Ty si väčšia rúra, ako som si myslel. Videl by som to cca. na ropovod Družba. Máš vôbec šajnu o financovaní MHD? Alebo akejkoľvek verejnej dopravy vôbec? Hneď si aj sám odpoviem: Evidentne nie.
Re Solider: Mohol by tu prosím niekto tak ucelene napísať príspevok o dielenských pracovníkoch DPB. Rád by som sa dozvedel ako to tam chodí... ...seriózne.
Ty už teraz vieš, že tú poruchu zavinili kreténi poľskí (mäkké i sa tu píše!)? Chlapče, ty si múdry ako rádio, asi sa kamarátiš s nejakým všeznalým dielenským, ktorý vie, že sú to sračky, lebo sa to nedá kladivom opravovať. Inak by som povedal, že kretén si ty.
Asi si budem musieť ešte pred odoslaním tie svoje príspevky prečítať.
Napíšem to inak:
1. Ak máme dnes málo peňazí (tržby + dotácie) pre jedného dopravcu a ten preto musí poskytovať služby so slabou kvalitou, budeme ich mať pre dvoch dopravcov viac aby jeden z nich mohol ponúkať lepšiu kvalitu?
Re SDX: ale veď v MHD nie je konkurencia v boji o zákazníka, ale v boji vo verejnej súťaži o prevádzkovanie liniek. Taký je princíp. A vyťaženosť liniek je irelevantný údaj, lebo straty za výkony vo VZ sa mu kompenzujú `dotáciami` keď si si nevšimol.
1. Poprosím všetkých, ktorý vedie, že by prípadný súkromný dopravca dosahoval pozitívne výsledky, aby si mohol venovať do skvalitnenia dopravy (príp. do vlastných vreciek), ako by asi tie peniaze dostával, keď jednorazové aj predplatné lístky sa nepredávajú vo vozidle. Či by sme mali 2 električenky?
2. Poprosím všetkých, čo vedia že príčinou požiaru Solarisu je "nekvalitný poľský výrobok", aby pozisťovali, koľko z týchto (http://www.solarisbus.pl/english_site/referencje_dostarczono.html) 3228 výrobkov tejto značky malo rovnaký osud. Bo ja viem len o jednom bratislavskom a dvoch košických. Čo tak môže mať tieto dva podniky spoločné
Presne toto som zvedavy, KOHO to bola vina! Lebo rocny moderny autobus sa len tak z prdele nevznieti! Ale ja Ti poviem ako to dopadne. Aj ked je nad slnko jasnejsie, ze poliaci su sice mozno povazovany za smejdakov, rocny Solaris nemoze vzblknut vdaka vyrobcovi kokos! ZANEDBANA, ODFLAKNUTA UDRZBA AUTOBUSOV ala DPB cele ako take! A dopadne to nasledovne - pre media (ak sa vobec vyda!) sa vyda vyhlasenie, ze doslo k nejakej poruche necakanej a UTUTLE SA TO!!! NIC sa z toho nevyvodi, sankcie voci NIKOMU sa nevyvodia! Kokos sak keby si videl tych dielenakov, oni ani NEMOZU odvadzat kvalifikovanu robotu! Staci na nich pozret!
Právny poriadok. Prevádzkovať linku pravidelnej verejnej autobusovej dopravy môžeš len na základe licencie, ktorú ti vydá príslušný úrad. V prípade MHD by to bolo MsZ. Avšak aby lístok na jednu cestu nestál 25 Sk, bolo by potrebné uzavrieť aj Zmluvu o výkonoch vo verejnom záujme, ktorou sa dopravca zaviaže vykonať určité výkony a objednávateľ vyplatiť prípadnú dotáciu. A načo by mesto vyplácalo peniaze (ak má byť nový dopravca rapídne kvalitnejší, tak musia byť vyššie) keď na to má vlastný podnik.
Inak som veľmi zvedavý, že koho budú trestne stíhať za to, ako bolo v tom príspevku na TA3. Som zvedavý kto sa bude potom z vedenia DPB a BA kraja veselo vyškerovať na fotkách s novými Solarismi ak vôbec nejaké budú. Tipujem, že DPB bude čakať až sa vymyslí autobus ktorý sa bude udržovať sám, alebo sa uspokojí s vyleštením interiéru a exteriéru ?
Hm, pamätám si, ako som v nejakej starej ankete hlasoval, že nejaká plynová Karosa zhorí "do roka a do dňa". Tuším to nevyšlo. Solaris sa teda pochlapil viac! ?
Skoda ze sa prestalo s tou modernizaciou na 14TrM hlavne ked novy menezment zatial neplanuje kupu novych trolejbusov.. mohlo aspon nieco relativne nove jazdit.. dufam ze budu aspon generalky pokracovat.. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Napíšem to inak:
1. Ak máme dnes málo peňazí (tržby + dotácie) pre jedného dopravcu a ten preto musí poskytovať služby so slabou kvalitou, budeme ich mať pre dvoch dopravcov viac aby jeden z nich mohol ponúkať lepšiu kvalitu?