemy s elektronikou... co sa tyka objektivity, aj to je rozne od casopisu k casopisu.... ako u nas ? ale zasa nevahaju nejake auto naozaj aj skritizovat ked je zle, nie ako tie nase ktore by niekedy vychvalili v teste hadam aj Volgu ?
DPB zije v socializme!!! A cele toto mesto tiez. Je vysmech a pluvanec do tvare obcanom 500 milionov na vozidlovy park na styri roky. Keby 500 milionov rocne pocas styroch rokov tak nic nepoviem, ale takto?
Byt na Kadnarovom mieste, zoberiem uver 3 mld. kupim vozidla zalozim ho nehnutelnym majetkom a potom nech si ho mesto splaca!
Posledny nech zhasne svetlo, treba z tohto mesta rychlo ujst.
ze su neznicitelne tak je to sice pekne ale co z toho ked sa tam trolejbusy vlecu... Okrem toho po niektorych tych modernejsich (to su podvesne?) armaturach som uz videl prejst trolejbus aj celkom rychlo... (vraj na tych starych musi trolejbus ako vravis spomalit na 5kmh + tahat maximalny prikon-tak nejako mi to vravel znamy co jazdil s troflom) nemozem si pomoct ale mam pocit ze dpb akoby sa snazil niekedy dokazovat ze zije este v hlbokom socializme.... ?
ale iste. Veď p. Cílek spolu s kolegami Kadnárom a Záhradníkom dookola opakujú, ako sa oni oprú o vidočov, ako ich chápu a ako ich chcú podporiť, napr. zlepšením prac. podmienok a časom aj zvýšením mzdy. Ak sa seriózne obujú do práce v dielňach, vodičov si tým získajú čiastočne. Ešte lepšie by ale bolo, keby sa na základe konkrétnych zistených nedostatkov (napr. nameraných 63 stupňov v kabíne vodiča cng vraku počs teplého dňa) museli rovnako ako solarisy odstaviť aj všetky vrakosy b 732 ngs ? To by nás už nezachránila ani svätená voda a busy by sa mohli požičiavať nielen z celej EU, ale aj OPEC, USA, či Austrálie ?
S499.1023
Spolupráce se Škodovkou nehrozí, ta subdodávky zásadně odmítá, Cegelec je v principu možný ale současně je to konkurent.