Prepac Max nechcel som ta urazit. Vliect sa s elinou ako slimak ta iste ubija ?
Existuje vobec momentalne nejaky fajn (rychly) usek v BA, teda ak neratam KV - Damborského ? ?
teraz je na Miletičke povolená rýchlosť "až" 20 km/h, lebo trať v dezolátnom stave. Po prestavbe za niekoľko miliónov bude možno možno aj 50, no kým sa vozidlo rozbehne tak na 40, tak bude akurát brzdiť do zastávky...
Kto z vás má ten nový blog http://halusiak.blog.sme.sk ? Má tie isté obľúbené webstránky ako ja. ? Zaujímavé články o tej vnútromestskej vlakovej doprave.
Ku križovatke pri Kukurici - zhodou okolností pri nej bývam, takže občasné posuny a vzniknutý chaos mám možnosť často sledovať v priamom prenose
Vtedy, keď sa to riešilo, zrejme bola situácia iná, doprava menej hustá, a vodiči ohľaduplnejší... momentálne to tam vyzerá tak, že akonáhle sa CSS prepne do režimu prerušovanej žltej, tak sa všetci nastrkajú tesne ku závorám, vytvoriac tam často tak ukrutnú zápchu, že v priamom smere po Kukučínovej a Račianskej smerom von z mesta takmer nemáš šancu prejsť, a ak náhodou áno, tak len preto, že niektorí z odbočujúcich z Rače doľava zbadali blikajúce priecestie o kúsok skôr, a zastavili "už" na električkových koľajniciach, blokujúc tak oba smery električiek, a nedajbože odtiaľ uhnúť, ešte to bude ukazovať že veď nemá kam
A konieckoncov, prechod z prerušovanej žltej do normálneho signálneho plánu si beztak jednu celočervenú vyžaduje, takže by tam pribudla vlastne len jedna, a viem Ti zodpovedne povedať, že v prípade špeciálneho signálneho plánu pre zavreté závory by tá križovatka bola jednoznačne celkovo priepustnejšia, než s blikajúcou žltou.
A keď už sme pri tom, dokážem si predstaviť algoritmus, ktorý by vedel v ľubovoľnom čase urobiť plynulý prechod zo štandardného signálneho plánu do špeciálneho bez celočervenej (nazad to už môže byť v niektorých momentoch problém, lebo synchrón)
V každom prípade, vyslovujem presvedčenie, že zablokovanie križovatky blikajúcou žltou a vodičmi pred rampami, a potom ešte jednou celočervenou, je rozhodne horšie, než by bolo dvomi celočervenými, a špeciálnym signálnym plánom
Chcel by som sa opýtať, načo je v novej vozovni zábradlie do údržbového kanála? Čo tam chcú jazdiť s tankami, keď autobusy majú také nízke podvozky? Ak nie, tak potom veľmi nechápem, čo v tom kanáli chcú robiť...
[offtopic]
Re #77423 Ike: Ne, že by som Gumball 3000 nejak vyzdvihoval, ale... "...se nejedná o nějakou ilegální akci rozmařilých pracháčů, jak to bývá často v médiích prezentováno. Především jde o lifestylovou záležitost plnou večírků, celebrit a médiální pozornosti. Organizátoři Gumball 3000 prezentují akci jako jízdu, ne závod. (...) Nikde není psáno, že účastníci musí jet rychle, i když k tomu supersportovní vozy, kterými jedou, pochopitelně svádí. (...) A zatím se nikdy nestal vítězem první závodník za cílovou páskou."
[/offtopic]
Keď sa vám nepáči obmedzenie mhd kvoli rally, tak väčšie obmedzenia ešte prídu... Tunel Sitiny otvorí prejazd monopostu F1 mestom od tunela cez Lafranconi a Apollo. zdroj: ta3
áno, veď prospech bratislavčanov je aj Ďurkovského osobným prospechom, čiže matematicky vyjadrené: čím viac zastávok, tým spokojnejší cestujúci; čím viac zast., tým dlhšia jazdná doba = tým viac zaplatia za cest. lístky = tým viac mesto zarobí, nie? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus
Vtedy, keď sa to riešilo, zrejme bola situácia iná, doprava menej hustá, a vodiči ohľaduplnejší... momentálne to tam vyzerá tak, že akonáhle sa CSS prepne do režimu prerušovanej žltej, tak sa všetci nastrkajú tesne ku závorám, vytvoriac tam často tak ukrutnú zápchu, že v priamom smere po Kukučínovej a Račianskej smerom von z mesta takmer nemáš šancu prejsť, a ak náhodou áno, tak len preto, že niektorí z odbočujúcich z Rače doľava zbadali blikajúce priecestie o kúsok skôr, a zastavili "už" na električkových koľajniciach, blokujúc tak oba smery električiek, a nedajbože odtiaľ uhnúť, ešte to bude ukazovať že veď nemá kam
A konieckoncov, prechod z prerušovanej žltej do normálneho signálneho plánu si beztak jednu celočervenú vyžaduje, takže by tam pribudla vlastne len jedna, a viem Ti zodpovedne povedať, že v prípade špeciálneho signálneho plánu pre zavreté závory by tá križovatka bola jednoznačne celkovo priepustnejšia, než s blikajúcou žltou.
A keď už sme pri tom, dokážem si predstaviť algoritmus, ktorý by vedel v ľubovoľnom čase urobiť plynulý prechod zo štandardného signálneho plánu do špeciálneho bez celočervenej (nazad to už môže byť v niektorých momentoch problém, lebo synchrón)
V každom prípade, vyslovujem presvedčenie, že zablokovanie križovatky blikajúcou žltou a vodičmi pred rampami, a potom ešte jednou celočervenou, je rozhodne horšie, než by bolo dvomi celočervenými, a špeciálnym signálnym plánom