Dvojročná záruka sa vzťahuje len ku zákazníkovi - fyzickej osobe. Si pozri napr. internetové predajne PC. Notebooky majú záruku buď 1 (pre podnikateľov) alebo 2 roky pre obyčajných ľudí.
Re S499.1023 #78186: čo by to bolo za zmluvu stojacu nad európskym právom, ako môže zmluva skrátiť min. 2 ročnú záruku? Majú busy nejakú výnimku ako rožky?
Nad tými oknami som tiež premýšlal. Chcelo by to šikovného dizajhnéra. Totiž tá hrubá liška tam zrejme kvôli konštrukcii byť musí. A tesne nad ňou by išla ďalšia lištička deliaca okná od plechu. Neviem ako by to vyzeralo. Škoda je aj toho "lámania" tej línie a tým pádom aj okien. Ale z praktického hľadiska je to dobré, len to nevyzerá tak pekne. Myslím ale že by sa to dalo vyriešiť. Sú to iba kozmetické úpravy - chcelo by to šikovného dizajnéra.
Kryty na kolesá sú v celku dobrá vec, aspoň ten voz nebude taký špinavý (obzvlášť pri "pravidelnom" bratislavskom umývaní). Mne osobne sa to tiež zo začiatku príliž nepáčilo, ale je to len sila zvyku. A aspoň bude viac miesta na prípadné reklamy.
Inak zaujímalo by ma, načo je okenná časť taká vysoká, keď štvrtina je nepriehľadná.
V podstate ak tie kryty nevytŕčajú moc do bokov tak pohoda, lebo dakedy aj kúsok je veľa. Raz sme tak v 94 pri výhode z Vazovovej olízali roh tej výstražnej značky pri zemných prácach. Čiže či by nemusel vodič dávať extra bacha na hento? Bolo by to fajn keby SOR ponúkli takú možnosť.
Súhlasím, dizaj SORu je to, čím najviac tie vozy trpia. Popri medzirade NB (lomené vozy). Neviem ako by sa to dalo dizajnérsky spracovať. Klasické konštrukcie SORu pre medzimestkú dopravu sú fajn, takisto aj NB je "v línii". Ale ten BN hybrid sa mi nikdy nepáčil a neviem či sa mi niekedy páčiť bude. Koncepcii NB dávam šancu, šikvný architekt to vie využiť.
Kryty sú samozrejme ľahko demontovateľné (ako inak by sa robil defekt ? ) a dá sa už teraz s istotou predpokladať, že v BA sa extrémne rýchlo postrácajú ? .
Konkríétne tie bieloruské "zlepence" nevyzerajú o niš horšie ako Slinťák.
Design SOR-u nič moc ale určite by na tom nejaký architekt mohgol zapracovať.
Z toho prospektu mi nie je celkom jasné, koľko to má sedačiek priamo na nízkej podlahe. Ak dobre pozerám, tak snáď len tých 9 sklopných a dve oproti štvrtým dverám? ?
Ak bude cena výrazne nižšia ako pri SU18 alebo niečom podobnom, som všetkými desiatimi za, aj keď mi ten autobus stále trochu pripomína tie NP zlepence z východu. (Ja viem, sprosté predsudky...)
fobust
Toto vyzerá strašme. Na druhej strane, môže to byť dobrý autobus. Ale myslím že konštrukcia a dizajn by mali ísť ruka v ruke...