Ako ďalej uviedol, v mestskej hromadnej doprave dôjde už oddnes výpadkom týchto autobusov k určitým redukciám. Zahradník však prisľúbil, že DPB urobí maximum pre minimalizáciu výpadku ....... // snád to maximum nebude rozhovor v štýle : -požičiate nám bus? -nie! - tak dopo! ?
taktiež dôjde k redukcii spojov na bratislavských autobusových linkách, Zahradník preto prosí verejnosť o trpezlivosť a pochopenie// už len fyzické útoky cestujúcich chýbajú ?
Chýbajúce autobusy budú nahradené všetkým pojazdným a bezpečným, čo máme. // neviem, či tie vozidlá, čo sa objavia, budú splnať obidve tie požiadavky ? stále mám pocit, že 17 ročná Karosa je nebezpečnejšia ako Solaris ....
Magistrát a vedenie DP sa v súvislosti s vyradením Solarisov z liniek a ich nahradení kraťasmi dohodli o vyradení svojich 5 miestnych limuzín a používaní len 2miestnych Smartov ?
Hej, ale ten je dolezity, nie? Inac, pred casom som videl ako na 88ke vodic od lachovej az pod most odjazdil s jednou rukou na volante a druhou niekde lezerne polozenou, nezdalo sa mi ze sa mu nieco nepaci, hehe.
SOR vs SOLARIS
Nezda sa mi, ze by SOLARIS mal byt zly vyrobca, pozri http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=2816, alebo este lepsie je tych 225 busov do Dubai (http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=3104).
Zaujimave na znacke SOR a na pripadnych nakupoch tychto autobusov, resp. na reakcii DP na poziar je skutocnost, ze SOR patri J&T (http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2808), teda uplnou uuuuplnou nahodou zrovna tej spolocnosti, s ktorej lietadlom lieta nas primator a ktorej mesto predalo uz niekolko krat pozemky s celkovou stratou niekolko sto milionov Sk. Teda nie ze by BA zachranila SOR, ale nejako mi to smrdi.
No a to, ze by som sa mal vozit v SOR, ktory pripomina prvu polovicu 90tych rokov sa mi tiez nezda. Pre mna ako cestujuceho su SOLARISi skvele, vzdy dost miesta na sedienie a pohoda.
Kupovať busy s mechanickou prevodovkou,, SOR" je veľká hlúposť,
pre vodiča je to otročina. Problém s únikom plynu zo Solarisov je už dlhšiu dobu. Každý večer tzv. kukači po službách zaznamenávajú tlak v plynových nádržiach, keď vodiči prídu po plnení do vozovne. Stav tlaku v nádržiach je priemerne 220. Solaris sa odstaví a ráno pri výjazde sa opäť kontroluje stav tlaku v nádržiach a ten u väčšiny vozov poklesne na 190 - únik 30. Podla vedúceho 1. DP tento stav je preto, lebo sa plyn v nádržiach ustáli // jeho slovami utrasie ?!?! // - TO JE ALE DOKONALÁ HLÚPOSŤ ŽE PRIATELIA.V skratke už viac ako 3. mesiace sa vie o probléme s únikom plynu a zlých poistných ventiloch čo sa aj dnes potvrdilo, keď museli pre závadu práve na ventiloch stiahnuť všetky Solarisy z premávky. Súhlasím že v DPB je katastrofálna údržba, ale čo chcete keď DPB ma viac majstrov dielni / ktorí len berú veľké platy a hovno robia / ako mechanikov a aj medzi mechanikmi je 60 % takých čo by sa inde ako mechanici neuživili, a písať o vybavení dielni - tie sú tak na úrovni 60 rokov minulého storočia. Jednoducho DPB je na poprednom mieste v rebríčku najskorumpovanejších podnikov v SR. ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ear4
Nezda sa mi, ze by SOLARIS mal byt zly vyrobca, pozri http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=2816, alebo este lepsie je tych 225 busov do Dubai (http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=3104).
Zaujimave na znacke SOR a na pripadnych nakupoch tychto autobusov, resp. na reakcii DP na poziar je skutocnost, ze SOR patri J&T (http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2808), teda uplnou uuuuplnou nahodou zrovna tej spolocnosti, s ktorej lietadlom lieta nas primator a ktorej mesto predalo uz niekolko krat pozemky s celkovou stratou niekolko sto milionov Sk. Teda nie ze by BA zachranila SOR, ale nejako mi to smrdi.
No a to, ze by som sa mal vozit v SOR, ktory pripomina prvu polovicu 90tych rokov sa mi tiez nezda. Pre mna ako cestujuceho su SOLARISi skvele, vzdy dost miesta na sedienie a pohoda.